It is currently Thu Mar 28, 2024 12:26 pm



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Leirfjord kommune,s arroganse
PostPosted: Sat Jan 13, 2007 8:08 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri Jan 12, 2007 1:06 am
Posts: 82
Location: Brønnøy Helgeland
Har sendt titals brev til kommunen men ikke svar,brevene jeg sender er profesjonelle og de er ikke ufine,men nei arrogansen og løgnen deres er blitt for stor til å vri se unna.
Derfor har de vel ikke svar.
Sendte etpar brev på epost ifjor vinter men det nektet de og svare på,de ville ha det i brev.
Jeg har hørt at en epost er likeverdig med et brev og det skal svares på.

Eller er det ikke så,er det noen som vet?

Hegte og opp løpesedler med henvisning til barnasrett,og tilogmed meg selv ifjor sommer i et titalls kommuner på helgeland,men ingen har tatt kontakt med meg personlig???

Ber folk på ytre Helgeland våkne opp,vi må få stopp på ødeleggingen av norske familier...

Er tilgjengelig på e-post hvis noen er innterisert å støtte opp...


med vennlig hilsen

_________________
HUGO CHARLES OLSEN


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 13, 2007 8:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Før Arild laget dette forumet for oss, hadde han lansert et forum for Helgeland:

Debatt: Barnevernsforum, Helgeland og omegn

Det er blitt nokså inaktivt nå som forum r-b-v er kommet opp, men det eksisterer fremdeles, og det har lister! over ikke-anbefalte "barnevernere". Så du ser Arild har vært ute før.

Det var finfint at du har vært ute og hengt opp løpesedler. Ikke vent resultater med én gang, og ikke gi opp. I Nordfjord er det en bestefar som henger opp plakater hele tiden, på lyktestolper og tavler for almene oppslag om hva som helst. Rett overfor bv-kontoret settes de opp, nær høgskolen hvor det er mange studenter, og på fergeleier. Barnevernere river dem ned, han tar en runde og setter opp nye. Han har til og med kjøpt inn plastmapper så de ikke blir ødelagt av regnet. Nå har visst bv etter hvert gitt opp å rive dem ned. Ellers, sa han lurt med et smil, hadde han tenkt å skaffe plexiglass og bolte opp noen!

All info du bringer ut er viktig og nyttig. Om de som leser det ikke har opplevet barnevernsovergrep nå, så kanskje de husker det de har lest hvis de senere utsettes for det. Noen som kontakter noen av oss, sier at de fant oss gjennom en lapp på et kjøpesenter, eller noen venner hadde sett en liten annonse, eller noen hadde sett en plakat, eller noen varslet dem om at vi fantes på internett.

Hilsen Marianne
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Leirfjord kommune,s arroganse
PostPosted: Sat Jan 13, 2007 8:59 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
HUGO OLSEN wrote:
Har sendt titals brev til kommunen men ikke svar,brevene jeg sender er profesjonelle og de er ikke ufine,men nei arrogansen og løgnen deres er blitt for stor til å vri se unna.
Derfor har de vel ikke svar.
Sendte etpar brev på epost ifjor vinter men det nektet de og svare på,de ville ha det i brev.
Jeg har hørt at en epost er likeverdig med et brev og det skal svares på.

Eller er det ikke så,er det noen som vet?


Hei! Det du beskriver, er det samme hele veien.

Jeg sendte "postkort" til Laila Dåvøy, men tror du at jeg fikk svar? Nei. Så da sendte jeg purrebrev til henne. Da fikk jeg svar: "-Å, nei," de hadde ikke fått noe "postkort" fra meg. Selv om de måtte ha fått minst 150 kort flygende inn til seg fra folk i Gruppen.

For ikke lenge siden gjorde jeg det samme med Karita Bekkemellem. Med den forskjellen at jeg sendt henne "postkortet" REKOMMANDERT. Så, du kan jo se om du finner noe brukbart på denne linken.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 04, 2007 8:20 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
MH Skånland wrote:
 
Før Arild laget dette forumet for oss, hadde han lansert et forum for Helgeland:

Debatt: Barnevernsforum, Helgeland og omegn

Det er blitt nokså inaktivt nå som forum r-b-v er kommet opp, men det eksisterer fremdeles, og det har lister! over ikke-anbefalte "barnevernere". Så du ser Arild har vært ute før.

Det var finfint at du har vært ute og hengt opp løpesedler. Ikke vent resultater med én gang, og ikke gi opp. I Nordfjord er det en bestefar som henger opp plakater hele tiden, på lyktestolper og tavler for almene oppslag om hva som helst. Rett overfor bv-kontoret settes de opp, nær høgskolen hvor det er mange studenter, og på fergeleier. Barnevernere river dem ned, han tar en runde og setter opp nye. Han har til og med kjøpt inn plastmapper så de ikke blir ødelagt av regnet. Nå har visst bv etter hvert gitt opp å rive dem ned. Ellers, sa han lurt med et smil, hadde han tenkt å skaffe plexiglass og bolte opp noen!

All info du bringer ut er viktig og nyttig. Om de som leser det ikke har opplevet barnevernsovergrep nå, så kanskje de husker det de har lest hvis de senere utsettes for det. Noen som kontakter noen av oss, sier at de fant oss gjennom en lapp på et kjøpesenter, eller noen venner hadde sett en liten annonse, eller noen hadde sett en plakat, eller noen varslet dem om at vi fantes på internett.

Hilsen Marianne
  


Har plastmappe på mine også :D
"Spikrer" de opp med stiftepistol og fler og fler får henge ifred -tape er også ok noen steder :)
Blir jeg obs på "idiotholdninger" blant publikum der plakatene blir revet sier jeg klart fra om de rettslige reaksjonene de kan utsettes for ved å hindre oss i å hjelpe barn som ikke kan utføre det selv - :D

Hadde forøvrig besøk av barna noen timer heromdagen og "tulla" litt med den eldste ,sa jeg skulle henge opp info på alle skolene -GOD IDÈ var svaret etterfulgt av et håpefullt smil. . ....blir nok å holde det løftet :D

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]