It is currently Fri Apr 19, 2024 11:07 pm



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: fosterforeldres uhøflighet
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 4:31 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Fri Jan 12, 2007 1:06 am
Posts: 82
Location: Brønnøy Helgeland
Vår lille gutt har 3 års dag idag,ringte han isted og gratulerte han.
Det er trist at han ikke er hjemme,fy fan for et system.

Min samboer spurte fostermor i telefonen om de kunne sende bilder av lillegutt på bursdagen.
Vet dere hva hun fikk til svar at det gjorde de ikke for at vi hadde lagt bilder på nettet.

Jeg kan opplyse fosterforeldre om at uaansett hva de tror/ gjør.
kan de ikke stoppe oss i å lage heimesia.
Det er våre barn ikke deres bare så de er inneforstått med det.


Hva synes dere om sånne folk???



Dere er hjertelig velkomne til og besøke min hjemmeside.


http://my.opera.com/hugool/blog/

etter min meining er de ikke værdt skiten i skoa mine...

_________________
HUGO CHARLES OLSEN


Top
 Profile  
 
 Post subject: Utpressing.
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 5:29 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Dette er ren og skjær utpressing fra fosterforeldrenes side.

Og de sier tydelig ifra at foreldre hvis barn er i fosterhjem, ikke skulle og burde ha tillatelse til å rigge opp sin egen hjemmeside.

Snart kommer vel det offisielle forbudet.

Så derfor folkens, kopier Hugo Olsen sitt utspill, det er supert! Lag din egen hjemmeside og legg ut bilder av dine familiemedlemmer. Ikke la utpresserne ta innersvingen på deg.

Personlig synes jeg at det er sårt og leit at du / dere ikke skal få ett eneste bilde av deres sønn på hans gebursdag. At jeg otter på gutten som ikke skal få lov til å være med sine foreldre, er en annen sak. Hvilken forbrytelse har gutten gjort seg skyldig i som ikke får lov til å være med sine elskede foreldre?

Jeg pleier å si: Foreldre kan godt klare å utholde sin smerte - men hva da med barna?

Det er vanskelig for meg å la være å gi uttrykk for akkurat hva jeg mener om slikt avskum som disse fosterforeldrene er, og derfor sier jeg som sant er det bare er et spørsmål om tid før vi skal pisse de i ørene.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: fosterforeldre (barnevernets disipler)
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 5:51 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Jan 16, 2007 12:29 am
Posts: 15
Location: Rødøy
Hei Mona kunne ikke sagt det bedre selv,kan ikke skrive her hva jeg egentlig mener om sånne folk...


En ting er sikkert ungan våre skal heim og hvem skal fosterforeldrene da leke med?

Man kan se kun uker etter at fosterforeldre har fått unger i gave fra barnevernet,at standarden går opp og ny bil kommer på gårdsplassen 0sv.osv.

De gjør det kun for pengene, og det er bevist i vårt tilfelle.

HÅPER DERE LESER DETTE KJÆRE FOSTERFORELDRE


Få dere en jobb ikke utnytte foreldre som er jaktet av b,vernet.

Har faktisk vurdert å lage en egen fosterforeldre side,og den kommer garrantert hvis det blir mere ufinheter eller arroganse fra disiplene..


Fosterforeldre..
dere vet ikke hvem dere har lagt dere ut med,denne kampen vinner dere aldri...


Kjære venner av barnas rett.

er det noen av dere som har loverket mot laging av hjemmeside
selv om barna er i fosterheim???

_________________
Leirfjordjenta


Top
 Profile  
 
 Post subject: fosterforeldre (barnevernets disipler)
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 5:51 pm 
Offline
User avatar

Joined: Tue Jan 16, 2007 12:29 am
Posts: 15
Location: Rødøy
Hei Mona kunne ikke sagt det bedre selv,kan ikke skrive her hva jeg egentlig mener om sånne folk...


En ting er sikkert ungan våre skal heim og hvem skal fosterforeldrene da leke med?

Man kan se kun uker etter at fosterforeldre har fått unger i gave fra barnevernet,at standarden går opp og ny bil kommer på gårdsplassen 0sv.osv.

De gjør det kun for pengene, og det er bevist i vårt tilfelle.

HÅPER DERE LESER DETTE KJÆRE FOSTERFORELDRE


Få dere en jobb ikke utnytte foreldre som er jaktet av b,vernet.

Har faktisk vurdert å lage en egen fosterforeldre side,og den kommer garrantert hvis det blir mere ufinheter eller arroganse fra disiplene..


Fosterforeldre..
dere vet ikke hvem dere har lagt dere ut med,denne kampen vinner dere aldri...


Kjære venner av barnas rett.

er det noen av dere som har loverket mot laging av hjemmeside
selv om barna er i fosterheim???

_________________
Leirfjordjenta


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg føler virkelig veldig mye med dere
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 6:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg føler virkelig veldig mye med dere, og noen annen trøst har jeg ikke å gi.

Det eneste jeg vet med sikkerhet er, at jeg ikke har tenkt å gi opp kampen mot barnevernet. Alt skal vekk. Ikke tøddel skal stå tilbake igjen etter barnevernet etter at vi er ferdig med dem. Og de ansvarlige skal idømmes strenge straffer. For de burde ha visst bedre i dagens opplyste samfunn.

