It is currently Tue Mar 19, 2024 3:51 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Medfølelse og arbejde for folkeoplysningen mot BV.
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 3:07 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
En gang imellem faller jeg ned i et filosofisk hjørne, og det går op et lys for mig. Her nu inat fik jeg klarhet over en av de utallige bryderierne jeg har grubla på.

Som enkelte her på forum vet, er jeg aktiv i perioder på Facebook, debaterer med Bv-tilhængere i alle de nordiske lande, sammenligner, og opsøker trøbbel vil noen si :)
Dette er veldig oplysende og artig arbejde..- mora mi hadde en talemåte jeg tenker på i den sammenhængen "A egle gråstein til den spretter"
Stort set daglig har jeg kverulert med pædagoger, socionomer, sagsbehandlere og lignende faggrupper, veldig informativt for det indgangspunkt de har til deres arbejde.
Når jeg remser av en bunke undersøkelser som vi jo alle vet tydelig fortæller at omsorgsovertagelser bare ikke virker..- påståede dårlige forældre er bedre end perfekte fosterhjem, så sker et av to. Enten så "synes" "mener" eller "anser" de det motsatte, ellers blir de tause og uttaler jeg ikke vet hvad jeg skriver, smekker med døren og går.
Synesfolkene ber jeg så om beviser på at omsorgsovertagelser virker, ja ja..- dere vet jo hvad de svarer tilbake med, ik ?
De har INTET å komme med, ingenting, nix, nul og nada.
Tilknytningsskadet ? Joda, det har jeg stor fortåelse av, stakkars barn som er revet væk fra deres forældre..- selvfølgelig er de skada i deres tilknytning til naturlige forældre.
Solskinshistorier er bra, men baksiden er så at tilsvarende antal børn har det dårligere..- en svale gør ingen sommer.
Her til kvellen fik jeg melding fra en fostermor på fb..- hun var åpenbart veldig naiv, troede på al den propaganda kommunen og bv har proppa i henne gjennom mange år.
Gråstein ? Vet ikke, men hoppa det gjorde hun :lol:

Nå..- det var et sidespring, selve problemstillingen på Fb er skøn dynamisk, så jeg mottar også daglig henvendelser fra forældre som takker mig for medfølelse og med bare en liten smule guidning får bare en liten bit oprejsning og et klap på skulderen. Trøste kan jeg ikke, det er Turid som er verdensmester i den del, jeg kan utelukkende bekræfte dem i at de er de bedste forældre til netop deres egne barn. Uanset småskavanker som vi alle har.
Vi takker Darwin for hans input til det.

Men nu kommer selve kernen til min manglende nattesøvn.
Anette, også her fra forum skrev :
Quote:
For meg er det er selvfølge at vi må krige for å få fred fra bv, men da mener jeg ikke at vi skal ta til våpen og skyte på bv, men vi skal bruke verdens sterkeste våpen, nemlig SANNHETEN!

Ingen ting kan slå sannheten, og for å få frem sannheten så må vi jo ta med navnene på de innvolverte :-)

Vi skal krige en nådeløs krig og vi skal bruke sannheten som våpen, dette er ett konsept som fienden (bv og deres sympstisører) ikke har det minste begrep om. De vil gjøre hva som helst for å stoppe oss og stoppe sannheten, men sannheten er for sterk og vi vil gå seirende ut av den konflikten.... Vis mere

Det vil kansje ta noen år, det kommer ann på oss og hvor mye vi er villige til å offre for at sannheten skal komme frem.

Vi kan få en seier i dag, om vi er villige til å ikke la oss true til taushet og villige til å risikere ganske massiv kritikk.

Bv vil jo prøve og overbevise oss om at vi skader våre barn om vi offentliggjør sannheten.

Dette er krigspropaganda, som vi ikke skal la oss forlede av.

Det er ikke vår offentliggjøring av sannheten som skader våre barn, det er barnvernet som skader våre barn med deres hjernevasking og psykisk terror. Sannheten har aldrig skadet de uskyldige...

Jeg har gjort de nødvendige forberedelser.

Så jeg er rede til å gå ut i krigen, NÅ, er dere?


Ja..- selvfølgelig vil jeg det..- hvad skal jeg gøre ?
Vi har alle noe vi er gode til, som Turid som med få ord kan snu jordens omdrejning med få ord.
Jeg henholder mig til Monas og GFSR regler, og så er det ellers ut i krig.


Jeg forventer, forlanger, håper ikke engang at noen skal gjøre særlig mye, jeg vet hvordan folk her som har mistet barna har det. Det er grusomt. Men å bruke dette forum som utgangspunkt og "tenketank" i tillæg til å kaste noe av bitterheten på motstanderne er opbyggende for helsa er min erfaring :)
"Don¨t get mad, get even"

Så en åpen opfordring til alle som leser med, bruk talentene deres i kampen mot bv.
Noen som kan tegne ?
Denne er artig

Image
Målet helliger midlet, jeg kan få gråstein til å sprette :lol:

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]