It is currently Thu Mar 28, 2024 2:06 pm



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: Anniken Huitfeldt parodier, lun humor:
PostPosted: Sun Dec 07, 2008 2:38 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Ikke ofte tvn står på her i stova, men her forleden dag snublet jeg over en parodi på Anniken Huitfeldt i et, jeg tror det var "Nytt på nytt" program på nrk 3.

Og jeg løp som en gal for å finne kameraet mitt med videoen på, og selvfølgelig så gikk jeg jo glipp av en første delen, den var innimariens morsom, hvor Anniken Huitfeldt, i Pernille Sørensens skikkelse bannet som bare det, hun sa "jævli" og greier og greier, men her er kopien av det som jeg rakk å få klistret på teipen:





Selvfølgelig gikk den en stor "faen" i meg også, så jeg var jo ikke snauere enn at jeg lagde min egen parodi på Anniken, tatt på sparket:





Du kan sikkert klare å lage en parodi som er enda bedre enn min versjon, lykke til og riktig god fornøyelse!

(Men, nå gjenstår det bare å se hvor lenge videoen min får stå før den blir stoppet... :wink: )

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Anniken Huitfeldt parodier, lun humor:
PostPosted: Sun Dec 07, 2008 3:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Selvfølgelig gikk den en stor "faen" i meg også, så jeg var jo ikke snauere enn at jeg lagde min egen parodi på Anniken, tatt på sparket:





Du kan sikkert klare å lage en parodi som er enda bedre enn min versjon, lykke til og riktig god fornøyelse!

(Men, nå gjenstår det bare å se hvor lenge videoen min får stå før den blir stoppet... :wink: )



Kjempebra, Mona! :D

Du er vår egen Pernille Sørensen. Parodien din på Kanikken Huitfeldt var så ekte at den var vanskelig å skille fra originalen.

Jeg har hørt Kanniken Huitfeldt prate på ordentlig, og hun snakker på en rar måte med skarrelyder innimellom alle de breie uttrykkene. Hun snakker nesten litt schizofrent, akkurat som om hun ikke riktig kan bestemme seg for hvor hun hører hjemme.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Dec 07, 2008 7:41 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
ho ho ho ho. . . . .ha ha ha. . ..

Forresten en pen taklampe du har, den med tre lys i- hvor har du fått tak i den? :D

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject: taklampa dingler og går
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 10:48 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen

Bjørn Erik wrote:
hvor har du fått tak i den? :D


Ja, den taklampen dingler med meg over alt, kan'kje sitte her i mørket vet du, jeg har forresten fått den av min mor for 21 år siden, den kjøpte vi for 40 år siden, hos Moldskred på Nesttun, jeg var med, så, som du ser, så kommer jeg da altså ifra et møblert hjem.

For øvrig er det enkelt å lage Anniken Huitfeldt-parodier, og hun må jo tåle såpass, finn et bilde av henne, eller en video av henne på YouTube, blås opp bildet, skru av lyden, kjør film (video, el. videoeopptakeren på kameraet eller mobiltelefonen) og babl ivei, legg opptaket over på din maskin, via kabel eller bluetooth, last dernest opptaket direkte opp fra din maskin på YouTube. Nais.

BTO: I den første videoen øverst, er det Pernille Sørensen som snakker, og hennes munn som vises, så det bildet er altså manipulert. Hvordan de klarte det, skulle jeg godt likt å ha visst....


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: taklampa dingler og går
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 7:02 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mona Lygre wrote:
BTO: I den første videoen øverst, er det Pernille Sørensen som snakker, og hennes munn som vises, så det bildet er altså manipulert. Hvordan de klarte det, skulle jeg godt likt å ha visst....


Filmen består av mange bilder. Man klipper ut munnen på den som prater, på hvert av bildene. Så setter man alle disse bildene inn i tilsvarende mange kopier av ETT eneste bilde av Kanniken. (Eller motsatt...)

Nå har ikke jeg holdt på med film, men programmene skal være ganske enkle til slikt.

Så får jeg tid, så forklarer jeg grundig på forumet... Men det var den tiden...

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: taklampa dingler og går
PostPosted: Mon Dec 08, 2008 8:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
For øvrig er det enkelt å lage Anniken Huitfeldt-parodier, og hun må jo tåle såpass, finn et bilde av henne, eller en video av henne på YouTube, blås opp bildet, skru av lyden, kjør film (video, el. videoeopptakeren på kameraet eller mobiltelefonen) og babl ivei, legg opptaket over på din maskin, via kabel eller bluetooth, last dernest opptaket direkte opp fra din maskin på YouTube. Nais.


Hvis Kanniken Huitfeldt ikke tåler såpass, så er hun så sårbar at hun trenger hjelp.

Var det du som snakket på videoen?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: taklampa dingler og går
PostPosted: Wed Dec 10, 2008 9:53 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen


agrippa wrote:
Var det du som snakket på videoen?


På den nederste filmen, jepppp

ja, jeg vet at den videoen er veldig amatørmessig, som med alt annet jeg lager,

denne var tatt på sparket, 3 opptak, og så fikk jeg "lov" til å velge en av dem av meg selv, og, vel, jeg har ikke all verdens tid til rådighet,

på den annen side, så vil jeg ikke at mine greier skal være perfekte, hvis de hadde vært det, så kan folk miste motet av å forsøke å lage sine egne videoer, altså, så føler jeg at jeg må lage folkelige videoer som medvirker til at andre barnevernsofre skal tørre å gå i gang med å lage sine egne videoer uten å få prestasjonsangst,

dersom jeg hadde fått lånt Britney Spears team gratis en ukes tid, så hadde videoene mine sett helt annerledes ut, men jeg er som sagt ingen Britney, jeg er bare en amatør, og nå har jeg smelt sammen en ny videoe igjen, tatt på sparket, se tråden "Min mening om Knut Storberget og den nye loven".


_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Dec 10, 2008 8:44 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Mar 21, 2007 7:17 pm
Posts: 288
Jeg tror ikke det var Mona som snakket der, dette var da nøyaktig likt vår "kjære" Anniken Huitfeldt, alle elementene var på plass.
Fy da Mona, du kan jo bli saksøkt for slikt, påta deg æren av at det var du som snakket. Tull, dette er "autentiskt".


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]