It is currently Thu Mar 28, 2024 9:38 am



Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 
Author Message
 Post subject: For fanden og folket, hipp, hipp hurra!
PostPosted: Thu Apr 27, 2006 1:22 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
[font=Arial, sans-serif]Hipp, hipp hurra
:) :evil: :cry: de gråter :shock: [/font]


[font=Times New Roman, serif]17. mai-feiringen er en irrasjonell fornektelse av virkeligheten. I trivselsundersøkelser ligger Norge på over 20. plass. Hvorfor trives ikke folk i "verdens beste land".

Er det fordi kontrollsyke myndigheter
• detaljstyrer oss?
• er verdensmestre i tvangsinnleggelser i psykiatrien?
• setter stadig nye rekorder i barnevernsgalskap? Både i mengde overfalte familier, budsjetter og sprengte budsjetter.
• bryter menneskerettighetene både med hensyn til ytringsfrihet, barnevern og annet.

Hvorfor får vi ikke de liberale endringer i Arbeiderpartiet, som har vert Norges fremste parti? Vi har sett liberaliseringen i Tyskland og i Storbritannia.

Hvorfor vitser svenskene om at vi er siste kommuniststat?

Hvorfor forsøker myndigheter og politisk korrekte (f.eks autoritetstro) aviser å overbevise om at vi har verdens beste land?

I annerledeslandet Norge er maktbruk og kontroll "in" i "faglige" og politiske kretser.

Når i historien har maktforherligelse og kontroll vert det beste for folket? Under Hitler, Stalin , Pol Pot eller fascistene?

Mange barn gråter og vil hjemme seg bort 17. mai. De lengter seg syke etter familien sine som ble tvangsplittet av barnevernsfanatikere.

Det er "opplest og vedtatt" at Norge er verdens beste land. Mange kaller det platonisme når teoretikerne sier noe og virkeligheten er en annen. Det er bare dumt og tilpasse terrenget etter kartet.

Nordmenn trives ikke mest tross materiell velstand. Barnevernsofrene har et helvete til tross for pengene som blir pøst ut.

I solidaritet til de mange som opplever maktens overgrep fra "barnevern", politi, rettsvesen, psykiatri etc, så feirer jeg ikke 17. mai. Hva er meningen med å hengi seg i et overdådig selvbedrageri? Det minner meg om sangen:

Den beste bilen i verden er den som jeg har nå.
Du skulle bare vite om motoren ville gå.

Det er noe i sjelslivet som får motorstopp når makten hengir seg uhemma i kontroll. Derfor skårer ikke Norge høyt på trivselsundersøkelser. Penger er ikke alt.[/font]

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Aug 13, 2006 4:19 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
hei er enig at det og feire 17 mai, egentlig blir feil.
hvorfor?
er jo grunnlovesdag, men grunnloven eksistere ikke lengre.
jeg ferirte selv 17 mai, hadde jeg ikke vært ute og feiret 17 mai som er normalt egentlig for nordmenn, hadde jeg nok fått besøk av barnevernet, synes det er rart at barnevernet til og med går og henter bar på 17 mai!
viser jo tydelig at de ikke er stand til tenke på egne barn og ha fri en dag, som vi alle andre.
barnevernet er på jobb alltid, er jo så mange barn de må tvangshente.
tusenvis av barn blir fjernet daglig med makt,er glad jeg ikke var hjemme 17 mai, er nok redd jeg hadde blitt anmeldt for vold vist kari allværen og bistand, hadde komt grunnlovsdagen og hentet min datter på ulovlig manipulert vedtak, basert på sine egne løyner og fantasier.
hvorfor jeg vet dette er at hun sa dette i fylkesnemda, at de hadde vært hjemme og prøvd få tak i meg, for de skulle fortelle om hastevedtaket vi ikke visste om.ville nok ikke klart og behersket meg , vist jeg hadde sett krapylene, men de har jo ødlagt hele familien og mine barns liv , så jeg vet hvem som står ansvarlig for mine barn.
datteren min gråter fordi hun ikke har det bra, men kan ingenting gjøre fordi sandes kommune har plassert hun der og gitt biologisk far fosterlønn!
dette kan jeg dokumentere og er mange journalistersom ikke vil tro det er sant.Sønnen min på 16 er plassert i hardanger på tvang og han kommer hjem 22 desember , fordi han før ville bo i hardanger enn hos en far han har politianmeldt for vold, som barnevernet i sandnes beskytter og sier i retten at faren har kun slått han en gang.ha ha ha.
så jeg gleder meg til få han ut ifra galskapen, nå under offentlig omsorg, drikker han hver helg, så får håpe han ikke er blitt avhengig og narkoman før han kommer hjem til mamma.
er som regel der hjelpen til barenevernet ender opp.
ansvarlig fra sandnes er raghild hobberstad 22 år.
:) er glad hun ikke har fått egne barn ennå....... :twisted:

