It is currently Thu Apr 18, 2024 1:54 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: SÅ ER DE PÅ`AN IGJEN....
PostPosted: Sat May 03, 2008 8:22 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Quote:
Svært mange barn følger med i og snapper opp hva som rapporteres fra Østerrike og strever med å forstå hva som har hendt. Derfor må barna møtes med åpenhet og direkte samtale om dette, uten å presse denne samtalen på barn som ikke er opptatt av det som skjer.

Psykologene Magne Raundalen og Atle Dyregrov har utarbeidet en veileder for voksne om hvordan de kan snakke med barna om dette.


http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/ak ... ?id=509568

Nå må alle barn i Norge inn til terapitime hos Atle og Magne......Lurer på ekstrainntekta de får etter slike utspill?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 03, 2008 9:48 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Man kan jo undre hva i all verden det der gjør på regjeringens sider!

Foreldre har da klart å forklare barn ulykker, vold og død i årtusen.

Dette er utrolig fordummende for regjeringen. Men det viser hvilken plass disse farlige maktgalne psykologene har.

Raundalens rop etter menneskerettighetsbrudd mot familiene ble jo godt kjent etter det omsorgstyraniet han ville innføre med tvungne besøk i alle hjem.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Forstyrret?
PostPosted: Sat May 03, 2008 1:56 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
En kan lure på om både Raundalen og Dyregrov lider av narsisistisk personlighetsforstyrrelse. Eller, egentlig behøver man ikke lure, en kan bare følge med på hvordan disse to unike gavene til verden, får kanalisere sin fantastiske og uvurderlige hjelp til håpløst uvitende og hjelpesløse foreldre, gjennom mediasauene.

Hvordan skulle norske barn klart seg til daglig, når media dekker en incestsak i Østerrike, hvis de ikke hadde Raundalen? Og Dyregrov? Kun overlatt til sine egne foreldre? For en skrekkelig tanke. La Dyregrov og Raundalen få fast spalteplass i alle aviser. For det er alltids en bilulykke, en ambulanseutrykning, noen som dør og så videre.

Dyregrov og Raundalen er vår samtids største profeter. Etter deres død vil skriftene bli helliggjort, og de vil minst bli æret med et omfattende, beundrende ettermæle i Store Norske Leksikon. Lenge leve narsisistene.


Last edited by athene on Sat May 03, 2008 2:24 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 03, 2008 2:12 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
Hjelpe meg! Her kjørte det nettopp nå en ambulanse forbi, og barna mine hørte sirenene. Jeg rakk rett og slett ikke, å holde dem for ørene. Dette er en kritisk situasjon, jeg har ikke tid til å gå inn på departementets sider akkurat nå, for å lese meg til hvordan jeg skal snakke med barna mine om dette.

Vi trenger KRISEHJELP! Er det noen der ute som kan gi meg en helt ummiddelbar og kort-kort SOS-melding med hvordan man takler slike situasjoner. Dette haster, det er helt akutt! Før barna mine blir sittende igjen med livsvarige traumer!

P.S. Jeg skal lese Raundalens og Dyregrovs skrifter som fort som overhodet mulig, for å være forberedt før neste utrykning.


Last edited by athene on Sat May 03, 2008 2:29 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 03, 2008 2:23 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Mar 11, 2007 12:06 am
Posts: 478
RAUUUNDALEN!!!! - Du har ennå ikke svart!! Leser du ikke Redd Våre Barn forumet!!!!! Grrrrrr!!! :twisted: :twisted: Vi er MANGE foreldre her inne som trenger din hjelp! :twisted: :twisted: :twisted:

Hilsen Athene.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Psykologhjelp
PostPosted: Sat May 03, 2008 4:55 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
athene wrote:
Hjelpe meg! Her kjørte det nettopp nå en ambulanse forbi, og barna mine hørte sirenene. Jeg rakk rett og slett ikke, å holde dem for ørene. Dette er en kritisk situasjon, jeg har ikke tid til å gå inn på departementets sider akkurat nå, for å lese meg til hvordan jeg skal snakke med barna mine om dette.

Vi trenger KRISEHJELP!


Hvis du virkelig trenger psykologhjelp så er det lange ventelister. Det er bare de som ikke ønsker det, som blir hjulpet forbi køen.

For å få psykologhjelp, må du uttrykkelig gi uttrykk for at du ikke vil ha det.

Raundalen et Co. skriver neppe gratis på Regjeringens nettsider. De lurer til seg hundretusener av våre skattepenger for å skrive selvfølgeligheter. Man kan lure på dømmekraften til de som ansatter folk som Raundalen med flere.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]