It is currently Fri Apr 19, 2024 9:24 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Den som er sindig og fornuftig går hysterikerne på
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 12:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jeg aner mer enn en snev av overgreps-fanatisme, og redsel for å bli anklaget for ikke å beskytte barn, her:

Føler seg dolket i ryggen av politimesteren

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 09, 2008 5:02 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Quote:
Det var her at Barnevernet mottok en bekymringsmelding fra en barnehage. Spesialteamet for overgrepssaker i Tromsø ga råd om å legge saken fram for lensmannen i Saltdal og Beiarn. Det dreide seg om to jenter som klaget over svie i underlivet, og om samtaler hvor de fortalte om bading med sin far.

– Med Bjung-saken i bakhodet syntes jeg at grunnlaget for å sette i gang etterforskning var for tynt. Jeg mente at barnehagens personale burde følge nøye med saken og gjøre videre observasjoner. Jeg foretok meget diskre undersøkelser, men burde nok underrettet mine overordnede i Bodø om avgjørelsen. Jeg var imidlertid aldri i tvil om at det ikke var grunnlag for å etterforske saken.

(...)

Politiet gikk til pågripelse, ransaking på bopel og arbeidsplass, dommeravhør av barna. Barnefaren havnet på glattcelle.

– Senere ble saken henlagt, men det var ikke interessant. Det var stor blest om saken, men ikke resultatet. Da var det plutselig blitt en meget sensitiv sak, sier Rasmussen.


Er barna dårlig i magen, blir de av og til såre. Dårlig mage er smittsomt. Har jeg forstått saken rett, er man i slike tilfeller mistenkt for incest og skal kastes på glattcelle.

Vi lever i en sykt land.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 12, 2008 5:21 pm 
Offline

Joined: Sun Nov 26, 2006 7:18 pm
Posts: 40
Location: finnmark
Politimesteren kom i min første fylkesnemdsak. Her fortalte han at jeg var en gammel kjenning av politiet. Siden traff jeg han på puben i en anna bygd.. Jeg visste jo at han ikke ante hvem jeg var ;) Jeg gikk sakte mot han og med mild stemme sier jeg;-" Jasså det er her du sitter å tar deg en øl?" Jeg så han begynte å "bla i kartoteket" men fant ikke meg. Og da måtte jeg jo si at han for ikke lenge siden hadde sittet for nemda og kaldt meg for en gammel kjenning. Han unnskylte seg med at han var da i mange slike saker og ikke kunne huske alle. Overvåkingssjefen var sammen med han og hadde stor moro av at ei så stilig dame som meg,satte tufsen Kjetil Haukåås på plass :twisted:

_________________
vilje-mor


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]