It is currently Tue Mar 19, 2024 4:53 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Til: Tips Fredriksstad Blad Sendt: 20. februar 2011 14:35
PostPosted: Tue Mar 08, 2011 4:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Fra: Liv Marit Bakke [mailto:dolly3870@hotmail.com]

Sendt: 20. februar 2011 14:35

Til: Tips Fredriksstad Blad

Emne: Velkommen til Gestapo anno 2011

9 Februar 2011 ble jeg overfallt i mitt hjem av 5 politi og en barnevernansatt. Di frastjal meg min lille sønn på 2 år, å påførte ham store skader i raidet.

Nå er gutten plassert på hemmelig adresse og holdes isolert fra meg, for å beskytte politimannen som sto for volden. Og fordi jeg er aktiv i barnevernsdebatter på nett.

Mitt barn er altså stjålet fra meg fordi jeg benytter min rett til yttringsfrihet.

Da alle andre stygge påstander fra barnevern og andre etater og instanser innen kommunen er motbevist. Di sørget også for denne bortføringen nå, fordi di da står sterkere i sine "nabokjærringskvalder" når tilbakeføringssaken på to av mine andre barn nå forhåpentligvis endelig blir ført for nemnda. En sak di nå har trenert i over 1 år. Hvor loven sier maks 3 måneder.

Velkommen til Gestapo anno 2011.

Mvh Liv Marit Bakke

http://www.rescue-our-children.com/phpPETITION/


Svar:

Hei!

Tusen takk for mailen din. Vi setter stor pris på at du tar kontakt. Slike innspill er viktige for at vi skal lage en viktig og relevant lokal papir- og nettavis for alle som bor i Fredrikstad-distriktet.

Nyhetsledelsen i Fredriksstad Blad vil nå vurdere tipset ditt. Vi kan ikke love at vi vil ta tak i dette/bruke informasjonen, men har uansett nytte av det du har bidratt med.

Har du ytterligere informasjon, ta gjerne kontakt igjen.

E-post: tips@f-b.no

Tipstelefon: 02303

MMS: 2303

Ha en god dag!

Med vennlig hilsen

Ellen Ophaug

Brukerkontakt/community manager

Fredriksstad Blad/ www.f-b.no

Tel 40281984

Twitter: @ellenophaug / @fredriksstadbla



Resultat:

Nå åpnes dørene

– Vi har fremstått som hemmelig og lukket, sier barnevernsleder, Kirsti Bjelland. Nå inviterer hun til innsyn i tjenesten.

Publisert mandag 07. mars 2011 kl. 09:05

http://www.f-b.no/nyheter/na-apnes-dorene-1.6081479

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Til: Tips Fredriksstad Blad Sendt: 20. februar 2011 14:35
PostPosted: Thu Mar 17, 2011 9:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Quote:
From: Ellen.Ophaug@f-b.no
To: dolly3870@hotmail.com
Date: Tue, 8 Mar 2011 16:35:36 +0100
Subject: VS: SV: Velkommen til Gestapo anno 2011

Hei igjen!

Takk for mailen din. Nei, dette var ikke svar på ditt tips, saken du henviser til hadde helt annet utspring.

Din opprinnelige henvendelse ligger fortsatt i vår katalog for vurdering, kategorisert som et aktuelt tips.

Når/hvorvidt et eventuelt er aktuelt å lage sak kan jeg ikke svare på, det er en løpende vurdering nyhetsledelsen gjør.

Du hører fra en av våre journalister dersom det er aktuelt å skrive om dette.

Ha en god dag!

Vennlig hilsen

Ellen Ophaug

Brukerkontakt/Community manager

Fredriksstad Blad

Mob. 40281984
http://www.f-b.no

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Til: Tips Fredriksstad Blad Sendt: 20. februar 2011 14:35
PostPosted: Fri Mar 18, 2011 3:23 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Babbel til fremme for barnetyveri har man som nyheter, mens barnetyveri driter man i.

