It is currently Thu Apr 25, 2024 1:55 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: EN TRIST DAG
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 5:36 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Jan 16, 2007 12:29 am
Posts: 15
Location: Rødøy
Min kjære lille sønn er 3år i dag,og jeg savner han så mye,for han skulle vært hjemme hos sin mamma,og pappa.Da skulle vi ha feiret med kake,og mye mer.Men slik er det ikke,for han e desverre i fosterhjem.
Det som såret meg,og gjorde meg forbannet i dag er at jeg spurte fostermora hans om hun kunne ta et bilde på geburstagen hans å sende på epost til meg.Men da fikk jeg til svar NEI,og det bare pga at jeg har hjemmeside med bilder av mine egne barn på.Og selv om ungan bor i fosterhjem så blir di aldri fosterforeldrenes barn.Det er trossalt mitt barn som er 3år i dag,også nekter di å sende meg bilde av gullungen min.....Synes det er usselt gjort,og er dere ikke enig i det?

_________________
Leirfjordjenta


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: EN TRIST DAG
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 6:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Leirfjordjenta wrote:
Min kjære lille sønn er 3år i dag,og jeg savner han så mye,for han skulle vært hjemme hos sin mamma,og pappa.Da skulle vi ha feiret med kake,og mye mer.Men slik er det ikke,for han e desverre i fosterhjem.
Det som såret meg,og gjorde meg forbannet i dag er at jeg spurte fostermora hans om hun kunne ta et bilde på geburstagen hans å sende på epost til meg.Men da fikk jeg til svar NEI,og det bare pga at jeg har hjemmeside med bilder av mine egne barn på.Og selv om ungan bor i fosterhjem så blir di aldri fosterforeldrenes barn.Det er trossalt mitt barn som er 3år i dag,også nekter di å sende meg bilde av gullungen min.....Synes det er usselt gjort,og er dere ikke enig i det?


Det er veldig usselt gjort, Leirfjordjenta. :cry:

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Ungan våre e selve livet
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 9:12 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Jan 16, 2007 12:29 am
Posts: 15
Location: Rødøy
Takk for forståelse og støtte,for behøver det i tunge stunder.Jeg kjemper,og gjir ikke opp ungan ska heim til slutt.Di er jo det mest dyrebare som fins i verden.Og di som stjeler andres barn kan aldri erstatte oss foreldre.Min lille trøst oppi allt det her er at hviss det fins en Gud så ser han all urett,og all elendighet Barnevernet,og deres disipler påfører uskyldige barn,og gode foreldre.

_________________
Leirfjordjenta


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: EN TRIST DAG
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 9:43 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sun Sep 24, 2006 2:11 pm
Posts: 401
Leirfjordjenta wrote:
Og selv om ungan bor i fosterhjem så blir di aldri fosterforeldrenes barn.Det er trossalt mitt barn som er 3år i dag,også nekter di å sende meg bilde av gullungen min.....Synes det er usselt gjort,og er dere ikke enig i det?


Leirfjordjenta, de blir alltid dine barn, og ingen annens. Vær sikker på det, uansett hva barnevernet eller andre sier.


Top
 Profile  
 
 Post subject: En trist dag
PostPosted: Wed Jan 17, 2007 1:22 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Jan 17, 2007 1:10 am
Posts: 23
Location: Leirfjord kommune/kommunehuset
sitter og ser på din trasige dag Leirfjordjenta,du er ikke alene,Leirfjor kommune har et dårlig rykte.
De lyver og stjeler barn fra totalt uskyldige.du kjenner sikkert til A:J:

Kommer til og holde et øye med saken videre ,tror faktisk jeg kjenner fosterforeldrene til barna dine.

sender en privat mail til deg angående det...

Veldig fint tiltak og lage heimesie,og det er helt lovlig..

stå på,tror faktisk kommunen du kjemper mot kommer til å lide nederlag ganske snart


SPYBOOT search and destroy


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]