It is currently Fri Dec 13, 2019 2:50 pm
View unanswered posts | View active topics
Board index » ''DEN FEMTE STATSMAKT'' - BLOGGSEKSJON » >> Alt mulig om barnevernsovergrep » >> Bloggen til Liv Marit Bakke
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Author |
Message |
Liv Marit Bakke
|
Post subject: Fylkesnemndleders inhabilitet Posted: Mon Oct 13, 2008 7:14 pm |
|
 |
Rang: Storbruker |
 |
Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm Posts: 462 Location: Fredrikstad
|
_________________ Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.
|
|
 |
|
Mona Lygre
|
Post subject: Klassisk: Posted: Sun Oct 19, 2008 3:21 pm |
|
 |
Superposter |
 |
Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm Posts: 1851 Location: Bergen
|
Saken du viser til her Liv Marit, er klassisk.
Ingen innenfor styre og stell i fylkesnemnda er uhildet. Ti verre er de kompiser. Her i Bergen er de også ens nærmeste naboer og de går på grillpartyer til hverandre.
Bergen er ikkje en by, det er ei lita bygd, hvor barnevernets psykolog Svein Magnar Hansen, som har vært sakkyndig i fylkesnemnda noe sånt som 150 ganger, er også styremedlem i et foretak som driver med barnevernsinstitusjoner.
Se
_________________ Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
|
|
 |
|
Liv Marit Bakke
|
Post subject: Posted: Mon Oct 20, 2008 8:56 pm |
|
 |
Rang: Storbruker |
 |
Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm Posts: 462 Location: Fredrikstad
|
_________________ Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.
|
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 3 posts ] |
|
Board index » ''DEN FEMTE STATSMAKT'' - BLOGGSEKSJON » >> Alt mulig om barnevernsovergrep » >> Bloggen til Liv Marit Bakke