It is currently Thu Mar 28, 2024 3:11 pm



Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2
Author Message
 Post subject: Forbrytelser mot barn går ustraffet hen
PostPosted: Tue Aug 12, 2008 4:17 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
bjørn erik wrote:
Jeg synes det blir feil å karakterisere slike som kjønnsorganer, i alle fall i en setting der man kritiserer konkret og metodisk.

De er allt annet enn ufarlige eller menneskelige og dermed blir det litt uskyldiggjørende i lys av hva de utøver (mentale voldtekter)


Jeg er helt enig. Det "barnevernet" gjør er nesten-drap, for det å røve bort et barn fra familien resten av barndommen er en svært alvorlig forbrytelse. At staten godkjenner disse forbrytelsene for å nå sine politiske mål, gjør ikke saken bedre, snarere verre.

Selv insisterer de på å kalle seg en "tjeneste", og svært mange stryker dem med hårene og godtar deres eget propaganda-navn: "barneverntjenesten". Jeg synes det er ille at nesten-drapskvinner skal få lov til å gå rundt og markedsføre seg som en tjeneste.

Det var forøvrig justisminister Storberget som lanserte ordet nesten-drap for voldtekter, som er forbrytelser mot voksne kvinner. Tvangsfjernelser er grove forbrytelser mot små barn, og de varer en hel barndom.

Storberget er forøvrig en av de verste når det gjelder å hausse opp hysteriet rundt såkalt "familievold". Han oppmuntrer til at familiemedlemmer skal anmelde hverandre. Slik vil han gjøre det lettere for "barnevernet" og gå inn i familien og tvangsfjerne barna.

Istedenfor å anmelde familiemedlemmer bør man anmelde de ansatte i "barnevernet" for krenkelser av menneskerettighetene. Stå sammen mot de perverse "barnevernerne". Ikke lytt til familieødeleggeren Storberget.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Aug 12, 2008 7:56 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Historien om trekuken var vel at politiet glemte å anke, og dermed ble tingrettens dom stående.

(Om jeg ikke blander med lignende dommer?)

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Aug 12, 2008 8:06 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Fri Dec 22, 2006 1:40 pm
Posts: 978
Location: Vefsn
Mulig det stemmer, men jeg lo i alle fall godt av historien- og, det at dommen ble stående slik kan vel "alle" egentlig bare være fornøyd med
-eller hva om det skulle falt en kjennelse til "fordel" for denne politimannen og skapt presedens?

Da hadde nok "rettsvesenet" fått nok å henge fingrene i etterhvert som anmeldelsene kom inn :P

ja ja . .. men slik gikk det altså ikke :D

_________________
B.E.Bjorbekkmo
[size=75][color=red]
Gjør ALLTID og uten unntak opptak av møter, telefonsamtaler o.l. med BV etc[/color]
Dette har du lovlig og full adgang til iht [url=http://www.lovdata.no/all/tl-19020522-010-017.html#145a]straffelovens § 145a[/url], så lenge du selv deltar i samtalen.[/size]

[url=http://barnevernet.origo.no]Barnevern[/url]


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Aug 12, 2008 8:08 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Vel, vel - jeg ser litt anderledes på det.

For meg er "hæstk.." synonymet med "d....sekk", og det innebærer et aktivt valg.

Jeg er ofte idiot, men Gud forby at jeg gjør det med vilje.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Jan 23, 2009 11:10 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Politiet vil peke på problem barn. Jeg lærte som barn at det var stygt å peke på mennesker det skulle man ikke gjøre. Det var ikke pent. :( Stakkars barnehage barn kan hende de ikke hadde fått noe problem om de hadde fått vært hjemme hos foreldrene. Barn som er små under tre år har ingenting i barnehage å gjøre.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 20 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]