It is currently Thu Apr 25, 2024 8:53 am



Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Mon Mar 06, 2006 7:35 am 
Offline

Joined: Tue Feb 14, 2006 1:51 pm
Posts: 27
***********

_________________
Laura


Last edited by Laura on Sun Jun 04, 2006 8:21 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 07, 2006 7:15 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Laura wrote:
Foretrekker et planlagt møte sammen med advokat, enn BV på døren :)



Jeg hadde foretrukket å få neglene trukket ut med tang, heller enn å få besøk av barnevernet.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 3:23 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Oct 25, 2006 1:51 pm
Posts: 109
...


Last edited by Cecilie Holmen on Thu Jan 04, 2007 5:26 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Pussig.
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 6:14 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
PUSSIG OM POLITI

Jeg er jo nokså ny her fremdeles, så jeg dilter etter alle de andre og leser, og leser hva de før meg har sagt.

Og akkurat nå har jeg tatt en pizza ut av ovnen – og så kom jeg plutselig på at jeg nylig har fått den av beste-gamle-kjæresten min – en politimann.

Huff og huff, det finnes mange virkelig fæle politi-folk. Som f eks Finn Abrahamsen. -Men han som jeg kjenner er en svært, svært sjelden vare. Alle elsker ham.

Derfor: Ingen har lov til å bryte seg inn hos deg. Ingen. Med mindre vedkommende har en kjennelse (en begjæring om husundersøkelse) som er undertegnet av en embedsmann. Det gjelder både for bv og politiet. I alle forbindelser med offentlige tjenestemenn, har du krav på å ha et vitne til stede, og da skal bv og eller politiet, i realiteten, vente til vitnet kommer. Men det var som sagt bare i realiteten. Virkeligheten er ganske annerledes.

Politiet i Trondheim bryter seg inn hos folk og legger igjen håndskrevne lapper, når de foretar husransakelser: ”Pb (politibetjent) Momyr har vært her.” Det skjedde faktisk hos en kollega av meg. 2 pc-er stakk de av med, pluss interne dokumenter for Gruppen. Skitt på det, vi har ikke noe å skjule likevel. Jeg driver ikke en hemmelig gruppe og det er jeg svært glad for. Men barnevernerne burde ha begynt å få fyr i bålet sitt, for de har skuffer og skap fulle av snusk og fanteri som absolutt ikke tåler dagens lys.

La meg også for ordens skyld informere deg om at politifolk kan ta ordrenekt. Altså, så kan de nekte å være med på å hente barn, og de blir ikke skutt av den grunn.

Også, for å få bedre innsikt i hvordan politiet arbeider, så kan du lese Farlig Politi av Gunne Hammerstrøm, de har den på biblioteket. Han forklarer hvordan politiet selv er med på å fremprovosere farlige situasjoner.

I likhet med mange andre, har jeg også truet med å drepe en barnevernansatt. Det var jo godt å få sagt det der og da. Men jeg pleier å si at jeg kommer fra et møblert hjem. Og så har jeg 4 millioner kritiske publikummer. Som tror at det er noe i veien med meg. Derfor er jeg nødt til å oppføre meg skikkelig. Dessuten er jeg Gandhi tilhenger. To uretter utligner ikke en urett. Men det hadde unektelig vært gøy å gjøre Lillian Kjelsvik arbeidsledig.

Og du snakker om å trekke negler for å unngå å møte bv? Er det noe da? Jeg måtte trekke tommelfingerneglen min da jeg var 5 år. Og jeg husker det ennå. I dag kan vi ordne det meste med litt grønnsåpe...

Her er forresten et klokt sitat, fra Mufasa i Løvenes Konge: Å være modig går ikke ut på å oppsøke farer.

- Og pizzaen var god den!!!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Enda mer PUSSIG.
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 6:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
ENDA MER PUSSIG...???

DET KOM INN TO INNLEGG SAMTIDIG?

HVORDAN KLARTE JEG DET MON TRO?

HE?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Tue Oct 31, 2006 10:22 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: FØRST TO, og så TRE?
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 6:34 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
:D ...OKEY, jeg vet at jeg er god . :D . for god til å være sann . :D . og nå er jeg i ferd med å bli duplisert . :D . via en nyåpnet portal i galaksen ... :D

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon Oct 30, 2006 7:38 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg ser bare et, jeg :D

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Duplisert?
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 10:16 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Da jeg la til innlegget "Pussig om Politi" - kom det opp to ganger. ...ka e de' som sjer no då..., tenkte jeg, og skrev det ned. Og den lille kommentaren kom inn på siden 3 ganger!!! Så derfor ble det det der med den portalen og sånt tull. Og nå ser jeg at det har vært en Høyere Makt her inne og ordnet opp for meg. Men det ser jo litt merkelig ut, med det andre som står igjen, for her/der begynner jeg plutselig å snakke om andre galakser og at "jeg er for god til å være sann... " Nå innbiller psykobablerne seg at det er "borderlinen" som slår ut. Den slags har jo skjedd en gang før, fra den 10.10.1999 - 25.05.2000. I den perioden var jeg nemlig veldig hardt rammet av "personlighetsforstyrrelser" som var "varig og lite tilgjengelig for psykoterapi". Men, la det stå sånn, for det er jo bare morsomt!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:48 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Høyer makter, sier du... Ja, vi har jo admin på forumet da! :lol:

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Pussig.
PostPosted: Tue Oct 31, 2006 1:54 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mona Lygre wrote:
PUSSIG OM POLITI

...I likhet med mange andre, har jeg også truet med å drepe en barnevernansatt. Det var jo godt å få sagt det der og da. Men jeg pleier å si at jeg kommer fra et møblert hjem. Og så har jeg 4 millioner kritiske publikummer. Som tror at det er noe i veien med meg. Derfor er jeg nødt til å oppføre meg skikkelig. Dessuten er jeg Gandhi tilhenger. To uretter utligner ikke en urett. ...


Jeg tror tvang legaliserer tvang. Videre at det er en nødvendighet for å kontrollere overgripere og opprettholde et fredssamfunn.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 25 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]