It is currently Thu Mar 28, 2024 5:09 pm



Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: TIPS NÅR DU LEGGER UT NAVN:
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 12:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
TIPS når du legger ut navn på SVARTELISTEN din, "navn på personer jeg ikke kan anbefale":

1. Skriv navnet riktig.

2. Skriv fornavnet med stor forbokstav og etternavnet med stor forbokstav. Ikke slik; mona lygre, men slik; Mona Lygre.

3. Når folk søker på navn på internett, søk for eksempel slik på "Svein Magnar Hansen", så vises nemlig alle innlegg du har skrevet om vedkommende på nettet! -Å, det er så deilig, så deilig, så deilig!!!

Se her hvor mange ganger jeg har skrevet "Svein Magnar Hansen" og se også på barnevernsangiver "Else Terum", klikk på linkene:

http://www.google.com/search?sourceid=n ... +Hansen%22

og

http://www.google.com/search?sourceid=n ... e+Terum%22

Kem e de' no som bør bjynne å skamme seg?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Og så skryt, skryt, til Cc!!!
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 2:22 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
VELDIG BRA LEVERT Cc! SÅNN SKAL DET GJØRES.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: navn på farlige personer som jobber i barnevernet
PostPosted: Wed Nov 15, 2006 11:09 pm 
Offline
User avatar

Joined: Sun Oct 22, 2006 3:09 pm
Posts: 28
Location: telemark
:x her er nokre navn på personer som jobber i vindafjord kommune som er farlige Irene Hebnes (SOSIALSJEF/BARNEVERNSLEDER.) Berit Moldeseter(BARNEVERNPEDAGOG).
EG HAR OGSÅ 2 NAVN PÅ DEIRAS HJELPERE:Anne Beth Toft(BAS).
Ottar Krakk(BAS).
TA KONTAKT MED MEG PÅ E MAIL VISST DERE HAR ELLER HAR HATT KONTAKT MED DISSE PERSONENE.
HILSEN EI BEKYMRET TANTE

_________________
hei er det noen som har eller er kontakt med barnevernet i vindafjord kommune ei hebnes/moldeseter?pass dere for dei to.ta kontakt med meg på email.eg skal gjera alt for mine to tantunger som i dag ikkje har det bra.


Last edited by barnas mareritt on Fri Nov 17, 2006 1:46 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Og så skryt, skryt, til Cc!
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 11:07 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
..............


Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 5:07 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Navn vil bli overført til hovedlisten.
PostPosted: Wed Nov 29, 2006 4:43 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
"Navn på personer vi ikke kan anbefale" som legges ut på denne tråden fra deltakere i Gruppen til Familiens Selvstendige Rett, vil bli lagt til HOVEDLISTEN på likestilling.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: navn
PostPosted: Thu Nov 30, 2006 11:25 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sat Nov 04, 2006 12:12 pm
Posts: 80
Tove Reitan Ertsås steinkjer bv,Marit Cristiansen steinkjer bv

det var disse,särlig reitan som för rettsak satt å sa de visste jeg var god omsorgsperson og at dette skulle jeg ikke ta personlig,mens etter rettsaken hadde jeg plutselig blitt psykopat samt lystlögner,bare fordi jeg avslörte dem da de påsto jeg löy for nemda,MENS DET VIRKELIG VAR DE. :evil:
en annen man bör passe seg for er

jordmor Bodil Klev Urstad fra snåsa.hun meldte meg for problem enda jeg allerede hadde snakket med lege å helsesöster for å sjekke ut om barnet hadde fysisk grunn.hun nektet meg også å velge sykehus å föde på,ville ha meg dit hun hadde kjente.i siste liten fikk jeg skiftet,da jeg dro hjem fikk jeg vite av personalet at hun hadde ringt like etter for å få dem til å holde meg igjen. :evil:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Dec 04, 2006 4:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Da hadde hun vel forberedt at barnevernet skulle hente ungen på fødeavdelingen rett etter fødselen da, og alliert seg med alle de andre om å holde deg fanget så beslagleggelsen av barnet skulle gå glatt.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: MMPI
PostPosted: Mon Jan 01, 2007 7:29 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
.....................


Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 3:11 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: MMPI
PostPosted: Mon Jan 01, 2007 8:18 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Cecilie Holmen wrote:
Har noen denne mmpi, eller mmpi2 testen?? Skulle vært morro og lese en slik, for om man har testen, skal den kunne manipuleres! Så om noen har en slik, med eller uten score scale, så ville jeg gjerne hatt den. For og finne ut hvordan den er bygd opp, og hva man må svare for og være "normal". Da hadde det blitt enkelt for alle og ta testen ved og svare "åpent" og "ærlig"!


Jeg skulle også likt å fått hånden min på kopier av denne testen. -Ja, jeg vet hvordan den ser ut, og jeg vet hvor idiotisk de 600 spørsmålene er.

