It is currently Thu Apr 25, 2024 8:47 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Det er vondt for barna mine å være i fosterhjem
PostPosted: Mon Mar 26, 2007 9:46 pm 
Offline

Joined: Mon Mar 26, 2007 4:23 pm
Posts: 1
Location: Bergen
Hei! Mitt navn er Monica Dirdal, og jeg var nylig på samvær i helgen med min sønn på Mariero. Det vil jeg fortelle litt om.

Vi var i bingen og spilte fotball. Min sønn synest det var kjekt å se meg, og då vi gikk fra bingen ville han gå med meg. Fosterfaren sa: ..ikke gå så fort c.

Fosterforeldrene erkjenner ikke at han vil se meg, jeg fødte for dem og ellers har jeg alltid vært en god mor. Er lei av å bli sparka.

Men min sønn kan sparke, han var i følge med fosterfar på fotballkamp. Han scora tre av fire mål på tolv minutt. Samværet tok slutt. Fostermoren køyrte meg til lagårdsveien i Stavanger, for ho hadde et ærend.

Ellers har jeg fast ringedag til min datter mandager. Ho har låge for det meste under bordet med telefonen til lading i veggen med mikrofon på slik at fosterforeldrene høyrer meg. Min datter har gitt klare signaler då om at jeg kommer til dei på torsdag helt siden desember 2006.

FAKTUM at ho har lengta siden april 2005. Fostermoren har sagt at min datter ikke har traumer etter å ha bodd hos meg. Og videre har jeg sagt at blod er tykkere en vann. Ja det har jeg sett. Dette har fostermor til min datter erkjent til meg høst 2005.

Barnevernet i Stavanger er ansvarlige v Inger Marie Bru Olsen som starta prosessen å Johanne Vestby er fungerende saksbehandler. Øverste sjef er Gunnar Toresen.

Min datter spør kofor komme du ikke til meg mamma?
Jeg sier jeg er ikke velkommen.
Å lyve for barnevernsbarna skaper mer og mer traumer.
Barnevernsbarna dopes heftigt ned. Med vallergan. Men legene skjuler dette i Norge i dag. Dette er enkelt for en lege. DÅ spesielt når legen er gift med Sosialleiaren i Kommunen.

_________________
Advarsel: Barnevernet dreper!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 10:26 am 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
vallergan

Plages barna dine av eksem? Eller er det for å roe dem ned slik at de ikke skal vise symptomer på sitt traume.

Stå på og vær ærlig overfor barna dine, selv om det fører til mer trøbbel med fosterforeldre og barnefjern. Det tjener både du og barna dine på i lengden. Jeg tror ikke et barn kan oppleve noe verre enn følelsen av at mor har sviktet dem! At hun er maktesløs i systemet kan de forstå, men ikke at hun gir opp!

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 10:52 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Må gi min fulle tilslutning til Anne Brit her. La IKKE barnefjernerne få deg til å lyve til barna dine under påskudd at "det er for at de får det lettere".
Fortell dem åpent og ærlig at dette er IKKE noe du har valgt men derimot noe som saksbehandler/bv.-sjef har tvunget igjennom. Fortell dem hver gang du har mulighet til det at du er glad i dem og at du vil kjempe videre for at de skal få komme hjem igjen.Merker barna at du ikke snakker sannt vil du fort miste tilliten deres og de vil lure på hvorfor du ikke vil ha dem og hva de har gjort galt siden du sender dem bort. La ikke fjernerne få denne seieren. STÅ PÅ og GI DEG IKKE !


Top
 Profile  
 
 Post subject: Men hva med barna?
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 6:32 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
langora wrote:
Må gi min fulle tilslutning til Anne Brit her. La IKKE barnefjernerne få deg til å lyve til barna dine under påskudd at "det er for at de får det lettere".
Fortell dem åpent og ærlig at dette er IKKE noe du har valgt men derimot noe som saksbehandler/bv.-sjef har tvunget igjennom. Fortell dem hver gang du har mulighet til det at du er glad i dem og at du vil kjempe videre for at de skal få komme hjem igjen.Merker barna at du ikke snakker sannt vil du fort miste tilliten deres og de vil lure på hvorfor du ikke vil ha dem og hva de har gjort galt siden du sender dem bort. La ikke fjernerne få denne seieren. STÅ PÅ og GI DEG IKKE !


Ja, stå på og ikke gi deg Monica!

Hyggelig å se deg her inne forresten!

Den problemstillingen du skisserer her er sørgelig nok hverdagen for ca. 14.000 foreldre pluss deres besteforeldre og annen øvrig familie og venner.

Jeg pleier å si det sånn at foreldrene "kan" klare å utstå sin smerte, men hva da med barna?

Det er skikkelig ille, synes nå jeg at barn kan bli plaget på denne måten av voksne folk. At hverken barnevernsfolket og fosterforeldrene har empati med barna og deres foreldre er en fremdeles en gåte for meg.

Hvis det virkelig var noen som skulle vært dopet ned, så var det de elleville rabiate barnevernsfolkene og fosterforeldrene. Egentlig har jeg lyst til å si at de skulle fått seg en likegyldighetssprøyte i låret og så den siste, sin aller siste, sprøyte noensinne ca 10 minutter etter den første...

Men, stå på du Monica og ved godt mot! Myggstikk kan også noen ganger være dødelig...

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 10:09 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Mona sa:"Hvis det virkelig var noen som skulle vært dopet ned, så var det de elleville rabiate barnevernsfolkene og fosterforeldrene. Egentlig har jeg lyst til å si at de skulle fått seg en likegyldighetssprøyte i låret og så den siste, sin aller siste, sprøyte noensinne ca 10 minutter etter den første... "


Du er SNILL du Mona :!: Du har både innlevelse og empati.......Men jeg derimot 8-# har lite medlidenhet for svin og før jeg skulle vært ferdig skulle de sett slik ut : 8+( + litt til,dratt hjem ,pakka og reist til LANGTVEKKISTAN for aldri å finne veien tilbake :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Mar 27, 2007 10:41 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Feb 13, 2007 3:05 am
Posts: 18
Langtvekkistan er jo en plass i Donald duck`s verden. Og der finnes ikke så hvidt jeg vet Barnevernsfjols. Så det må nok ha blitt et annen plass da disse syke "Bastardene med sin store Hjerne" Muligens ville fått det alt for godt der.

Nei send de heller til Nordpolen der nissen bor, og gjerne uten forskyninger og annet. Så har de kunne testet ut det som kalles for støtteapperat og medforståelse. Hadde de frøset i hjel så vet man jo at de ikke holdt der heller . :lol:

Jeg skulle gjerne stilt meg i første rekke for og bruke dem som is i en god gammel årgang med whiskey for så gå på do og spy. :shock:


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 23 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]