It is currently Fri Apr 19, 2024 3:16 pm



Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Den "kosmologiske konstant".
PostPosted: Mon Jan 01, 2007 8:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Den "kosmologiske konstant" betyr for ordens skyld; som TATT RETT UT AV LØSE LUFTEN.

Tenk på det, til og med Albert Einstein tok feil og måtte bite i det sure eplet.

En astronomisk beregning som han fant ut av, den såkalte "kosmologiske konstant", viste seg bare å være sludder. Noen andre samtidige astronomer fant ut det riktige svaret. Einstein mente at universet var en "konstant masse", derav "den kosmologiske konstant", mens de andre fant ut at det var feil, og at universet utvidet seg hele tiden og de beregnet også farten. Men til og med disse astronomene tok feil... For den siste forskningen viser nemlig universet riktignok utvider seg, men det utvider seg mye raskere enn de tidligere hadde trodd!!!

Den store Freud har tatt feil mange ganger, han mente også blant annet at det å ha behov for, eller å tro på en Gud eller "Høyere Hakt" skyldes "mindreverdighetskomplekser", men i dag er det altså en nedfelt menneskerettighet, til og med i Norge. Dagens psykologer har dessverre ikke fått det siste med seg...

De første arkologene som studerte T-Rex (tyrannosaurus Rex) mente at det var et rovdyr, og tok kun med i betraktning dens kraftige tenner. Men for den som gidder å følge med i de kretser, så har de siste arkeologene artsbestemt T-Rex til å være en ÅTSELETER ut ifra dens anatomi...

I psykologisk leksikon av Henry Egedius leser vi: "Tidligere var dette en diagnose i ICD og DSM-filene, men nå er denne trukket tilbake..."

Med år og tid vil de av oss som lever få høre det samme om mmpi-testen: "Tidligere var denne testen et annerkjent utpressings-våpen for datidens psykologer, men nå er den trukket tilbake..."

Psykologer og deres tester er midt i sin glanstid nå, men deres fall fra tronen vil komme, i likhet med Sadam Hussein, - for det er det naturlige endeliktet for alle dogmer som bygger på den KOSMOLOGISKE KONSTANT.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Psykolog-hode-tåken.
PostPosted: Mon Jan 01, 2007 11:09 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
Psykologer og deres tester er midt i sin glanstid nå, men deres fall fra tronen vil komme, i likhet med Sadam Hussein, - for det er det naturlige endeliktet for alle dogmer som bygger på den KOSMOLOGISKE KONSTANT.


Her er forresten et glimrende eksempel på hva som vil skje i tiden fremover.

Psykologene og psykiaterne vil jo ikke være verre enn dem som de anser som sine kolleger, og de tror at de har sitt eget "univers" som de kan utforske...

Nemlig den menneskelige stjernehimmelen... eh, jeg mener hjernehimmel.

De innbiller seg det at de kan lese meg og deg som en åpen bok, og hvis du er uenig med dem, så er det deg det er noe i veien med og ikke dem. Men de befinner seg mange lysår ifra Jorden. I sin egen tåke-galakse, nærmere bestemt "psykolog-hode-tåken".

Og selvfølgelig gjør disse tåkedottene "funn" der, de også, som alle andre skikkelige forskere, der de dikter opp den ene merkverdige diagnosen etter den andre, etterhvert som de avdekker den menneskelige psyke, som ingen andre før dem har gjort, eller oppdaget ennå...

Så, du snakker meg om å leve i sin egen VERDEN!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Den "kosmologiske konstant".
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 2:15 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
De første arkologene som studerte T-Rex (tyrannosaurus Rex) mente at det var et rovdyr, og tok kun med i betraktning dens kraftige tenner. Men for den som gidder å følge med i de kretser, så har de siste arkeologene artsbestemt T-Rex til å være en ÅTSELETER ut ifra dens anatomi...


Jeg har en digresjon til det ovenforstående avsnittet:

T-Rex ble også artsbestemt av forskerne til å være en ÅTSELETER på grunn av dens store lukteorgan. -Lukteorganet fylte praktisk talt hele T-Rexs hjerne.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Den "kosmologiske konstant".
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 2:36 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mona Lygre wrote:
...-Lukteorganet fylte praktisk talt hele T-Rexs hjerne.


Hvem fant T-rex-hjernen? Og hvor er den oppbevart :D

Det er så utrolig mye verbalt søppel og artige historier som går under betegnelsene "kunnskap", "vitenskap", "fagkunnskap", "viten" etc.