Måtte de gå konkurs...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Til: Tips Fredriksstad Blad Sendt: 20. februar 2011 14:35
PostPosted: Sat Mar 19, 2011 2:50 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
From: dolly3870@hotmail.com
To: ellen.ophaug@f-b.no
Subject: RE: SV: VS: SV: Velkommen til Gestapo anno 2011
Date: Sat, 19 Mar 2011 14:47:13 +0100



Hei. Oversender dere mer relevant til saken.

viewtopic.php?f=223&t=6535&p=30532&sid=560bd5b44434e86dc39f267b63602a92#p30532

Dette dreier seg om min andre sønn som ble frastjålet meg 3 oktober 07. Gutten var den gang fullt utviklet finmotorisk og grovmotorisk, men viste tegn på matintolleranse, som barnevernet, ved hjelp av helsestasjonen valgte å tyde som omsorgssvikt istedet for å hjelpe meg å finne ut hva gutten led av.

Fostermor har siden sykeliggjort min sønn, for å tjene mest mulig penger. Hun mottar idag 44 000 kr pr mnd for dette fosterbarnet. Dette sitter jeg med dokumentasjon på.

Påstanden om "spedbarnsnakke" er heller ikke reel, da fostermor selv ordnet time til fysoterapaut kort tid etter kidnappingen, hvor det ble konstatert løs og ledig nakke. Dette har jeg også dokumentasjon på.

Fostermor fant også ut at gutten hadde melkeintolleranse. Dermed fallt ting på plass i forholdt til mysteriet ved spisevegring hos meg, noe jeg uttrykte til fostermor, hvorpå fostermor fortalte at gutten ikke lenger hadde melkeintolleranse.

Lillebror er siden dokumentert melkeintollerant. Og barnevernet fattet hastevedtak på grunnlag av dette. Og på grunnlag av en lang og komplisert sykehistorie i forbindelse med en skåldingsskade på begge føtter, etter at han kom seg opp i en vask på egenhånd i sommer 2010. Et hastevedtak skal kun fattes om det er til akkutt fare for liv og helse. Noe det IKKE var på det tidspunkt hastevedtaket ble fattet. Også noe som kan dokumenteres.

Tilbake til storebror 5 år. For et års tid siden kom han på samvær og fortalte meg at han hadde poppkorn i hodet, for det hadde en lege fortalt ham at han hadde. Det kom senere fram at han hadde vært hos en Kiropraktor og knekket nakken så det knaste. Siden når ble det forsvarlig å knekke nakken på en 4 åring? 4 åringer har ikke fullt utviklet beinstruktur. Di har for det meste brusk!

Her er tingrettens dom Avsagt: 10. juni 2008

viewtopic.php?f=223&t=4619

Det røde er mine kommentarer.

Jeg sitter med kilovis med papirer som viser en oppkonstruert sak. Jeg er ikke voldelig. Ikke er jeg alkis eller narkis. Ikke er jeg psykisk syk.

Jeg er en mor som setter mine barns behov fremfor mine egne. Å er fullt oppegående. Tross mange års terror! Jeg har også en fin CV og hadde jeg ikke kommet ut for barnevernets faenskap, hadde jeg hatt en fin jobb som Regnskapsmedarbeider idag. Istedet går jeg på tidsbegrenset uførestønad, nå kallt dagpenger på grunn av dette. Samtidig som jeg engasjerer meg sterkt i opinjonsdanning om barnevernets overgrep.

Disse to brødrene har to søstre 14 år og 18 år. Hvor den eldste ble tilbakeført meg 16 juni 08, etter 6 mnd forvaring, etter å ha vært utsatt for vold i fosterhjem og vold fra politiet.

Mine barn ble tydeligvis kidnappet fordi kommunen skulle spare/tjene penger. I tillegg er det en personlig agenda fra barnevernets side mot meg, hvor barnets beste med barnet i fokus er glemt og hvor di istedet går til personangrep og grove anklager mot meg. Og hvor di gjentatte ganger direkte motarbeider meg. Noe som også kan dokumenteres.

Stråmannens teknikker der jeg blir demonisert.

Dere er velkommen til å ta kontakt med meg og se igjennom dokumentene sammen med meg. Da vil jeg også fortelle hva som er gjort ulovlig i denne saken. Noe som er allt for omfattende for å kunne skrives i en epost.

Mvh Liv Marit Bakke

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]