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Aug 19, 2006 7:30 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Feb 27, 2006 1:02 am
Posts: 159
linda wrote:
...ansvarlig fra sandnes er raghild hobberstad 22 år.
:) er glad hun ikke har fått egne barn ennå....... :twisted:


En barnefjernsarbeider på 22 år? :shock:

Hadde hun hatt forstanden i behold ville hun sagt:
- Beklager, men jeg er ikke moden for jobben. :!:

Utrolig sprøtt!

(Ellers bør man være litt forsiktig med å kritisere familie. Ikke fordi vi ønsker sensur. Jeg er mot det meste av sensur. Staten derimot har lover som hindrer folk i å snakke om seg selv og sitt liv. Slike lover er amoralske. Staten har imidlertid makt til å skade forumet om vi ikke er litt forsiktige.)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Staten vs ytringsfriheten
PostPosted: Sun Aug 20, 2006 9:08 am 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Tror ikke vi skal være så redde for å bli stoppet her inne! Loven er faktisk slik at du og jeg er selv ansvarlig for innholdet vi leverer.
Vi bør heller være redde for enkeltmennesker som leverer klage til eier av forumleverandør. (Det opplevde vi med Trines forum)

Det er dessuten en annen glup måte å unngå at alt blir slettet: KOPIER ALT! og send det du mener har svært stor betydning som innlegg ett eller flere steder. Slik vil det da sveve i luften så lenge du måtte ønske.

Eneste måte det kan stoppes på er å fjerne din datamaskin. Da får du jo ikke sendt det flere ganger, men de som vil ha det av luften får en svare jobb med å finne alle stedene du har lagt det ut! :oops:

Men det er soleklart at injurier vil du nok tas for uansett. På den annen side vet vi jo nå at listene er lovlig lagt ut. Gå inn på barnasrett. no eller likestilling.com Der finner du lister med angivelse om de kan anbefales eller ei :!:

Til frøknen Hobberstad er det bare en ting å si: På papiret "kan" hun nok sitt fag, men det er faktisk noe man ikke får på skolebenken: Livserfaring :evil:
Desverrre er det ikke et unikt tilfelle, De fleste av oss her har erfart at det settes noen jentunger/barnløse gamle damer til å mene noe om hvor gode foreldre vi er :!:
En jeg spesielt husker er en som var tidligere narkoman, nå nykter, si at hun visste så godt hva som skulle til for å få ungen på fote igjen. Sikkert riktig det, men familien ble splittet :evil: :twisted: Foreldre og søsken mistet all kontakt med den narkomane, men h*n skal etter sigende være nykter :!: Dette var en familie som selv hadde bedt om hjelp :!:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Staten vs ytringsfriheten
PostPosted: Sun Aug 20, 2006 9:15 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Nulle wrote:
...Vi bør heller være redde for enkeltmennesker som leverer klage til eier av forumleverandør.


