It is currently Tue Mar 19, 2024 9:44 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Løpende rapport fra sundhetsplejerske (helsestation)
PostPosted: Tue Aug 18, 2009 8:51 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
15-07-2009 6mnd + 8dg
Lilith er en aktiv og glad pige, hun bliver lidt utilfreds på mors arm, men kommer ned på gulvet og er i hopla. Hun bliver lagt på maven kommer selv i kravlestilling og kravler enkelte skridt , lægger sig ned igen og triller rundt over alt. Ligger og leger på maven. Hun kan trækkes op til stående og vil meget gerne hoppe.
Jeg får en rigtig god langvarig kontakt med Lilith. Juki har også en fin kontakt med Lilith, mens hun er på gulvet og er meget opmærksom på hendes behov vil gerne have hende vejet da hun viser tegn på træthed.
------------------------------------------------
06-08-2009 6 mnd + 30d
Juki fortæller at hun har det fint i dag, og at Lilith har det godt.

Lilith sover fra 19-06 samt et par gange om dagen
Hun er meget nysgerrig og aktiv, kravler og er begyndt at rejse sig ved møblerne, man skal være opmærksom på hende hele tiden, men det er Juki også god til siger Marianne (Jukis kontaktperson på Margrethevej) Lilith er i sele i barnevognen, og sengen kan hun ikke falde ud af.

Jeg (Sundhedsplejersken) ser et trivelig og veltilpas barn. Hun kikker mig lige an, kikker på mor et par gange og accepterer mig, hun holder øjenkontakten en stund og smiler flere gange. Hun er nem at aflede med et målebånd og undersøgelsen foregår i ro, hun virker tryg. Hun kravler, kommer selv op og sidde og trækker sig i stående stilling. Ved hjælp af et lille tryk i hasen kommer hun selv ned og sidde igen, hun er nysgerrig og fysisk aktiv. Hun pludrer kun lidt i besøget, det virker som hun har travlt med at udvikle det motoriske, men Juki prøv at få dialogen med hende igang igen.
Mad : Udvides efter aftle. Lilith kan for det meste lide mden hun får og spiser med god apetit.
Fordøjelse fin

Længde 67cm Vægt 7,9 kg hoved 42,3cm

(Tidligere rapport føres ind senere )

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]