It is currently Tue Mar 19, 2024 4:14 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: En ny bekymringsmelding på Else Marit kommer inn
PostPosted: Sun Sep 21, 2008 10:20 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Brevet er sendt til

Else Marit Bakke, 16 år.

10.09.2008

Invitasjon til samtale

Hei Else Marit.

Barnevernstjenesten har mottatt en melding den 13.08.08 i forhold til at du sammen med din mor og hennes kjæreste flyttett inn i Solveien 25 uten tillatelse.

Når barnevernstjenesten mottar en melding er vi pliktet til å gjøre en undersøkelse. Selv om vi vet du har mange erfaringer med barnevernet og vi vet at du er skeptisk til oss, ønsker vi likevel å tilby deg en samtale hos barnevernstjenesten. Samtalen vil dreie seg om, du er intressert i hjelpetiltak, som for eksempel støttekontakt, eventuelt hjelp til fritidsaktiviteter.

Det er derfor satt av tid til deg fredag den 19.09.08 kl 13.30. Hvis du er på skolen da, er dette ett gyldig fravær. Dersom du har lyst å komme, men ikke kan komme den 19.09.08 kan du ta kontakt med avd. leder på tiltak 2 som også er din saksbehandler Kirsti Bjelland på tlf (mobilnr gikk til en annen person i landet). slik at vi kan lage en ny tid for møte.

Med hilsen

Kirsti Bjelland
gruppeleder

Jeg har skrevet ned dokumentet akkurat slik det er med alle skrivefeil.

Når min datter åpnet dette brevet og leste dette, ble hun selvsakt meget opprørt. 16 juni 2008 ble hun løslatt av Tingretten i Fredrikstad, etter at Fredrikstad Barneverntjeneste holdt på å drive henne til selvmord, med en forsikring fra sin advokat Harald Otterstad om at hun nå var imun.

Det første jeg gjorde var å ringe hennes advokat og min. Ingen av dem hadde fått noen informasjon, men di lovte meg å undersøke saken.

Utålmodig som jeg er, ringte jeg også det mobilnr som sto oppført i brevet. Jeg havnet hos en dame et helt annet sted i landet, altså feil nr. Å det hørtes ut på damen som om dette skjedde ofte.

Derfor ringte jeg barneverntjenesten sentralbordet og ba om å få snakke med Kirsti Bjelland. Hun satt i møte hele dagen, men hun skulle få beskjed om å ringe meg.
Det gjorde hun, men hun ba om å få snakke med min datter. Som jeg sa: Det er jeg som har ringt og meg du skal snakke med. Hun måtte gi seg på den.

Huset det dreier seg om, har adresse Solveien 24. Ikke 25. Å vi har begynt oppussing av huset, ikke flyttet inn.

Jeg måtte bare spørre henne:

Hvis vi har flyttet inn hos naboen til far.... hvorfor er vi ikke anmeldt og anholdt for innbrudd da? Ikke noe konkret svar...

Å pusse opp et hus... er det grunn god nok for en bekymring? ikke noe konkret svar....

Så begynte hun: Når det har kommet inn en bekymring, så er vi pliktig til å undersøke saken.

Jeg måtte bare fortelle henne at dette var en hevnaksjon og at slike bekymringer pga hevnaksjon skal henlegges med en gang.

Hun stillte seg først uforstående til at slike hevnaksjoner finner sted, men måtte medgi etter hvert at det skjer. Som jeg sa. Ofte.

Så jeg sa klart ifra at denne hevnaksjonen er du pliktig til å henlegge straks.

Ja det var jo det vi skulle snakke om på møtet....

Det blir ikke noe møte. Min datter ble løslatt 16 juni, etter at dere holdt på å drive henne inn i døden og akter ikke å møte. Ei heller jeg.

Jamen vi måtte jo gå igjennom bekymringen som var kommet inn.... hun hadde ikke fulgt med i saken og viste ikke hva som hadde skjedd men... likevel... ja hun var jo med den gang vi hentet di to yngste da... (flott da fikk jeg navnet på den 3e involverte 3 oktober 2007).

den kan du henlegge straks. Det har dere klart å gjøre tidligere over tlf, så det klarer dere nå også.

Jamen di skulle høre med Else Marit om hun trenger støttekontakt og hjelp til fritidsaktiviteter...

Else Marit sa klart ifra, etter løslatelsen at hun ikke trengte mer støttekontakt og fritidsaktiviteter, og at dette er opphevet. Dette har vi brev om bekreftelse fra barneverntjenesten, skrevet av Bente Wilhelmsen i juni/juli 08.

