It is currently Thu Mar 28, 2024 7:56 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Tror du "barnevernombud" Reidar Hjermann har en pedofil legning siden han mener "barn er best"?
Ja, ingenting er umulig når det gjelder den fyren 0%  0%  [ 0 ]
Nei, han er jo gift (med en kvinne) 0%  0%  [ 0 ]
Nei, han liker bare barn så bra at han vil ha flest mulig 0%  0%  [ 0 ]
Nei, Reidar Hjermann er barnas beste venn 0%  0%  [ 0 ]
Ja, jeg tror han er pedofil i likhet med mange som jobber i "barnevernet" 0%  0%  [ 0 ]
Nei, han er bare idiot 100%  100%  [ 5 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 5
Author Message
 Post subject: "Barn er best"
PostPosted: Sun Apr 11, 2010 10:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Den sertifiserte idioten Reidar Hjermann, såkalt "barnevernombud", hadde på seg en avslørende T-skjorte i underholdningsprogrammet Nytt på Nytt fredag 9. april 2010. Teksten på den svarte T-skjorta lød:

Barn er best

Først lurte jeg på hva fyren ønsket å si med dette banale budskapet, men så kom jeg på noe. Best i forhold til hva? Er det kanskje slik å forstå at Reidar Hjermann synes barn er best i forhold til, for eksempel, kvinner? Foretrekker Reidar Hjermann sex med barn fremfor sex med kvinner eller geiter, for den saks skyld? Budskapet på Hjermanns T-skjorte kan ha vært en såkalt freudiansk slipp i det Hjermann uforvarende har røpet sin fordekte seksuelle legning: Han er pedofil. Dette kommer ikke som noen overrraskelse på oss som har fulgt Hjermanns eskapader gjennom årene siden han ble kåret til Årets Idiot i 2006. Reidar Hjermann er en spesiell herremann. Han er til de grader selvopptatt. Man kan lett forestille seg at dandy'en Reidar Hjermann tilbringer mange timer foran speilet hvor han selvforelsket speiler seg selv og sørger for at hvert hårstrå ligger på plass. Denne selvutnevnte "barneelskeren" har meget tette bånd til de perverse kvinnene som utgjør sekten "barnevern". Hjermann har selv vært med på å mishandle barn som sekten har tatt til fange. Dette kaller den perverse fyren for "behandling". Det å havne under "behandleren" Reidar Hjermann kan ikke være noen spesielt behagelig posisjon. Loverboy Hjermann er så selvforelsket og så glad i sitt eget speilbilde og attpåtil så ekstremt PR-kåt, at han neppe evner å sette grenser for sine egne drifter. Barn er best, er teksten Hjermann valgte på T-skjorten da han skulle opptre som showgutt på TV. Jeg tror alle bør tenke litt over det budskapet. Dette er mannen som støtter "barneverns"-kvinnenes hyppige bortføringer av barn fra hjem, barnehager og skoler. Han har aldri tatt disse barnas parti mot de perverse sosialkvinnene, for han nyter at kvinnfolkene sluker ham med blikket. Det tenner han nok på, men det som tenner Hjermann mest er altså budskapet: Barn er best.

La aldri barna dine komme i nærheten av Reidar Hjermann, sosialkvinnenes sex-symbol. Reidar Hjermanns motto er muligens: En kvinne er bra, en mann er bedre, men et barn er best. Skremmende.

Flere enn meg har forøvrig reagert på Reidar Hjermanns pussige valg av T-skjorte-tekst:

Nytt på nytt; Barneombud Reidar Hjermanner gjest. I en sort t-skjorte med skriften “Barn er best” fyller han tv-skjermen fredagskvelden. Best til hva? lurer tanteprinsesse. Barn er best til å være barn.

Hjermann sender et odiøst budskap med teksten "Barn er best". Ingen av oss vil like å sende barna våre til Hjermann og hans sosialgjengs falske omsorg. Barn er barn og skal ikke ha som oppgave å fylle Hjermanns politiske ambisjoner. De skal ikke ha som oppgave å forsørge voksne kvinner og menn som leker at de er "fosterforeldre". Reidar Hjermann burde øyeblikkelig sparkes fra den skadelige funksjonen som "barnevernombud". Det er ikke skattebetalernes oppgave å underholde klovnen Reidar Hjermann. Han er en totalt unyttig og skadelig person som kun digger seg selv. Han jobber for sosialkvinnens rettigheter og driter i barna som blir urettmessig fratatt sine foreldre for at han og haremet av unyttige kjerringer skal bli forsørget av offentlige myndigheter. Ikke var han noe morsom heller. Replikken om den katolske kirken og likestilling var bare dum og viste hvilken innskrenket person Reidar Hjermann er. En mann av hans kaliber ville fått problemer med å betjene kassen på Rema. Det eneste fyren muligens duger til er som sex-objekt for middelaldrende feite "barnevernspedagoger". Isteden barn burde de kidnappe Reidar Hjermann og holde ham fanget i et av sine lukkede hus. Der kan ha få besøk av psykologskruller fra Aline som kan skrive rapporter om ham. Jeg vil sterkt anbefale et langvarig opphold på den lukkede anstalten Aline. Hjermann bør skaffe seg en T-skjorte med teksten: Aline-skrullene er landets beste. Det eneste jeg kan tenke meg at Aline-skrullene er gode til å er å betjene duster som Reidar Hjermann. Da vil få brukt "fagkompetansen" sin. Uheldig for Hjermann vil nok ryktet om at han er tilgjengelig på Aline, spre seg videre nedover i byen. Han blir nok opptatt i lang, lang tid med å betjene byens mange gale psykologskruller. Det er vel fortjent, Hjermann.

Jeg synes jeg ser skiltet på Aline: Lukket :D

Bra for oss andre, så kan byens "best little whorehouse" fokusere på det de er best til. Beste "fagkompetanse" i byen, ingen tvil om det. Kvinnene på Aline er verdens styggeste, og Reidar Hjermann kan med god samvittigheten sette plakaten "Guds gave til Aline-kvinnene" på kontordøren sin. Aline er en lukket anstalt, så forhåpentligvis ser vi aldri Hjermann igjen. Han blir værende på Aline til sin dødsdag. Dét hadde virkelig vært til barnas beste.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Apr 16, 2010 2:53 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Mannen fortjener adskillig verre saker enn denne grove spøken...

Gale mennesker som prakker på samfunnet sine oppkonstruerte forskrudde idéer!

Denne svenske undersøkelsen viser hvor destruktive idéene hans er. Mennesker som ikke sjekker idéene sine opp mot virklighetens verden skaper forferdelig mye lidelse, når de setter makt bak idéene.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 10 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]