Forumleverandør er MEG. :D
Eier av hele nettstedet er MEG. :D

Serveren ligger utenfor Norges grenser.

Sikkerhetskopiering skjer normalt daglig og havner på MIN PC, samt et helt annet sted på nett.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject: Gammalt nytt
PostPosted: Sun Aug 20, 2006 1:07 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:52 am
Posts: 203
Det visste jeg :!:

Svaret var til Antipsykopaten slik at han kunne gjøre det i andre fora.

Fra mitt ståsted er det en god løsning for at man ikke skal oppleve hva Trine gjorde. Jeg antok ut fra hva han skrev at han ikke kjente historien.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Staten vs ytringsfriheten
PostPosted: Sun Aug 20, 2006 5:03 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Nulle wrote:
Tror ikke vi skal være så redde for å bli stoppet her inne! Loven er faktisk slik at du og jeg er selv ansvarlig for innholdet vi leverer.


Jeg er ikke hundre prosent sikker på hvor loven går. Tror ikke lovgiverne er helt sikre de heller i dette subjektive tull-landet.

Det er vel litt etter hvordan fagfolkene føler det...

TEMA her inne er inne er krigen mot myndigheter og makten for deres overgrep mot familiene. Ikke mot så mye annet.

På det punktet vet vi omtrent hvor langt vi kan gå.

Det er tragisk at vi ikke vet riktig hva og hvem vi kan kritisere.

Dere må gjerne linke til lover og steder på nett som utdyper lover og "vaner", slik at vi klarere vet hva vi kan holde oss til.

Jeg liker IKKE sensur!!! Samtidig har makten nettopp makt... Så man får trø litt forsiktig noen gang.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Aug 20, 2006 9:06 pm 
Offline

Joined: Wed Jul 12, 2006 3:39 pm
Posts: 31
Location: rogaland
ja jeg har hatt to saksbehandlere fra sandnes uten barn,raghild hobberstad på 22 og kjærsti ommunsen på 23 og uten barn.
har måtte politianmelde begge og håper virkelig at det blir tatt ut påtale,men tviler på det. rogaland politkammer har andre distrikt og ta seg av pluss, det er viktiger og lete etter babyer som er på flukt.
og ungdommer som rømmer fra institusjoner.
ragnhild hobberstad har sagt:
skal knuse deg i retten for sandnes liker ikke og tape en sak,
hun sa at hun hatet foreldrene sine når hun var femten år,alle ungdommer i sandnes ruser seg.
hun sa og at jeg ikke fikk følge sønnen min på 16 år til hardanger,da de tok han på tvang,fordi at jeg var imot plasseringen der.!
selv om sønnen min ville jeg skulle følge, så barn blir ikke hørt.
men faren som sønnen min har anmeldt for vold!fikk bli med.
da sa ragnhild :faren har kun slått han en gang!
hun har og truet miljøarbeideren sandnes satt inn til meg, pluss støttekontakten fra new page de hadde på sønnen min,
de ble presset til ikke vitne for meg,for da ville komunen fjerne de fra hjelpetiltakene disse har i stavanger komune og sandnes komune.
som new page selvfølgelig er avhengig av!

hun har lovet sønnen min masse,som hun ikke har klart og holde.
vet hun er ung , men hun tror faktisk i det blonde hodet sitt at hun har hjelpt han, med tvang i hardanger.
han har aldri drukket så mye som han gjør etter at det offentlige har ansvar.er hver helg,så jeg er svært bekymret,men gleder meg til 22 des
for då går tvangsvedtaket ut!
skal selv på universitetet og ta skolen,slik at jeg får hjelpe hennes barn,slik hun har hjelpt mine i fremtiden.
slik at hun kan se hvordan staten behandler surrogatmødrene og barna deres.de har ingen god dokumentasjon på hjelpen deres.
så får vi håpe at lovverket blir endret.
:(

_________________
LC"R-B-V.NET


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 8 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]