It is currently Thu Mar 28, 2024 10:51 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Hjemmeside: MONA LYGRE
PostPosted: Mon Aug 27, 2007 8:02 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Her er direktelink til min hjemmeside JEG ER FOR GOD TIL Å VÆRE SANN!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Extreme makeover
PostPosted: Fri Sep 14, 2007 11:24 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Hjemmesiden min har fått seg en extreme makeover,

alle mann inn og sjå om du kan bli inspirert til å gjøre det enda bedre enn meg *kremt-kremt*

og aller helst OVERGÅ meg, det hadde vært det aller beste!

Forhåpentligvis er det så stille over alt nettopp fordi folket vårt akkurat nå sitter foran pc'en og synger mens de mekker på sin egen hjemmeside :?: :lol:

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hjemmeside: MONA LYGRE
PostPosted: Sun Nov 09, 2008 12:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Her er direktelink til min hjemmeside JEG ER FOR GOD TIL Å VÆRE SANN!


På VG Nett pågår for tiden en intens diskusjon om nettstedet ditt Barnevernet dreper. På et døgn har det kommet ikke mindre enn 59 innlegg.

Den dramatiske tittelen på åpningsinnlegget lyder: I all verden, hva er det med folk?

Deretter følger gullkornene som perler på en snor:

Er dette virkelig greit?
En mor som i sin kamp mot BV legger ut både sakspapirer og, ikke minst, både bilder og navn på barna sine!
Er det virkelig greit å utlevere barna sine på den måten? Eller er dette en upassende utlevering?


Nei, det må jo være en upassende utlevering å nevne navnene på barna sine. :!:

Hva mener de egentlig, at du skal omtale barna dine som X og Y? Er det en ny lov som gjør det forbudt å bruke barnas navn? Eller bør man holde seg til "barnevernets" egen terminologi og konsekvent kalle barna for "jenta" og "gutten"?

Earthquakejenta skriver: Når jeg leser på RBV blir jeg sjokkert nesten hver gang.

Det eneste som ikke sjokkerer denne jenta er tydeligvis at barn blir trukket skrikende ut av hjemmene sine av maktgale "barnevernskonsulenter". Det er visst fullstendig normalt for denne lavpannede VG Nett-debattanten, som sannsynligvis selv er offer for "barnevernet". De fleste fosterbarn blir hjernevasket av "barnevernet". Slik klarer "barnevernet" å vende barna mot sine egne foreldre.

enigma_undercover skriver fornuftig: Hvorfor skal dette være hemmelig? Taushetsplikten gjelder forøvrig kun profesjonelle aktører, og ikke sakens parter (de private).

Jeg forstår hva du sikter til med slik offentliggjøring, men det er erfaringsmessig barnevernets prestisje som står på spill når dårlig saksbehandling kommer for dagen. Ikke barnas.


Mange aktører innen "barnevernet" & Co. har et temmelig forskrudd bilde av taushetsplikten. De tror at det er foreldrene som har taushetsplikt og at de selv har taushetsplikt overfor foreldrene.

På VG Nett finner man de fascistiske, totalitære meningsytringene. Indignasjonen over at noen velger å bruke ytringsfriheten til å kritisere det såkalte "barnevernet" kjenner ingen grenser. Det er nesten som om "barnevernet" er avguden deres, som de ofrer til. Offergavene er andres barn.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]