Else Marit har nå begynt på videregående skole. Hun har gjennopptatt kontakt med gamle venninder og funnet seg nye. Hun har også fått innvilget stipend og har da mulighet til å ordne seg ev. fritidsaktiviteter selv.

Ja det var greit hun skulle henlegge bekymringen.

Jeg vil ha en kopi av bekymringen og en skriftlig bekreftelse på at saken er henlagt. Å dette kan du også sende Else Marits advokat direkte. Jeg er ikke deres sekretær. Ja hun skulle gjøre det.

Men jeg ville også ha svar på hvem som har sendt inn bekymringen

Advokatene for Våler og Askim Overformynderi.

Helt klart en hevnaksjon. Nå venter jeg bare på brevet fra barneverntjenesten om at saken er henlagt. Noe møte ble det ikke.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: En ny bekymringsmelding på Else Marit kommer inn
PostPosted: Sun Sep 21, 2008 1:12 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Liv Marit Bakke wrote:
Brevet ...

Når barnevernstjenesten mottar en melding er vi pliktet til å gjøre en undersøkelse.




Dette er sprøyt. Mottar de idiotiske meldinger, så PLIKTER DISSE MANIPULERENDE LØGNERNE Å HENLEGGE.

Jeg oppfordrer ingen til å engang å snakke med dem. Send brev, eller bruk advokat.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: En ny bekymringsmelding på Else Marit kommer inn
PostPosted: Tue Sep 23, 2008 11:04 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Liv Marit Bakke wrote:
Det er derfor satt av tid til deg fredag den 19.09.08 kl 13.30. Hvis du er på skolen da, er dette ett gyldig fravær. Dersom du har lyst å komme, men ikke kan komme den 19.09.08 kan du ta kontakt med avd. leder på tiltak 2 som også er din saksbehandler Kirsti Bjelland på tlf (mobilnr gikk til en annen person i landet). slik at vi kan lage en ny tid for møte.

Med hilsen

Kirsti Bjelland
gruppeleder


Jeg synes det er ille at denne sladrekjerringen Kirsti Bjelland forsøker å sabotere skolegangen til datteren din. Kirsti Bjelland sitter vel og klør seg et visst sted hele dagen, som den offenlige ansatte parasitten hun er, men andre mennesker har plikter.

Det å prioritere å pludre med en kognitivt svekket "barneverns"-ansatt, synes jeg ville være et dårlig valg. Det er fint at datteren din prioriterer utdannelse og egen fritid.

Hvis Kirsti Bjelland har så stort behov for noen å snakke med, så foreslår jeg at hun ringer en psykolog. En ung jente plikter ikke å stille seg til rådighet for skravlesyke og kognitivt demente "barnevernere".

Kirsti Bjelland har øyensynlig for mye tid til rådighet. Spark denne unyttige parasitten, som plager nyttige samfunnsborgere med sine vanvittige "bekymringer" i tide og utide.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Sep 23, 2008 7:35 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Ja det er helt tydelig at di kun prioriterer å ødelegge for så mange barn som mulig på det kontoret. I stedet for kvalitet, går di for kvantitet. Nå har mine 2 yngste barn vært plassert i 1 år, å ingen av dem har fått noen tilsynsfører ennå. Jeg regner med at di ikke får heller. Å di 2 minste, som begge er plassert, får heller ikke treffe hverandre. Eldste jenta må ta fri fra skolen hver gang jeg har samvær med Jens Ivan. Slik skal det ikke være. Dette går ut over 3 uskyldige barn.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: blodigler
PostPosted: Wed Sep 24, 2008 6:46 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Klassisk av dem å skrive feil adresse, det gjør de med vitende vilje for å "frustrere" sitt utvalgte offer.

Slik jeg ser det, er dette tullballet også en klassisk hevnaksjon, og forsøk på utpressing.

Og å du verden for et "dritviktig" brev, jeg kan bare ikke fatte at folk kan bli betalt for å holde det gående på den måten som de gjør. -Og jeg fikk assosiasjoner til en dårlig Lada-vits:

-Hvor mange ansatte er det i en Lada-fabrikk?
-2.
-En som klipper og en som limer.


Uten sammenligning for øvrig. Lada-arbeiderne er fredelige mennesker, mens de kålhodene som jobber i og for barnevernet er direkte livsfarlige.


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]