It is currently Tue Apr 23, 2024 11:13 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Er det farlig å kontakte psykiater i Norge?
Ja, det er svært farlig dersom man har barn eller ønsker barn i fremtiden 100%  100%  [ 8 ]
Nei, barnevernet ønsker bare å hjelpe psykisk syke foreldre 0%  0%  [ 0 ]
Nei, ikke dersom du er rik og har råd til å betale høye advokathonnorarer 0%  0%  [ 0 ]
Ja, dersom omgivelsene får rede på det 0%  0%  [ 0 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 8
Author Message
 Post subject: Vendala Kirsebom Thommesen gikk til psykiater
PostPosted: Wed Mar 07, 2007 8:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Den kjente fotomodellen Vendela Kirsebom Thommesen innrømmer i et åpenhjertig intervju med Aftenposten at hun i en vanskelig periode tok kontakt med en psykiater.

Vendala forteller:

- Jeg var en kort periode hos en psykiater da jeg ble dårlig da vi flyttet hjem. Etter at Olaf ble syk, begynte jeg på nytt hos psykiater. Det ble for mye for meg. Da han ble frisk, kom alle reaksjonene. Jeg trengte virkelig profesjonell. Jeg kan anbefale alle det. I USA kan man spørre: «Vet du om en bra psykiater?» Ikke noe big deal. Her er man dødsrar. Men jeg er stolt av å ta tak i ting i mitt liv som er vanskelig. Ellers tror jeg ikke at jeg hadde orket mer.

Barnevernet betrakter kontakt med psykiater som et sikkert tegn på psykisk sykdom og behov for omfattende "hjelpetiltak" fra barnevernet. Dersom Vendala hadde vært så uheldig å bli meldt til barnevernet på grunnlag av at hun hadde vært i kontakt med en psykiater så ville barnevernet krevd taushetsplikten opphevet og fullt innsyn. Barnevernet ville garantert stilt spørsmålstegn ved Vendalas psykiske helse og krevd ytterligere utredninger, gjerne av sine egne barnevernspsykologer. Resultatet kunne lett blitt at Vendela, spesielt som separert eller skilt, ville mistet omsorgsretten for sine barn.

Det er ikke ufarlig å ta kontakt med en psykiater i Norge. Barnevernet og andre tolker enhver kontakt med psykiater som tegn på alvorlig sinnsykdom eller personlighetsforstyrrelse.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Bla bla bla
PostPosted: Fri Mar 09, 2007 10:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Bla bla bla,

ja alle andre bortsett fra denne Vendela Kirsebom Thommesen blir sett på som "sårbare", og det et tydelig "svakhetstegn" fra barnevernets side dersom du skulle finne på å gå til psykiater. Så, bare ikke hør på henne. Hun er rik og vakker, ja, men veeeldig dårlig informert.

Ikke la deg blende av den høye glamour-faktoren. Glem aldri det at hun er en kjendis, og at du bare er en ekkel gusjegrønn kvise på samfunnets rompe.

Jeg vet at alle vi andre vanlige dødelige mennesker går rundt og håper på at vi skal være et unntak fra regelen, men du er og forblir regelen. -Og hun er unntaket. Bortsett fra det faktum at dersom hun hadde sett ut som ditt passbilde, og hadde hatt din konto-utskrift, så hadde barna hennes bodd på sperret adresse i Lofoten.

Barnevernet hadde aldri i livet turd å gått løs på Vendela, fordi at hun er stinn i gryn og kan kjøpe 10 advokater samtidig, og dessuten så har hun mange innflytelsesrike venner. Det har ikke du.

Derfor skal du bare holde deg langt unna psykiatere. Dessuten så har du ikke råd til å gå der i 3 år, før den innbilte bedringen skal inntreffe. I mellomtiden har du kviknet til av å preike med naboen.

Joey Adams wrote:
En psykiater er en fyr som stiller deg en masse spørsmål som koster deg en masse penger, og som din kone stiller deg helt gratis.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 16 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]