It is currently Sat Apr 20, 2024 1:05 am



Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 
Author Message
 Post subject: Flukt, og hjelp til flukt, fra paradis straffes strengt
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 12:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Flukt, og hjelp til flukt, fra paradis straffes strengt


Hvis noen skulle være i den alle minste tvil om at barna tilhører staten:

Fengslingskjennelse i løpet av dagen
Politiet har nå anholdt både mormoren og moren til den savnede 13-åringen fra Hof. De ble fremstilt for fengsling i Tønsberg onsdag formiddag – med begjæring om fire ukers fengsling. Forsvarerne begjærte løslatelse. Kjennelse kommer i løpet av dagen, får jarlsberg opplyst.


Her er altså en mor og en bestemor ARRESTERT for det som ganske åpenbart er HJELP til sitt barn/barnebarn.

For barn er det forbudt å flykte fra barnevernets fengsler, og de som blir tatt, straffes med innestengning, isolasjon, og annen hevn av ymse art.

For mennesker som flyktninger fra barnevernet henvender seg til, enten før flukt (med bønn om å hjelpe dem vekk fra tvangen) eller etter flukten (med bønn om å gi dem for eksempel husly og mat), er det minst like farlig. Uansett hvor fortvilet situasjonen for barnet er, uansett om nøden er så stor at det er ren grusomhet å unnlate å hjelpe, så må man være klar over at man blir forfulgt av norske myndigheter, stilt for retten, og straffet med fengsel.

Akkurat sånn drev nazi-Tyskland på også, overfor folk som forsøkte å flykte og overfor folk som prøvet å hjelpe flyktningene fra det nasjonal-sosialistiske paradis.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 12:34 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Ja vi får gjøre som motstandsbevegelsen gjorde under krigen-ta ibruk symboler som barnefjernstullingene ikke gjennomskuer. Røde toppluer er vel gått av moten for lengst men det var jo det de brukte for å vite hvem man kunne stole på.....
Motstand har de fått og beveger seg gjør den også ......i full fart.....så det er klart at grepet strammes når de ser at de holder på å miste makta. Jaja det er vel bare å vente at dørene sprenges til de fleste som har ufrivillig kontakt med bv....... må jo sjekke gjemmesteder må vite....... :oops:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 12:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
*

Jeg har en gammel rød topplue fremdeles. Den får bli "kamp mot et forrykt bv"-symbolet mitt til vinteren.

Marianne

*

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Flukt, og hjelp til flukt ,fra paradis straffes strengt
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 1:56 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
MH Skånland wrote:
For barn er det forbudt å flykte fra barnevernets fengsler, og de som blir tatt, straffes med innestengning, isolasjon, og annen hevn av ymse art.

Det var forbudt å flykte fra slaveri, og de som ble tatt...

MH Skånland wrote:
For mennesker som flyktninger fra barnevernet henvender seg til, enten før flukt (med bønn om å hjelpe dem vekk fra tvangen) eller etter flukten (med bønn om å gi dem for eksempel husly og mat), er det minst like farlig. Uansett hvor fortvilet situasjonen for barnet er, uansett om nøden er så stor at det er ren grusomhet å unnlate å hjelpe, så må man være klar over at man blir forfulgt av norske myndigheter, stilt for retten, og straffet med fengsel.

Slik var det også for de som hjalp slavene.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 2:59 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Helt utrolig. Det må da bare være i Norge og en del andre diktaturstater at man blir fengslet uten en anmeldelse på forhånd.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/osta ... /1.2183139

" Politiet har ikke hjemmel for å sikte de to eller be om varetektsfengsling. Grunnen er at politiet ikke har mottatt noen anmeldelse, som er et krav for at politiet skal kunne ta ut en slik siktelse."


Top
 Profile  
 
 Post subject: Rød topplue
PostPosted: Wed Apr 04, 2007 4:39 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
Jeg har en gammel rød topplue fremdeles. Den får bli "kamp mot et forrykt bv"-symbolet mitt til vinteren.


