It is currently Thu Dec 12, 2019 9:13 am
View unanswered posts | View active topics
Board index » DÅRENES KRIG MOT FAMILIEN - DRØMMEN OM LYKKEN OG ET GODT LAND » >> Det er for mange idioter med IQ over 110! » >> Er faenskap noe å feire?
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Author |
Message |
MH Skånland
|
Post subject: Våre danske venner på Borgerdebat har ikke glemt oss! Posted: Sat May 17, 2008 12:05 pm |
|
 |
Superposter |
 |
Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am Posts: 6755 Location: Oslo
|
17. mai 2008
Jeg kikket på , og ble rørt. De husker oss som vanlig. Og de vet akkurat hvordan norske barnevernsofre har det, for de som skriver der i seksjonen "Familie & Børn" er for det meste barnevernsofre, de og. BD gjør en stor, stor innsats for danske barnevernsofre, og jeg kjenner noen av dem personlig: Annelise, Else, Svend-Aage, Kirsten og flere til.
Jeg fikk tårer i øynene, og det var ikke annet å gjøre enn å legge inn en hilsen:
_________________ Hjemmeside http://www.mhskanland.net
|
|
 |
|
Mona Lygre
|
Post subject: Ja, det var nydelig Posted: Sat May 17, 2008 1:06 pm |
|
 |
Superposter |
 |
Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm Posts: 1851 Location: Bergen
|
Ja, det var nydelig!
_________________ Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
|
|
 |
|
|
Page 1 of 1
|
[ 2 posts ] |
|
Board index » DÅRENES KRIG MOT FAMILIEN - DRØMMEN OM LYKKEN OG ET GODT LAND » >> Det er for mange idioter med IQ over 110! » >> Er faenskap noe å feire?