Om fosterforeldre mener jeg at de ikke bedre enn stjeleren, og at de skal dømmes for heleri. De vet at de oppbevarer tyvgods, og tjener seg søkkrike på det. Aller helst hadde jeg sett at hodene deres ble skilt fra kroppen, men jeg skal være snill i dag, og skrive at en passende dom for meg er at de skal idømmes fengselsstraffer i like lang tid som de har oppbevart tyvgodset.

Det er ikke et hvilket som helst tyvgods fosterforeldre oppbevarer, men små levende menneskebarn. Og å frarøve dem deres foreldre, søsken, øvrig familie, frihet, ytringsfrihet og menneskerettigheter, er så grove forbrytelser at det skal ilegges desto større vekt.

Jeg håper at fosterforeldre også leser mine innlegg og tar fornuften fatt og leverer tyvgodset tilbake igjen til sine rettmessige eiere, i dag.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: fosterforeldre (barnevernets disipler)
PostPosted: Tue Jan 16, 2007 6:40 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Leirfjordjenta wrote:
er det noen av dere som har loverket mot laging av hjemmeside
selv om barna er i fosterheim???


Så lenge du kun er fratatt daglig omsorg, men ikke foreldreretten, må du vel ha lov til å lage hjemmeside med bilder av barna. Jeg kan vanskelig tenke meg at dette er forbudt.

Gå ut ifra at det er tillatt så lenge du ikke vet om et uttrykkelig forbud.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Likhet for loven.
PostPosted: Wed Jan 17, 2007 2:29 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Mona Lygre wrote:
Om fosterforeldre mener jeg at de ikke bedre enn stjeleren, og at de skal dømmes for heleri. De vet at de oppbevarer tyvgods, og tjener seg søkkrike på det. Aller helst hadde jeg sett at hodene deres ble skilt fra kroppen, men jeg skal være snill i dag, og skrive at en passende dom for meg er at de skal idømmes fengselsstraffer i like lang tid som de har oppbevart tyvgodset.


Bare Til Orientering:

Dette er ikke ment som en trussel fra min side, men en orientering om fremtidige KONSEKVENSER av deres handlinger.

Fosterforeldre har fått et hode og to ører de også, i likhet med alle andre mennesker. Men tydligvis har de ikke forstand til å bruke det som de har fått utlevert.

I mellomtiden kan du la dette sitatet synke inn:

Margaret Thatcher wrote:
Ingen ville ha husket den barmhjertige samaritan hvis han bare hadde vært god. Han hadde penger også.


La meg se på det; dersom noen fosterforeldre skulle mene om seg selv at de gjør dette bare utifra sin godhet, hvorfor tar de da imot penger fra det offentlige?

Og nå skal de også få pensjonspoeng for barnas tvangsår i elendigheten?

Det er ikke noe likhet for loven med hensyn til det å være fosterforeldre. Alle andre vanlige, dødelige foreldre må klare seg med barnetrygden, enten de har ett eller 10 barn. Mens fosterforeldre får slengt penger etter seg for å huse på dem.

Når såkalte barmhjertige personer velger å ta til seg et såkalt fosterbarn, så gjør de det utelukkende utifra et ønske om å berike seg selv. Jo, for de kan da så sannelig lese - og det kan også jeg:

Linnea kompetansesenter wrote:
Godtgjøring på kr. 240.000,- / år
Utgiftsdekning inntil kr. 9.000,-


For fosterforeldre er det også om å gjøre å finne flest mulig feil på barnet, for da får de sopt inn enda flere penger som de kan sløse vekk på cruiset i karibien.

Hos vanlige, dødelige folk ringer det en bjelle i bakhode når de leser slike imbesille (=åndssvake) annonser og klokelig holder de seg langt unna denne skitne businessen. Hos de grådige, perverse fosterforeldre ser den bjellen som dundrer i bakhodet deres nemlig slik ut: §-)

Jeg pleier å si som så, at nå vil jeg også ha meg en kone... En vakker dag håper jeg på å få meg en fostermor eller fosterfar på tvangsarbeid hjemme hos meg - som jeg kan herse med - det hadde vært passelig samfunnsstraff for vedkommende - for jeg har tenkt å bli enda verre og vanskeligere å ha med å gjøre med alderen.

Takk for meg. Det var godt å få si akkurat hva jeg mener om denne infame menneske-slekten.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Jan 18, 2007 1:05 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Mona skrev:
En vakker dag håper jeg på å få meg en fostermor eller fosterfar på tvangsarbeid hjemme hos meg - som jeg kan herse med - det hadde vært passelig samfunnsstraff for vedkommende - for jeg har tenkt å bli enda verre og vanskeligere å ha med å gjøre med alderen.


:twisted: DETTE ER FREMTIDSDRØMMEN :twisted:
Da skulle jeg forlangt manikyr,pedikyr, gnikking og skuring fra morgen til kveld! Og nåde den som ikke gjorde bra jobb: da skulle straffa blitt den samme som disse ofte gir til ungene de nå har i sin vold: ørefiker,lugging,risting og det som verre er. :evil: For en DRØM!!!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]