Mennesket er et irrasjonelt vesen. Og det er ikke hjernekapasiteten det skorter på, men programeringen eller bruken.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Den "kosmologiske konstant".
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 4:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Arild Holta wrote:
Mona Lygre wrote:
...-Lukteorganet fylte praktisk talt hele T-Rexs hjerne.


Hvem fant T-rex-hjernen? Og hvor er den oppbevart :D


Ææh, en til digresjon: Forskerne scannet fossile T-Rex hjerner. Det var da de fant dette gigantiske lukteorganet.

Jeg skulle gjerne likt å ha sett en scannen psykolog-hjerne ... for da hadde vel forskerne funnet ut at de har et overdimensjonert "fantasi-organ".

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 6:15 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Hmm. Hvem vet mht han Rex.

Det med psykologer og heftig fantasi er for lengst dokumentert! Det er imidlertid et åpent spørsmål om hjernen misdannet eller misbrukt. :)

Var det i Ill.Vit du leste det om rex?

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Den "kosmologiske konstant".
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 6:42 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Jeg skulle gjerne likt å ha sett en scannen psykolog-hjerne ... for da hadde vel forskerne funnet ut at de har et overdimensjonert "fantasi-organ".


Jeg vil snarere si at psykologer må ha begrenset fantasi, for de ser bare én løsning på foreldrenes angivelig problem. De har ikke fantasi til å tenke seg flere løsninger enn den ene standard-løsningen som så godt som samtlige hjernetomme psykobabblere kommer med: Mor/far er syk.

Det kan jo være slik mor eller far forteller, at de har blitt meldt til barnevernet på falskt grunnlag. Men da måtte psykologen innrømme at barnevernet hadde gjort en feil, og slikt går ikke an, selv om det å innrømme feil blir regnet som en god egenskap. Barnevernerne er så forstokkete at de klarer aldri å innrømme at de har tatt feil. Istedenfor å innrømme feil, så driver de på for å allikevel få rett. Blir bare bunken av "utredninger" tykk nok, så vet de at de til slutt vil få Fylkesnemnda med på de urimelige kravene sine.

Stakkars den forelder som i en slik situasjon "samarbeider" med barnevernet i håp om å bli renvasket. Jo mer forelderen samarbeider, jo dypere synker han/hun ned i kvikksanden.

Psykologene kan derimot ha god fantasi når det gjelder å finne på ulike sykdommer elller syndromer som mor, far og barn mistenkes å lide av.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 6:48 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Arild Holta wrote:
Var det i Ill.Vit du leste det om rex?


Svar om rex: Det var på Discovery.

Arild Holta wrote:
Det med psykologer og heftig fantasi er for lengst dokumentert!


Hvor finnes den dokumentasjonen?

Tipper at bløffemakerne blir avslørt de óg, men det kommer ikke til å skje før lenge etter min tid, når de har diagnostisert oppimot 70 % av befolkningen.

Diagnose-filene vil bli slanket til langt under det halve, det er jeg skråsikker på.

Men, den diagnosen som går ut på å ha et sykelig behov for å ha makt over andre mennesker og trang til å kontrollere dem, kommer ikke til å gå ut på dato med det aller første. -For denne diagnosen vil nemlig bli tildelt samtlig psykologer når den tid kommer ...

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Interessant!
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 7:01 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
agrippa wrote:
Jeg vil snarere si at psykologer må ha begrenset fantasi, for de ser bare én løsning på foreldrenes angivelig problem. De har ikke fantasi til å tenke seg flere løsninger enn den ene standard-løsningen som så godt som samtlige hjernetomme psykobabblere kommer med: Mor/far er syk.


:D Den var god! Og jeg kan ihvert fall fint se for meg at de har medfødte innsnevringer i "utboksen".

agrippa wrote:
Psykologene kan derimot ha god fantasi når det gjelder å finne på ulike sykdommer elller syndromer som mor, far og barn mistenkes å lide av.


Men, med tanke på den "liksom diagnosen" som psykolog Svein Magnar Hansen har antet seg frem til på meg, så vitner jo det om at innstillingene i fantasiboksen hans er overdimensjonerte!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Interessant!
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 7:07 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Men, med tanke på den "liksom diagnosen" som psykolog Svein Magnar Hansen har antet seg frem til på meg, så vitner jo det om at innstillingene i fantasiboksen hans er overdimensjonerte!


Har psykologer rett til å stille diagnoser?

