It is currently Fri Apr 19, 2024 7:27 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Hvordan er barnevernet om 20 år?
Har enda videre fullmakter og kan ransake ethvert hjem 33%  33%  [ 1 ]
Saksbehandlerne har fått fullmakt til å fjerne barn 0%  0%  [ 0 ]
Fosterforeldrene har organisert seg og teller hundretusener 67%  67%  [ 2 ]
Alle foreldre og barn blir underlagt psykologiske tester 0%  0%  [ 0 ]
Det er barnehageplikt fra ett-års alder 0%  0%  [ 0 ]
Alle barn mottar obligatoriske hjelpetiltak 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 3
Author Message
 Post subject: Hva er en familie?
PostPosted: Sat Mar 11, 2006 10:09 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Dette nettstedet, laget av en mor som har mistet fire barn pga et rotete hjem og fordi hun ikke tok med datteren til legevakten da barnevernet var involvert, er kjempebra og kan anbefales.

Her skriver hun om myndighetenes likestilling av kunstig skapte (engineered) fosterfamilier og naturlige familier hvor medlemmene er tilknyttet hverandre med blodsbånd. I USA som i Norge får fosterforeldre godt betalt, og de har da et incentiv til å beholde barnet selv når barnevernet mener at barnet godt kan tilbakeføres. Fosterforeldrene kan i USA kreve at foreldreretten opphører. Ofte er det fosterforeldrene som står for den sterkeste motstanden når et barn først er blitt fjernet fra sine foreldre. I praksis har fosterforeldrene flere rettigheter enn de naturlige foreldrene.

Jennifer Lethbridge skriver også at for bare 20 år siden var det uvanlig at noe slikt som har skjedd hennes familie, i det hele tatt kunne skje. Utviklingen har gått mot at barna blir fjernet fra hjemmet pga trivielle forhold. Samfunnet vårt er preget av moralsk oppløsning, og barna som vokser opp idag blir opplært til at barnevernet er en naturlig og viktig del av tilværelsen. Sannheten blir underslått til fordel for det politisk korrekte.


http://www.geocities.com/ahousedivided1998/family.html

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg tror ikke barnevernet er verre om 20 år
PostPosted: Sat Mar 11, 2006 10:10 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Jeg tror ikke barnevernet er verre om 20 år

De sterkest voksende ideologier i verden er liberalistiske. Derfor tror jeg toppen på galskapen snart er nådd.

Norge ligger etter i verdensutviklingen. Maktideologiene har mer feste her enn lengre sør i Europa og andre deler i verden. Maktideologiene har også blitt sterkere i USA som har vert frihetens høyborg.

(Kanskje ligner India mer på frihetens høyborg om 20 år?)

En annen sak er hvordan de verdensomspennende vekkelsene vil påvirke. Per i dag er det ca 700 millioner kristne som tror på en apostolisk menighetsform, Guds kraft og som har en pinsevennlignende tro. Det er altså en eksplosiv vekkelse - med unntak av i Norge. Det er imidlertid ingen grunn til å tro at det ikke når Norge.

Forskningen tyder også på at familien vil bli høyere prioritert i framtiden. Den vitenskapelige utvikling går stadig raskere. Den øker med antall mennesker, levestander, forskningsverktøy (datakraft) etc. Her er det altså en kurve som går bare brattere og brattere oppover.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Vi får håpe -
PostPosted: Sat Mar 11, 2006 10:15 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
Slik avstemnings-alternativene er formulert, bringer de frem mange sider av marerittet vi befinner oss i allerede. De er dessverre realistiske alle sammen. Jeg kunne tenke meg å stemme for hvilken som helst av de skrekkelige mulighetene. Det verste er at de ikke er alternativer, de er sider av samme fremtid vi kanskje står over for - -

HVIS samfunnstrenden ikke lar seg snu. Og da er det befolkningen selv som må gjøre det.

Vi får håpe, håpe at utviklingen heller går i den retning xbv sier.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Samfunnets beste
PostPosted: Sat Mar 11, 2006 10:21 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
Slik avstemnings-alternativene er formulert, bringer de frem mange sider av marerittet vi befinner oss i allerede. De er dessverre realistiske alle sammen. Jeg kunne tenke meg å stemme for hvilken som helst av de skrekkelige mulighetene. Det verste er at de ikke er alternativer, de er sider av samme fremtid vi kanskje står over for - -

HVIS samfunnstrenden ikke lar seg snu. Og da er det befolkningen selv som må gjøre det.

Vi får håpe, håpe at utviklingen heller går i den retning xbv sier.



