It is currently Thu Mar 28, 2024 11:36 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ikke kødd med Texas "barneverntjeneste"
PostPosted: Sat Sep 20, 2008 8:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Denne videoen viser hvordan det amerikanske "barnevernet" kidnapper en to dager gammel baby.

Child protective Services is out of control. Their current method of operation is a Marxist soviet style system of unaccountable "Emergency" powers. No longer are parents allowed Due Process. Mere hearsay is enough for them to steal your kids.

Oversettelse:

Barnevernet er ute av kontroll. Deres nåværende arbeidsmetode er hentet fra det marxist-sovjetisk systemet med ubegrenset "akutt" vedtaksmyndighet. Ingen foreldre har lenger rettssikkerhet. Kun annenhåndsopplysninger er nok til at de kommer og stjeler barna dine.


_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Sep 21, 2008 9:42 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Desverre er det ikke bare i Texas slike kidnappinger finner sted. Di gjør det også her i Norge.

Man kan undre seg...

mor og barn oppholder seg på en barselavdelning. Her skal det være ro, slik at mor og barn ikke uroes unødvendig. For mor trenger ro etter fødselen, for å få igang ammingen og bli kjent med sitt nyfødte barn. Å barnet trenger ro for å bli kjent med sin nye tilværelse utenfor livmoren.

Amming. Den livgivende morsmelken som IKKE kan erstattes av morsmelkerstattninger.

Mor og barn oppholder seg på en barselavdelning og skal være under adekvat oppfølging fra di ansatte.

Jeg fortsetter å undres...

hvor er sykehuspersonalet? er det helt i orden for dem at et barn blir kidnappet midt forran nesen dems?

er det helt i orden for dem, at et nyfødt barn blir fratatt den livgivende morsmelken, tryggheten, kontakten, nærheten og sine biologiske foreldre?

Som i dette tilfellet... her har di altså et hastevedtak di hevder er gyldig, selv om det ikke er signert av en dommer.... (hvis jeg forsto dette innslaget riktig) altså et ugyldig hastevedtak.

Sykehusledelsen og di ansatte som var på vakt under kidnappingen, burde også bli tiltalt som medskyldige i kidnapping i alle slike saker.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: "Barnevernets" grusomhet
PostPosted: Tue Sep 23, 2008 11:24 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Liv Marit Bakke wrote:
Desverre er det ikke bare i Texas slike kidnappinger finner sted. Di gjør det også her i Norge.


Jada, det såkalte "barnevernet" tiltvinger seg stadig adgang til sykehusenes barselavdelinger for å stjele nyfødte spebarn fra mødrene.

§ 4-8, annet ledd:

Dersom det er overveiende sannsynlig at flyttingen vil føre til en situasjon eller risiko for barnet som nevnt i § 4-12 første ledd, kan det treffes vedtak om omsorgsovertakelse for barnet. Et slikt vedtak kan treffes også før et nyfødt barn er flyttet til foreldrene. § 4-12 annet og tredje ledd gjelder tilsvarende.


Hvis "barnevernet" virkelig hadde handlet til barnets beste, så hadde det i det minste sørget for at barnet ble overlatt til en profesjonell amme, men så langt strekker ikke hensynet til barnets beste seg.

Det er riktig som du skriver, at dersom et akuttvedtak ikke er undertegnet av barnevernsleder (i Norge) så har det ikke gyldighet. Det er ikke holdbart å innhente tillatelse i ettertid.

Göran Lysén, professor emeritus i folkerett, skriver i artikkelen [url=http://www.barnasrett.no/goran_lysen/haxprocess.htm]Tvångsomhändertagande av barn i Sverige:
En häxprocess?![/url]:

Finns inte ett sådant formligt beslut på förhand, så är ingripandet helt olagligt och berättigar den tvångsomhändertagne och anhöriga till skadestånd enligt EKMR.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: "Barnevernets" grusomhet
PostPosted: Tue Sep 23, 2008 7:54 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
agrippa wrote:
§ 4-8, annet ledd:

Dersom det er overveiende sannsynlig at flyttingen vil føre til en situasjon eller risiko for barnet som nevnt i § 4-12 første ledd, kan det treffes vedtak om omsorgsovertakelse for barnet. Et slikt vedtak kan treffes også før et nyfødt barn er flyttet til foreldrene. § 4-12 annet og tredje ledd gjelder tilsvarende.



Enig med du!

Men § 4-8 må da kunne brukes motsatt i disse dager da. Tenker på morsmelkerstattning skandalen i Kina i disse dager, hvor 4 småbarn har omkommet og 50 000 er syke etter å ha fått i seg giftig morsmelkerstattning. Nestle er også inblandet og sikkert di andre på området også. Giften som er tilsatt er for å tykkne utvannet melk.

Med andre ord. Å gi morsmelkerstattning i stedet for morsmelk vil føre til en situasjon eller risiko for barnet som kan være dødelig.

For ikke å snakke om at morsmelkerstattning gir fetere barn og som gir grunnlag for fedme og hjerteproblemer som voksne.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 24, 2008 12:39 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn


Mer fra InfoWars

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]