It is currently Tue Mar 19, 2024 12:52 pm



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnerov bestillt
PostPosted: Tue Jan 27, 2009 8:11 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Ja alle vet vel nå, at jeg er gravid igjen, å at det ikke er så lenge igjen. I dag var jeg hos legen for kontroll, å fikk vite at avdelingsleder Berit Langvik har tatt kontakt med ham, for å få greie på eksakt termin.

Berit Langvik er den samme, som startet sak på meg, 2005, på grunnlag av en bekymringsmelding på far, (som ikke hadde omsorgen). Hun steg våren 2007 i gradene å ble avdelingsleder ved Fredrikstad barneverntjeneste, men fulgte min sak frem til omsorgsovertakelse oktober 2007. Hun har siden sittet tilbakelent i sin sjefsstol å trukket i alle trådene.

Nå, har hun altså sendt forhåndsbestilling til sykehuset Østfold, å også nevnt i brevet, at hun ønsker et møte for å vurdere ny utredning av en ny sakkyndig hun har bestillt fra Oslo. Altså en ny kvakksalverrapport for å få grunnlag nok til omsorgsovertakelse. Hun hadde dessuten stor forståelse for om jeg ikke ville møte henne, da her foreligger uenighet mellom oss, men at møtet da kunne holdes av en annen.

Dette er allt jeg vet foreløpig. Jeg har ikke kjennskap til at det foreligger noen bekymringsmelding på det ufødte barnet. Hverken jeg eller min advokat har mottatt noen bekymring.

Etter samvær med Jens Ivan, 8 jan 2009, ble jeg presantert for min nye saksbehandler som erstattning for Bente Wilhelmsen. Den andre saksbehandleren, som har støttet Bente Wilhelmsen ved møter, skulle nå fortsette å støtte den nye videre. Husker ikke navnet på noen av dem, men ingen av dem er Berit Langvik.

Berit Langvik har altså offisiellt ikke vært inne i saken siden oktober 2007, til hun nå altså stikker hodet fram igjen, på hugget etter et nytt uskyldig offer.

Å for den som mener seg ha kjennskap til navnet fra andre saker, så var hun involvert i Fredrikstadsaken allerede i 1997. Hun har altså lang fartstid som barnerøver.

Det føles som å spille russisk rullett med djevlen, men jeg er ikke den som springer å gjemmer meg. Berit Langvik skal konfronteres direkte.

Min lege skal nå, etter fullmakt fra meg, kontakte min advokat, slik at vi, sammen, kan få istand et møte med denne Berit Langvik.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 27, 2009 8:27 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Dette høres veldig farlig ut for deg. Har du tenkt på å føde i utlandet?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 27, 2009 10:04 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Utlandet... hm... eneste utland jeg har råd å komme meg til, er vel Strømstad...¨å det hjelper lite, når fødende fra Strømstad blir fraktet over grensen til Østfold sentralsykehus for å føde...

Å da hadde jeg dessuten ikke fått samvær med di andre, for hvem skal vel passe barnet mens jeg er ¨på samvær...

Å hjemmefødsel er umulig... har oppstått komplikasjoner... barnet velger å komme i sideleie... å jeg har antagelig fått svangerskapsforgiftning... skal på ultralyd i morgen for å sjekke...

så eneste sted jeg kan føde under "betryggende" forhold er østfold sentralsykehus. så jeg må nok bare stole på advokaten...

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jan 27, 2009 10:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Turid Holta wrote:
Det er sikkert vanskelig ,vet ikke hva du har av slekt til hjelp med å passe barna mens du føder. Finns jo større sykehus i sverige da,men forstår det er vanskelig økonomisk å få det til nå. Selv ville jeg lagt av penger da jeg fikk nedkomstønad med tanke på fødsel ett annet sted. Og det at man har et så sykt barnevern. Fødselengangs stønad ligger på litt over tretti tusen så en burde planlegge i forveien. Fatter at for deg er det vanskelig med tanke på de øvrige barna.Slekt som kan hjelpe? Ønsker deg lykke til. Vi får håpe det går bra, du får bare stole på din advokat.
Jeg tenkte altså ikke at du skulle flytte til utland, men over være den mest kritiske tida på et annet sykehus enn hva som er kjent for barnevern oc. Og det treng jo ikke være mer enn tre dager. Alt etter som.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnerov bestillt
PostPosted: Tue Jan 27, 2009 11:10 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Liv Marit Bakke wrote:
Det føles som å spille russisk rullett med djevlen, men jeg er ikke den som springer å gjemmer meg. Berit Langvik skal konfronteres direkte.


Ja, det var nok en god beskrivelse.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 29, 2009 7:16 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Mon Jul 28, 2008 11:16 pm
Posts: 476
:cry:

_________________
- Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Barnerov bestillt
PostPosted: Thu Jan 29, 2009 9:20 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Liv Marit Bakke wrote:
Ja alle vet vel nå, at jeg er gravid igjen, å at det ikke er så lenge igjen. I dag var jeg hos legen for kontroll, å fikk vite at avdelingsleder Berit Langvik har tatt kontakt med ham, for å få greie på eksakt termin.


Jeg synes leger som gir taushetsbelagte opplysninger til slavehandlerne burde få lisensen sin inndratt.

Dette viser hvor nedverdigende systemet er mot kvinner og barn. Denne perverse "barnevernslederen" skal grafse til seg barnet idet det kommer ut av mors liv. Eller hun sender mest sannsynlig noen av sine lakeier for å utføre det skitne oppdraget mens hun selv sitter tilbakelent i sjefsstolen sin og nyter følelsen av absolutt makt.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 29, 2009 1:56 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Fælt det skal være slik ikke trygt å føde barn i Norge, burde ikke det prioriteres med fødselsomsorg i trygge omgivelser? Men slik er det ikke på flere måter blir de fødende behandlet dårlig. Her vi bor er det mye problem med lange vanskelige transporter av de fødende. Vi har bare fødestue i mosjøen. 40 mil til et alminnelig sykehus som kan ta litt ekstra. De fødende må ofte reise i god tid. Nå er det in å ta barn ved fødselen slik at barnet skal knytte seg til noen andre.Og morsmelk og mor barn forhold driter dem i. Det som er så viktig.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]