It is currently Thu Mar 28, 2024 10:15 pm



Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Politiet passer på SEG SELV...
PostPosted: Thu Mar 18, 2010 8:40 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Hentet Bernars posting også hit.

    Bernar wrote:

      Politiet passer på

      De passer på SEG SELV. Slik at de kan oppføre seg hvordan f... det passer dem.

      Påtaleansvarlig SIGBJØRN OLDREN og etterforsker ARNFINN HENDEN henla mine anmeldelser mot de som kom med falske anklager. JAN EGIL PRESTHUS og juridisk rådgiver LIV MARIT SYLLIÅSEN henla saken mot politikvinnen ELISABETH KVALØY.

      Jeg ble anmeldt for husbråk når jeg var alene i huset. Politiet som kom kunne ved selvsyn bevitne at anmeldelsen var feil.

      Seks politifolk stormet huset, men i stedet for å beklage polititabben, kastet de meg på glattcelle.

      Naboene som kom med falske anmeldelser ble anmeldt for sine kriminelle handlinger.

      Det voldslystne politi ble anmeldt.

      Vi vet imidlertid alle hvordan dette fungerer i Norge. Maktsystemet vil gjøre alt det kan for å hindre at kollega og venner får dommer på seg. Det er for så vidt enkelt. Det er bare å skrive ned det av den ene partens påstander som man liker å høre.

      Åtte inhabile politifolks mot en person er enkel match. Ingen ting gjøres for å dokumentere den ene personens sak. Den skal knuses for en hver pris, ofres for de skyldiges frihet, nytelse og behag.

      Hvem sa man trengte penger for korrupsjon? Makt korrumperer alltid. Og når makten er absolutt, som her, så vet vi, som kjent, at absolutt makt korrumperer absolutt. Politiet trenger ikke stå til ansvar for noe. Justisdepartementet og politidirektoratet krever ingen dokumentasjon fra politiet. Når politiet utnytter dette, etterforskes i prinsipp INGENTING. Man kan anmelde alt man vil. Maktpakket løfter knapt på øynene. Man undrer om de leste før de henla.

      Den politiet peker på er skyldig. Punktum.

      Det er slikt man kritiserte nazi-Tyskland og fascismen for. Under kommunismen var det også slik. Den offentlige tjenestemannen hadde automatisk rett.

      Heldigvis har vi litt ytringsfrihet igjen. Ikke i avisene, men på internett.

      Maktposisjonene i slike systemer tiltrekker seg de mest krypende mennesker, med den laveste etiske standard man kan tenke seg. Det som teller er makt, pene statistikker til å slikke rygger oppover i systemet, og det å ikke bli utstøtt fra den kriminelle gjengen. I dette tilfellet politiet.

      Både de som lager slike korrupsjonssystem, og de som deltar i dem, skulle vert straffet for sitt svik mot folket de skulle beskytte.

      Men tross for at politiet ER bevis for inget husbråk, er alle våre anmeldelser av naboene henlagte. Jeg tør garantere at min opposisjon for min og mine nærmeste sin frihet, skal straffes hardest mulig. For slike vesen vil ha lydige krypende undersåtter, som stryker deres bedervede ego medhårs. Hvem får vel pirke de maktfullkomlige på nesen uten å møte narsissistenes uproporsjonale hevn.

      De som henla anmeldelsene mot naboene var påtaleansvarlig SIGBJØRN OLDREN og etterforsker ARNFINN HENDEN. SIGBJØRN OLDREN og etterforsker ARNFINN HENDEN legitimerer falske anmeldelser. At naboene skader for livet med det såkalte barnevernet, er de rivende likegyldige til.

      Politiet i overfallsaksjonen ble klaget inn for spesialenheten. Spesialenheten er imidlertid en dårlig vits. Ikke minst kom det frem for en tid siden, når en politi slo en femten år gammel jente gul og blå. Volden ble bevist og politien ble frikjent. Jenten som ikke fikk oppholde seg i sin egen familie, hadde jo vert provoserende. Derfor måtte politien frikjennes, mente spesialenheten. Og slik ble det. Jenten ble derimot dømt for å hindre politets arbeid (fra å fjerne henne fra moren).

      forum.r-b-v.net/viewtopic.php?p=21509#21509

      Hvem kan ha respekt for folk som JAN EGIL PRESTHUS, som legitimerer grov barnemishandling?!

      De fant det sikkert også provoserende at jeg ikke ydmykt slikket dem opp etter ryggen. Så da er de jo uskyldige, samme hva...

      De som har henlagt saken mot politiene var altså JAN EGIL PRESTHUS og juridisk rådgiver LIV MARIT SYLLIÅSEN.

      Med dette er alle impliserte parter pent og pyntelig frikjent, til almenhetens gunst og gjengens klapp på skulderen, og til glede for politidirektorats og justisdepartementets statistikker over påstått snille politi. Alt er perfekt på papiret. Men bak de hvite papir skjules de svarte samvittigheter. Om de de har slikt, de hvitkalkede graver fulle av død, som en kjent person nevnte for lenge siden.

      Hvor tok demokratiet veien? Hvor ble det av, det politiske systemet som skulle beskytte mennesker mot undertrykkere og ødelggere med oppblåste ego?

      Hva hjelper det å klage til barnefjernselskende statsadvokater, som finner den største rettsikkerhet i at alle som noen peker på blir satt under massiv overvåking og kontroll av et såkalt barnevern ingen kan dokumentere gjør livet bedre for barn? (Hevdes av barnevernet selv!)

      Nå mangler det bare at de fullfører prosessen og dømmer MEG, og at barnevernet deretter tar barna med begrunnelsen: Han er jo en kriminell?

      Hvordan kjemper man mot en blekksprut eller et flerhodet troll?



Ta diskusjonen på den andre adressen slik at vi får samlet saken.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]