It is currently Fri Apr 26, 2024 12:02 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: 7-åring drept av sine adoptivforeldre
PostPosted: Sat Mar 11, 2006 10:26 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Syv år gamle Ricky Gann ble drept med en hammer av sin adoptivmor etter at han var blitt tvangsfjernet fra sin biologiske mor. Han hadde flere ganger forsøkt å rømme fra adoptivhjemmet hvor han sultet og ble stygt behandlet, blant annet brukte adoptivmoren bånd på ham når hun skulle ta han med på bussen. Adoptivforeldrene sa at han hadde store psykisk problemer, blant annet ADHD, men lærerne ved skolen sa at han var en intelligent gutt med over gjennomsnittlig IQ. Se bildet av Ricky.

Denne historien er hjerteskjærende, for den viser hvor hjelpeløse tvangsadopterte barn er. Rickys mor var blitt fratatt alle sine barn, og barna var så blitt sendt til adoptivforeldre, som myrdet Ricky. Også de andre barna hadde blåmerker, og lærerne ved Rickys skole hadde varslet om at noe var galt i to år uten at barnevernsmyndighetene hadde gjort noe. Til slutt var det for sent for Ricky. Han ble bare syv år gammel. Hadde barnevernet latt han få være hos sin mor så hadde han ganske sikkert vært i live, og han hadde ikke måttet gå sulten de to siste årene.

Hva skal man gjøre når barnevernet, som i var ment å skulle beskytte barn, i virkeligheten skader barn mest av alle? Ricky var en forsvarsløs, nydelig syv-åring som fortjente bedre enn å bli brutalt myrdet fordi myndighetene i USA skal forsvare løgnen om at barnevernet handler til barnas beste. :cry:

http://www.lsj.com/apps/pbcs.dll/articl ... late=theme

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Rickys ekte far elsket sin sønn
PostPosted: Sat Mar 11, 2006 10:31 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Dette er skrevet av Ricky Gann sr., den ekte faren til syv år gamle Ricky Gann, som ble tvangsadoptert av Holland-paret. Derfor omtales han som Ricky Holland i pressen, og ikke som Ricky Gann, som er hans egentlige navn.

IM NOT A PERSON WHO IS PERFECT? BUT I KNOW IF THEY HAD NOT TAKING RICKY FROM ME HE WOULD NOT BE MISSING MY SON LOVED ME VERY MUCH BUT THE STATE MI. TOOK MY RIGHTS AND TOLD ME HE WAS SAFER WITH THESE PEOPLE?NOW MY SON IS MISSING.THIS IS OUR JUSTICE SYSTEM AT WORK ILL PRAY THAT GOD FORGIVES THEM . BUT I CAN NOT FORGET WHAT THEY DONE TO MY SON AND MYSELF. RICKY G{edited} {edited}FLORENCE CO.81226

http://forums.cjb.net/richardhollandi-about145.html

Oversettelse: Jeg er ikke en perfekt person, hvem er det? Men jeg vet at hvis de ikke hadde tatt Ricky fra meg ville han ikke ha vært savnet. Min sønn elsket meg svært høyt men delstaten Michigan fratok meg mine rettigheter og fortalte meg at han var tryggere med disse menneskene? Nå er min sønn savnet. Dette er vårt rettssystem i funksjon. Jeg vil be om at Gud forlater dem, men jeg kan ikke glemme hva de har gjort mot min sønn og meg selv. Ricky Gann

:cry:

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 26 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]