Jeg trodde det bare var leger som hadde denne retten.

Har psykologer også rett til å sykmelde?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 7:14 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Mona Lygre wrote:
Hvor finnes den dokumentasjonen?...


Du og jeg og resten. :wink:

Det var mest ment som en spøk (men med mye alvor i).

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Interessant!
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 7:35 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
agrippa wrote:
Har psykologer rett til å stille diagnoser?


Barnevernspsykologene har ihvert fall myndighetenes tillatelse til å stille diagnoser på klienten. Om noen mennesker har lov til å diagnostisere meg uten min tillatelse, se det er et annent spørsmål. -Jeg fikk forresten aldri spørsmål om det. Disse folkene bare tar seg til rette. Men rett?

Psykologen fikk i oppdrag av barnevernet å komponere en tiltale mot meg. Men, dersom han hadde vært klok, og en god menneskekjenner, så hadde han holdt seg laaaaangt unna meg da han påtok seg oppdraget med å diagnostisere meg. Har jeg "rett" eller?

agrippa wrote:
Jeg trodde det bare var leger som hadde denne retten.

Er det noen som vet svaret da?

agrippa wrote:
Har psykologer også rett til å sykmelde?


Er det noen som vet svaret? Det kunne jo vært artig å vite litt mer om deres fullmakter.

At de har rett til å ødelegge andre folks liv, det er skråsikkert. Og at de har rett til å uttale seg om fysiske helseforhold overfor den gang trygdekontoret. Det gjorde Svein Magnar Hansen da jeg søkte om yrkesrettet attføring for 6 år siden. Han uttalte seg om min helsetilstand, og friskmeldte meg. Og jeg fikk avslag. At jeg har vært innlagt på sykehus med langt over 200 i senkning 40 i feber 4 ganger etter det, tja, se det burde han jo ha sett for seg, siden han tydeligvis har utvidede fullmakter - ikke bare her på jorden - men også i himmelen...

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Dumt spørsmål
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 7:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Arild Holta wrote:
Mona Lygre wrote:
Hvor finnes den dokumentasjonen?...


Du og jeg og resten. :wink:

Det var mest ment som en spøk (men med mye alvor i).


Ja, egentlig så var det jo også et dumt spørsmål, for dokumentasjonen på deres toppscore på Den-Kosmologiske-Konstant-skalaen finner du / vi her på Redd Barna Våre.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Interessant!
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 8:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
agrippa wrote:
Har psykologer rett til å stille diagnoser?


Barnevernspsykologene har ihvert fall myndighetenes tillatelse til å stille diagnoser på klienten. Om noen mennesker har lov til å diagnostisere meg uten min tillatelse, se det er et annent spørsmål. -Jeg fikk forresten aldri spørsmål om det. Disse folkene bare tar seg til rette. Men rett?

Psykologen fikk i oppdrag av barnevernet å komponere en tiltale mot meg. Men, dersom han hadde vært klok, og en god menneskekjenner, så hadde han holdt seg laaaaangt unna meg da han påtok seg oppdraget med å diagnostisere meg. Har jeg "rett" eller?


Foreldre må aldri akseptere å la familien bli utredet av barnevernpsykolog. Det er en felle som barnevernet lokker familien i. Først når foreldrene leser rapporten, skjønner de hvilken tabbe de har gjort, for dette er ikke objektiv utredning. Psykologen får alle sakspapirene fra barnevernet og er forutinntatt fra første møte. Det er også vanlig at barnevern og psykolog har møter hvor foreldrene ikke deltar. Hva som sies der kan man bare tenke seg. Det er vel der barnevernet utdyper hva de vil at psykologen skal skrive i rapporten sin. En slik rapport vil hefte ved familien i all tid, og vil selvfølgelig utgjøre barnevernets trumfkort i en sak for Fylkesnemnda.

Neste gang en barnevernpsykolog ringer for å avtale time med deg, så svarer du derfor: Nei takk.

Husk at barnevernet kan ikke tvinge deg til å la deg utrede, og en utredning vil garantert være i din disfavør. Har ikke barnevernet grunnlag for omsorgsovertagelse så kan de ikke tvinge deg til noe som helst. Ikke gjør det lettere for dem ved å motvillig akseptere utredning. Du blir lurt!

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Mar 11, 2007 9:21 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Jeg tenker ikke barnevernet trenger å si til barnepsykologen hva de vil ha, jeg. Barnepsykologer er fullt inne i svindelen selv, og vel så det.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 17 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]