It is currently Wed Apr 24, 2024 2:14 am



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: Har du "dårlig samlivskompetanse"?
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 10:49 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Har du "dårlig samlivskompetanse"?

Er du singel?

Har du barn?

Er single foreldre dårligere foreldre enn de som er gifte?

Psykobabler Svein Magnar Hansen ikke bare skriver mye uforståelig tullball, men han sa også mye unødvendig bullshit til meg.

Jeg var i ferd med å forlate det "perfekte ytre"-kontoret hans etter en "samtale", da han plutselig snudde seg mot meg og sa: "Mitt råd til deg er at jeg vil anbefale deg å ikke få flere barn."

-Jeg skjønte ikke bæret av hva han ville frem til, men du, jeg har spilt amerikaner i mange Herrens år, og det er neste like godt som et pokerfjes. -Så jeg svarte ham ikke da, men da jeg fikk se den sakkyndige vurderingen, tok jeg poenget.

En annen sak er den at man, i henhold til FN-konvensjonen, ikke har lov til å forhindre folk å få barn.

Men, hvorfor inngår det å være singel som kriterium, altså som et sikkert kjennetegn på at du har en "personlighetsforstyrrelser" eller lider av annen "forklarlig" diagnose?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 5:18 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Hva skal vi med menneskerettigheter nårt psykologene er høyt hevet over slike "bagateller".

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Har du "dårlig samlivskompetanse"?
PostPosted: Sat Nov 11, 2006 6:49 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Mona Lygre wrote:
Men, hvorfor inngår det å være singel som kriterium, altså som et sikkert kjennetegn på at du har en "personlighetsforstyrrelser" eller lider av annen "forklarlig" diagnose?


Det å være singel blir faktisk betraktet som et sykdomstegn. Da er du ikke vellykket. Det må feile deg noe alvorlig. Da er ikke bekymringsmeldingen til barnevernet langt unna dersom du i tillegg har klart å få barn.

Ingen nevner at samfunnet vårt ikke legger til rette for barn og ekteskap. Derfor ender mange opp som uønsket singel, for de får aldri tid og ro på seg til å finne den rette. Kvinner får barn senere og senere.

Ekteskapet er en trygg havn, både økonomisk og emosjonelt. Det er lett for dem som har kommet i havn å sette seg på sin høye hest og mene at ugifte mennesker nødvendigvis må lide av en eller annen form for personlighetsforstyrrelse. Man glemmer hvordan man selv slet før man traff sin bedre halvdel.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]