It is currently Thu Mar 28, 2024 11:08 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Jeg ble hjemme i år også
PostPosted: Sun May 17, 2009 11:36 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
I mangelen på å ha et fritt land å feire, så hoppet jeg over 17-mai. Jeg kunne jo ha feiret oljerikdommen, men staten bruker også det til overgrep mot mennesker.

Når barna som er stjålet fra foreldrene, er hjemme igjen, skal jeg ha min livs største 17-mai-feiring.

Det ser ut til å ligge en del år frem i tid...

Ungene er derimot i sentrum og morer seg. Koselig.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 17, 2009 1:56 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Mon Jul 28, 2008 11:16 pm
Posts: 476
Det er "luremusas dag". Blant annet.

Og Keiserens og keiserinnens dag. Og de skifter stadig klær for forbedre sitt utseende og stil.
Vi er med på å betale for føden, klærne, palasset og stilen.
Til og med døden betaler vi for.

Når de ønsker å endre stil, så betaler vi for oppgraderingen av deres mange garderober.
Vi er heldige som får lov til å leve i og med oppgraderingene.
De trenger ikke det. De kan heller unne oss det.

Forresten- hyggelig å vite at vi betaler for keiserens utallige og ulike røverier.
Han uttarmer folket, et folk som tror han er en hjelper.
Klærne er ikke nok. Stilen- moten forandrer seg stadig.
Mer,mer, mer, flere, flere er det som duger. SElv da er det ikke nok.



Sløyfer i rødt,hvitt og blått er "lækkert"...med et ukjent antall Luremuser festet til seg. Lønnet av keiseren.
Det er også den keisersubsidierte pølsas ultimate og årlige høydepunkt.
Keiseren har midler, men han må selvfølgelig ha noe tilbake for det han gir. Og det i tifold. Helst.

_________________
- Kjemp for de du har kjær. Kjemp for alt hva du har kjært. -


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 17, 2009 7:53 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Og jeg var sammens med barna våre. Men vi var ikke bare i centrum,vi dro også på lekeplasser rundomkring i byen. Og vi hadde det så gøy sammen.Sola skinte og glade barn. Det er alltid gøy å være sammens med barna enten det er den ene eller andre mai. Barna og familien er livet mitt og livet må leves.

Vi koste oss med vafler kaffe brus og is og sjokolade kake i to omganger. For å få plass til alt. Joda veldig koselig har vi hatt det sammen. Og vi var i fjære og kasta stein i vatnet. Såg på togene og barna samla russe kort.

Og en deilig sommer venter med flere utflukter med bana. Skal bli så koselig så.


Trist for dem som har fått fratatt barna sine. Hadde bare Anne Lise Bangsund og resten av de besatte barnevernspedagoger rundt omkring i landet sluttet å ta barn,og heller legge ned hele galskapen sin og tenke som kronprinsen at man ikke skal ta barn , men ta overgriperen. Er det noen som virkelig er overgripere så er det barnevernet.

Som kronprinsen sier ta overgriperen ikke barnet. Stakkars uskyldige barn når politi og fremmede mennesker kommer og bortfører dem til et fremmed sted. Det er rett og slett barne mishandling. Fatter dem ikke hvor stygge de er mot barn.
Det fatter dem nok. Men de bryr seg rett og slett ikke om barnas beste. De er perverse og vannvittig grusom mot barn.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Aug 05, 2009 3:16 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Grunnloven sier jo at en ikke skal bli hindret i å arbeide. Men disse reglene og små lovene som er satt opp hindrer mennesker fra og jobbe. Ellers kunne en jo bare satt seg til å selge vafler og kaffe om en var pengelens. etc.Men en får ikke leve etter grunnloven.
Det Norske maktpakk hindrer en i det.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]