It is currently Fri Mar 29, 2024 1:34 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 
Author Message
 Post subject: LAPSKAUS FRA FRELSEARMEEN
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 12:22 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Thu Aug 10, 2006 11:11 pm
Posts: 206
Location: Fredrikstad
[face=Arial][/face]Vi har trådt over streken og innrømmer at vi har skrevet alt for mye negativt om barnevernet.I den henseende bør vi være ydmyke som FAGPERSONER underlagt barnevernets tyranni.Vi oppfordrer til en sammenkomst med en god lapskaus fra frelsearmeen.Ta med flatbrød og drikke.Vi håper på en hyggelig sammenkomst og skal nok få til dette med normene for hva en kan tillate seg å skrive om ett kult og greit barnevern.Hilsen Mayliss og Roy Antonsen Liaveien 24. 1614 Fredrikstad. TLF:69 30 02 60


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 6:34 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Feb 27, 2006 1:02 am
Posts: 159
Jeg tar med lynol!!! :shock: :lol:

Fra spøk til alvor:
Krigen med bv er ikke enkel, nei!

Er man ikke i behov av frelsesarmeen før, så er sjansene store for at man får slike behov etter det såkalte barnevernet.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg føler med.
PostPosted: Fri Nov 10, 2006 9:07 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg føler med dere. Og jeg vet akkurat selv hvor ille allting er, samlet sett.

:( For det er ikke bare ungene som forsvinner ut av huset etter at barnevernet har gått ut døren...

:? Hver 4dje uke får jeg hente mat hos freslesarmeen. Det er helt sant. Jeg er sosialklient. Og knappe 4.500,- kr. pr. mnd. (eks. husl. og strøm) er ikke mye å bli mett av. Straks jeg får meg ny kjæreste, håper jeg at økonomien bedrer seg. Og det var den reklamen, gutter, men jeg har jo ikke en sjangs i havet om å få meg en ny kjæreste nå, etter at jeg la ut den falske "diagnosen" på nettet...

8) For å overleve psykisk, bruker jeg mye humor og fandenivolsk sinne og menger meg med mange herlige mennesker.

:lol: Men, egentlig så bestemte jeg meg for å "hevne meg" den gang for 6 år siden, og hittil synes jeg at jeg har lykkes over all forstand!? Eller hva sier du?

:D Og akkurat nå føler jeg meg svært beæret over å få være i deres gode selskapet!

:shock: - Og du, jeg tar med meg kortstokken, så kan vi spå hverandre!!!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]