It is currently Thu Mar 28, 2024 11:40 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Ny diskusjon om sosialkontoret
PostPosted: Sun Mar 05, 2006 11:45 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Det er viktig at man i dette forumet forholder seg til TEMA.

Dersom folk vet hvem du er eller hvem nicket ditt står for, trenger du ikke bruke det. Denne diskusjonsplassen er ikke stengt for de som ikke er logget inn.

Blir den misbrukt av barnevernselskere som ikke forholder seg til TEMA, stenges den slik at man må bruke nicket sitt.

Vær klar over at de som ikke er logget inn røper seg gjennom ip-nummer til PCen. Vi vet ikke hvem som har ip-nummeret. Hvem som er leverandøren din kan imidlertid spores på denne bakgrunn. Altså kan jeg eller politiet gå til din internettleverandør og opplyse om ulovlige innlegg her. Internettleverandøren vet hvilken IP-adresse du har og kan si opp ditt abonnement.

Denne advarselen er ikke rettet mot medlemmer, men mot barnevernselskende sabotører. Desverre er det slik at det såkalte barnevernet har mange useriøse hjelpere. De skal forholde seg til TEMA. Alt annet er SPAM og ulovlig.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jun 02, 2006 12:32 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Stengt for ikke-medlemmer

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 06, 2008 1:38 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Sosialkontor behandler folk drittdårlig og som søppel. Min anorexiasyke søster var på vefsn sosielkontor for å hente livsopphold penger. Der slengte di etter henne i en spydig tone: "Kjøper du ikke mat for pengene, skinnet slenger jo runt kroppen." Min dødssyke søster brast i gråt. Hun klarte ikke lenger gå dit for å hente penger. Min bror fikk imidlertid satt gjengen på plass slik at hun fikk pengene på konto.

Sosialkontor eier ikke respekt for mennesker. En gjeng med drittsekker. Ikke lenge etter på, var min søster død.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 8:28 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Sosialkontoret er en historie for seg ja.

Jeg måtte gå dit før fylkesnemndsaken, for å søke hjelp til reisepenger for å komme meg i fylkesnemnda i nabobyen. Fikk avslag.

Derfor måtte jeg oppsøke banken for å søke kredit. Jeg forklarte hvordan det sto til og den snille bankmannen hjalp meg så godt han kunne. Invilget kredit selv om jeg ikke var kreditverdig.

Det var ille nok fra før, men siden har jeg kun møtt drittsekker på det sosialkontoret.

Ettersom jeg mistet omsorgen for alle barna, og dermed alle inntekter, ble jeg fritt vilt der.

Di nektet meg hjelp til å dekke regningen til ADSL med IP telefon. Denne var jeg avhengig av, for å holde kontakt med barna, advokater, barnevern mm.

Jeg fikk til svar at jeg kunne ringe med mitt Telenor kontantkort. Som sakt så gjort. Livsoppholdet gikk med til kontantkort. Dermed måtte jeg søke krisehjelp.

Å fikk til svar at ettersom jeg hadde sløst bort pengene på kontantkort, ble krisehjelpen utbetalt i matkuponger. Jeg har siden måttet hente utallige matkuponger på det kontoret.

På siste vedtak truer di med at ettersom jeg sløser penger vil di vurdere å nekte meg krisehjelp og sette meg under forvaltning.

Samtidig har jeg hatt livsopphold. Denne har jeg over lengre tid, hver 14 dag måttet krangle meg til å få, ettersom kriteriene for å få det, som er innvilget, ikke er rettet på til innvilget.

Dette sosialkontoret hjelper barnevernet å lage sak på meg.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Noen synes muligens
PostPosted: Thu Oct 09, 2008 8:05 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Apr 09, 2008 7:23 pm
Posts: 193
Location: Vestlandet
Jeg er litt frekk, men er vanlig sosialstønad for enslig ca 3500 i mnd til livsopphold, pluss dekning av rimelig husleie & strøm. Ca 6-7000 mnd?

Du behøver ikke mer enn en 30 - 40 % jobb for å tjene det, kanskje det aller lureste er å gjøre seg uavhengig av etaten?

Sosialtjenesten er barnevernets forlengede arm, og vil vi virkelig ha noe fra dem?


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Noen synes muligens
PostPosted: Sat Oct 11, 2008 2:28 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Diamanten wrote:
Jeg er litt frekk, men er vanlig sosialstønad for enslig ca 3500 i mnd til livsopphold, pluss dekning av rimelig husleie & strøm. Ca 6-7000 mnd?

Du behøver ikke mer enn en 30 - 40 % jobb for å tjene det, kanskje det aller lureste er å gjøre seg uavhengig av etaten?

Sosialtjenesten er barnevernets forlengede arm, og vil vi virkelig ha noe fra dem?


Skulle veldig gjerne ha jobbet jeg. Men når man jobber har man et ansvar for jobben man gjør. Jeg er utdannet regnskapsmedarbeider og har da fullt ansvar for hele bedriftens regnskap. Da er det viktig å være 100 % til stede hele dagen. Noe jeg ikke er. Jeg er nemlig 100 % til stede for barna og dems situasjon hele dagen. Dermed kan jeg ikke påta meg ansvar for en hel bedrifts regnskap nå.

Jeg driver å søker på rehabiliteringspenger igjen. Håper jeg får det denne gangen.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]