Den røde toppluen var også symbolet for den franske revolusjon. Den stammet fra antikkens Frygia.

Quote:
Politiet har ikke hjemmel for å sikte de to eller be om varetektsfengsling. Grunnen er at politiet ikke har mottatt noen anmeldelse, som er et krav for at politiet skal kunne ta ut en slik siktelse.


Barnevernet er neppe vonde å be om å etterkomme dét ønsket.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Fine innlegg, og naise overskrifter
PostPosted: Thu Apr 05, 2007 8:51 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Fine innlegg og naise overskrifter!

Jeg håper at jeg får lese flere slike artikler i fremtiden. At de strammer repet på bv-ofre er ikke annet å forvente, nå som de sjøl dingler i en tynn tråd.

Og til vinteren skal jeg kjøpe meg en rød topplue. Nå i sommer kan vi jo bruke røde sjerf og røde slips, og / eller røde sko ...

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: fra kriminell fengselsful
PostPosted: Tue Apr 10, 2007 11:33 am 
Offline

Joined: Tue May 16, 2006 4:36 pm
Posts: 16
Location: Porsgrunn
Fredag 13. skal jeg møte til soning av 30 dagers ubetinget straff for å ha søkt å hindre politiet i sin kidnapping av Tim, gutten vår.
Vi fikk full støtte av en enstemmig lagmannsrett i at vi var fult kompetente til å ta vare på barna i familien. Det var klart at gutten vår sin reaksjon på skolens trakassering av ham, berettiget ham til å ta igjen. Selv en noe uetterrettelig psykolog rapport til lagmannsretten måtte vedgå dette.
Psykolograpporten til tingretten hadde helt utelatt de forklarende faktorene som psykologen, skolen og barnevernet viste mer om en oss. Altså ble en løgnaktig psykolograpport lagt til grunn for politiets aksjon mot oss, dette protesterte jeg mot da de ville hente gutten, og nå må jeg altså sone 30 dager på Hof fengsel. Dette til tross for at lagmannsretten har pålagt meg å følge gutten tett opp på skolen og hjemme.
Denne ukyndighet fra det offentlige er himmelstormende. Hvilken pedagogiske effekt tror de dette har på guttene?? Eller er det deres håp at guttene ikke skal klare seg når jeg er borte??
Mot dumheten kjemper selv gudene forgjeves.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fra kriminell fengselsful
PostPosted: Tue Apr 10, 2007 7:27 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Vi vil tenke på deg. Annette skal i fylkesnevnden i morgen. Av hennes innlegg under "Stevning" i bloggen hennes ser du kanskje likhetstrekk.

Det hele er sinnssykt. Men som helhet, som nasjon, får jo nordmenn den tilværelse vi lager oss. Riktignok går det mest ut over enkelte og sjelden over dem som selv skalter og valter, men en stor skamplett er det for oss som folkeferd.

Marianne

  

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Apr 10, 2007 8:31 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Jeg tror ikke noen med et hjerte og det har alle, vil det slik. Uvitenheten er enorm, og de fleste er overbevist om at vi lever i et godt samfunn som gir like muligheter for alle. Inntil de selv møter "velferdssamfunnet".
Vi må ikke la de uvitende og naive dominere debatten. Vi må vise at vi vet om en annen virkelighet og at den ikke er vakker.
Vi må ikke gi etter i hat -hate nothing but hatred - vi må vise at vi ikke lar oss lamme eller knekke, at vi ikke gir opp og gir oss over til avmakten. Og vi må ikke glemme at det ikke er bare bv som fremstår på den måten.
De eneste som kan gjøre oss fri er oss selv!

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Apr 11, 2007 12:28 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
Tim skrev:

Quote:
Fredag 13. skal jeg møte til soning av 30 dagers ubetinget straff for å ha søkt å hindre politiet i sin kidnapping av Tim, gutten vår.


Du kan i det minste gå til soning med løftet hode. Hvis du er åpen mot dine medfanger vil du få full respekt, og kanskje også mange historier å ta med til oss. Lykke til.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 11 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]