It is currently Thu Mar 28, 2024 4:11 pm



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Krisesenteret ødela Ellen og familiens trygghet
PostPosted: Tue Aug 24, 2010 10:33 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Vi vet i skrivende stund ikke hvordan det gikk med denne familien. Mulig de flyktet fra landet.

ellen wrote:
Trenger oppmyntring eller råd som jeg veldig gjerne tar imot. vet ikke om det finnes emne om barnevernet og utlendinger , men det gjelder oss. Både meg og mannen min er utlendinger. Vi trives her veldig godt. Vi var godt etablert begge e i jobb og med godt økonomi. Så ble mannen min syk ifjør og måtte gå på sterke smertestillende som påvirket humøret hannes selvfølgelig. Vi har ei nydelig datter, prinsessa vårres på 4 år. Ho e enebarn som e planlagt, veldig høyt elsket og vakreste på jorden. Ho var hjemme med meg til ho var 2,5 år etter det var faren hjemme med henne og ho skal begynne i barnehage bare nu til høsten.
Siden mannen min ble syk og gikk sykemeldt måtte jeg jobbe mere. Jeg jobber med funksjonshemmede barn og jobben krever mye i tillegg hadde jeg syk man med smerter hjemme og ungen som krevde full oppmerksomhet. Vi begynte å slite med hverdag og våres forhold. Kranglinen oppstod og en dag kranglet vi så mye at jeg orket ikke mer og ringte til krisesenter. jeg villle bare få hjelp. krisesenter tilba meg å komme til dem , men ungen ville ikke gå noen sted og mannen min sa at ungen får vare hjemme.krisesenter ringte politiet selv om jeg ba dem å ikke gjøre det og politiet kom og så at ingen var skada og vi bare kranglet. likevel sendte dem bekymringsmeldning til barnevernet. dem sa at dem skal hjelpe. men det tror jeg ikke på!!! jeg vet HVA barnevernet er pga at jeg e ofte i kontakt med dem i forhold til jobben min.dem sendte oss innkalling på et møte og jeg likte ikke dette brevet. det var skrevet ganske aggressivt og der står bl.a. at vi kan ikke nekte dem å forhøre ungen våres alene, bringe hennes på sykehus osv. Stakkars jenta mi! ho snakker ikke godt norsk og det blir skremmende for henne å være alene på rommet med den som ho ikke forstår og ho e livsredd for leger og sykehus. hvis dem må hjelpe hvorfor gjør dem det så vanskelig og skader ungen min?! vi skal på møte i neste uke, men jeg får ikke sove et eneste hatt- alt ble bare verre og nu e jeg redd at vi må flykte fra norge tilbake til hjemlandet vårres for å berge dattra våres. jeg er veldig bekymret. hvordan kan jeg forberede meg til møtet og hva skal vi si og gjøre. takk


:arrow: Ta diskusjonen her.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]