Men, mmpi-testen er HUMBURG fra ende til annen, og kan maks antyde dagsformen. Du får akkurat det samme resultatet ved å kaste mynt og krone. Den er ikke noe annet enn et inhumant brekkjern for å tvinge "tilståelser" ut av folk.

Det er ikke sikket at det går ann å få gjort så mye med mmpi-testernes designerene og bakmennene, men DEN BØR I DET MINSTE TOTALFORBYS TIL BRUK HER TIL LANDS. Bare spør ryggpasientene ved Haukeland Universitetssykehus som mmpi-tester ryggpasientene før de blir fysisk utredet for sine plager.

Ved Universitetet i Bergen har de også en hel avdeling som befatter seg med dens fortreffelighet, bare så det er sagt. Og kaninene sine finner de som sagt ved Haukeland, som altså er et "universitetsykehus".

Og der tester de i vilden sky, uten å informere pasienten om hva som er den virkelige hensikten med denne "kosmologiske konstanten".

Ved hjelp av mmpi-testen mener altså psykobablerne at de "liksom" skal kunne klare dette "to: screen for personality and psychosocial disorders in adults". Ha-ha-ha, for noen utpregede tullinger de sjøl er!!!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Litt om MMPI
PostPosted: Mon Jan 01, 2007 8:26 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Sep 24, 2006 2:11 pm
Posts: 401
Wikipedia har en artikkel om testen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Minnesota_Multiphasic_Personality_Inventory

Les spesielt avsnittet "Criticism and controversy".

Wikipedia artikkelen på tysk om samme emnet er stort sett en oversettelse av artikkelen på engelsk. Sistnevnte begynner slik: "The Minnesota Multiphasic Personality Inventory (MMPI) is one of the most frequently used personality test in the mental health fields (Hogan, 2003)."

I tyskversjonen finner man derimot: "Das Minnesota Multiphasic Personality Inventory (MMPI) ist der im englischen Sprachraum am häufigsten verwendete Persönlichkeitstest in der Psychologie." (Min utheving)

Altså, det er snakk om en test/metode som ikke nødvendigvis blir godkjent som gyldig i alle verdens land.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Kan du hjelpe meg med å finne ut hva dette betyr / er for no
PostPosted: Tue Jan 02, 2007 7:45 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Først: Tusen takk for hjelpen, Rinna!

Er det noen som kan /vil hjelpe meg med å finne ut hva dette
HER er / betyr?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 03, 2007 2:14 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
........................


Top
 Profile  
 
 Post subject: Orms IQ
PostPosted: Sat Aug 25, 2007 1:05 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Mar 22, 2006 5:47 pm
Posts: 113
Ramla hit fra nettby, skulle vi være tøffe i trynet å legge test ut her Mona?(trykte på teksten)

112 fikk jeg til svar, men jeg tullet litt med en seksjon, glemte å se på skjermen og plutselig krevde maskina svar.

Hadde egentlig ikke trengt testen.
Vet jeg er smart, er jo smart nok til å se galskapen=automatisk IQ over *valgfritt barns* sko størrelse!
http://www.illustrertvitenskap.com/htm/IQTest/no/index.html


Ang tips for test.
ALDRI ta en test med en ny terapeut eller psykolog. Eller i det hele tatt er vel greit å si.

Det har jeg brent meg på.
En slr c-90 (eller noe, skal svare for de siste 2 el 1 uke) etter første time. I forbindelse med første rettsak.

Resultatet, som hun leste opp fra brevet hun skulle sende barne"vernet" var: tvangstanker, agressjon, tungt deprimert osv. Jeg protesterte på for svakt grunnlag, og fikk til svar
"at barne"vernet" hadde bedt om opplysninger, så derfor var hun pliktig å gi det, utfra de opplysninger hun hadde om meg" Dette var da på vårt 2. møte. Gikk aldri tilbake til henne!

,
"Testene skal kun være veiledende i terapien, ikke brukes i skriv, gjelder og samtalene" Har jeg fått vite.

Resultatet direkte printet ut av dataen, test alla ukeblad, med en som hadde sett meg en timer a to ganger , det brukes jevnt og flittig i de siste tre rettsakene.


Testene blir jo sendt inn i dataen som regner ut poeng, og jeg vet (gjør vel vi alle) at noen tar det for god fisk det som blir spyttet ut.

Men tvinger barne"vernet" og disiplene deg så:
Ikke kryss av for for minst eller høyest alternativ, men pass på å ikke kryss for jevnt, har jeg lært.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Tester?
PostPosted: Sat Aug 25, 2007 11:29 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Tester?

Sky dem verre enn pesten!

De kan max antyde dagsformen.

Ta dem gjerne på gøy, som f.eks. den på illustrert vitenskap, der scoret jeg 110... gjennomsnittlig pluss :lol:

Når jeg har lagt ut mitt resultat for mmpi-testen, vil jeg lage til et opprop i et forsøk på å få den totalforbudt ved bruk her til lands,

og dere andre må gjerne kopiere alle mine stunts!!!!

Og gjerne lenge før jeg kommer så langt!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 29 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]