It is currently Tue Mar 19, 2024 4:47 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Nytt husvær og ny advokat
PostPosted: Wed Aug 12, 2009 12:33 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Jeg er som snarest innom for å fortelle at jeg nå driver å flytter til et stort hus. Det skal bli deilig å komme seg bort fra denne leiligheten som bare har ført med seg elendighet. Går allt etter planen, så kan jeg nyte en liten innflyttningsfest med en sigar på verandaen i vårt nye store hus i løpet av helgen.

Jeg har også skaffet meg ny advokat, av god gammel årgang, da den jeg hadde ga alle signaler på å jobbe for systemet og ikke for meg.

Den advokaten jeg hadde, mente det ikke fantes grunnlag for å tilbakeføre barna. Den nye spurte bare når jeg ville sette igang. Å det blir så fort jeg har fått flyttet inn.

Den advokaten jeg hadde, ville bare konsentrere seg om saken om Kim Arion. Søsknenes tilbakeføringssak, arven og andre etater måtte jeg slite med selv. Den nye ser helheten og tar seg av alle mine saker på en betryggende og tilfredstillende måte.

Den nye advokaten setter stor pris på at jeg har lært meg språket og lover og regler og er aktiv selv. Mens den jeg hadde ba meg holde kjeft, selv om jeg var uenig i det hun sa, for det var hun som kunne språket og som skulle være talerøret til barnevernet.

Så nå føler jeg virkelig at ting begynner å gå min vei. Jeg stanger ikke lenger i veggen. Jeg har fått hull på den. Å nå kjører jeg på som en dampveivals for å nå mine mål. Å få samlet familien. Å nåde den som står mellom meg og mine barn. For jeg viker ikke.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Aug 12, 2009 3:16 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
:)
Jeg blir helt glad av å høre at kampgeisten har rørt sig i forhold til å få tilbake alle barna dine . Kan du ikke give godgutten en klem fra Danmark, vi krysser fingre og sender op en bøn til de højere unavngivne magter.
Jeg håper det bedste for dig og barna dine :)

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Aug 13, 2009 10:24 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Dette var virkelig gode nyheter og høre Liv Marit. Kjempebra at du har fått en advokat som jobber for deg og ikke mot deg.

Desværre jobber noen advokater og ikke så rent få for systemet og bare det. De er bare der og tar en barnevernsak for selv å tjene penger.

At du har funnet en som vil føre din sak er kjempebra. Forresten bra meds nytt stort hus. Som må bli deg og alle dine barns hjem. Det er målet.

Stå på og måtte alle vinder blåse i din retning nå. Nå har du hatt mere enn nok av motvind. Det er bra veldig bra at du har slikt stå på humør, det må man ha i kampen mot systemets rotter.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Aug 13, 2009 7:50 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Alle posetive tilbakemeldinger, små og store, mottas med STOOOR takk. For det finnes så få av dem.

Når det gjelder "juss-bransjen" i Norge, så har den sine gode unntak. Men hvilken idealløs, fordummende og amoralsk mengde dommere og advokater som finnes i dette land. Katta vår gir bedre hjelp enn det store flertall av dem.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]