Jeg har erfart at ting alltids kan bli verre. Det er feil å tro at nå kan det ikke bli verre, for det kan tenkes at vi bare har fått en liten forsmak på hva som kommer. Kanskje står vi på kanten av avgrunnen uten å vite det.

Jeg kan levende forestille meg at det om noen år vil bli obligatoriske tester for å avgjøre hvem som egner seg som foreldre. Barna vil så bli omplassert rett etter fødsel. Det vil bli opprettet egne lukkede fødeklinikker for dem som ikke har bestått egnet-testen.

Jeg kan også tenke meg at myndighetene vil innføre screening av hvilke som skal få lov til å bli foreldre. De som blir luket ut, vil bli sterilisert mot sin vilje. Dette vil bli fremstilt som et stort fremskritt.

Myndighetene kommer til å kreve mer makt over borgerne. Det vil ikke lenger bli mulig å inngå kjærlighetsekteskap, for myndighetene vil bestemme hvilke som egner seg for hverandre. Dette kan brukes for å oppnå sosial utjevning og integrering av innvandrere.

Det kan også tenkes at enkelte vil bli utpekt som avlsmennesker, da de har egenskaper som myndighetene betrakter som verdifulle. Kommunene vil ha offentlige avlshus hvor man kan bestille barn. Barna vil så bli levert på døren til godkjente foreldre etter ni måneder.

De som stritter imot vil bli kjemisk lobotomert. De får meldeplikt på sosialkontoret, og en sosialarbeider vil sørge for at de får en dose som gjør dem mer samarbeidsvillige. Sosialarbeidere vil stå fritt til å stille diagnoser og vil kunne medisinere klientene etter eget skjønn.

Livsavsluttende behandling vil kunne gis i alvorlige tilfeller, men dette vil kreve godkjennelse i sosialnemnda. Klienten kan anke sosialnemndas avgjørelse videre til sosialdomstolene. Dommerne er spesielt utplukket av myndighetene til å ta samfunnsansvar, og de har både lovgivende og dømmende makt slik av alle avgjørelser kan treffes til samfunnets beste.

Alle vil få en mikrochip sydd inn under huden, og alle bevegelser vil bli registrert av myndighetene. Myndighetene kan kode inn at du ikke får bevege deg utover en viss grense. Microchipen vil sørge for at det går en alarm dersom du gjør noe du ikke har tillatelse til.

Barnevernet vil bli omdøpt til en ny superetat, som vil bli kalt Departementet for Sosial Omsorg. Her vil alle spørsmål som angår menneskenes fødsel, død, skolegang, ekteskap, reise, utdannelse, jobb, fritid og forbruk bli avgjort. Sosialarbeidere vil skreddersy programmer for hver enkelt menneske, slik at omsorgen for den enkelte blir best mulig.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Nytten
PostPosted: Sat Mar 11, 2006 10:24 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Nytten i slike forestillinger er å opplyse at det kan bli slik.

Det er nok å peke på Platon, nazismen, de 248 millioner som ble drept av sosialistisk maktpakk (Pol Pot, Mao, Sovjet etc) i forrige århundre, etc. Det er nok av maktpakk som vil påprakke folket sine idéer med våpenmakt.


Mange som tjener på aksjer gjør det ved å kjøpe en aksje hvor verdikurven peker opp.

Verden er til en viss grad forutsigbar.

Eks: Solen gikk opp i går, i forgårs etc. Ut fra det kan vi konkludere at solen går opp også i morgen.

Det som øker i vår tid er troen på individet, menneskerettigheter, individualisme etc. Videre øker forskningen på familien.

Dette forteller noe om den nære framtid. I dette miljøet kan det være vanskelig med dagens maktovergrep.

Imidlertid er mennesket irrasjonelt og man kan altså ikke vite sikkert - akkurat som med aksjene. En feil politiker eller feil forsker som vinner popularitet kan snu ødelegge veldig mye. Derfor må vi arbeide hardt og radikalt for at Norge skal få mer frihet for familiene.

Russland går i negativ rettning, USA gjør det også. Kina går sakte mot mer frihet. De muslimske landene virker stå på stedet hvil.

Jeg tror ikke Norge er tapt til maktideologiene enda. Pressen og skolesystemet er under maktideologiene, barnevernet like så. De ignorerer kampen mot ytringsfrihet. De ignorerer totalitære krefter. De ignorerer mennesker som blir overkjørt av barnevernet og psykologien.

Vi må vi kjempe for friheten. I denne kampen har vi internett og det må vi bruke slik at maktpakket blir drevet hardt og barnevernsofrene samler seg til felles kamp.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]