It is currently Tue Mar 19, 2024 8:11 am



Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Bør norske dommere holdes ansvarlige for justismord på barn og foreldre?
Nei, som dommere er de hevet over loven 0%  0%  [ 0 ]
Ja, så absolutt 100%  100%  [ 7 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 7
Author Message
 Post subject: Dommer banket datteren - slipper straff
PostPosted: Fri Nov 04, 2011 10:33 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
William Adams ble filmet mens han brutalt mishandlet sin handikappede datter. Familiesak-dommeren slipper politisak.

Det til tross for at videobilder dokumenterer volden. Med beltet i hånden, slukker han lyset og tvinger datteren ned på senga.

I en uttalelse sier Adams at han mener det er «beklagelig» at datteren «misbrukte» utviklingshemmingen for å få oppmerksomhet, skriver nyhetsbyrået AP. Datteren Hillary, som nå er 23 år, lider av cerebral parese.

Adams slipper unna politisak fordi det har gått for lang tid siden lovbruddet fant sted.


Kommentar: Den mest brukte unnskyldningen til såkalte "barnevernere" er at det har gått så lang tid siden overgrepene. Den forklaringen gav en Aline-psykolog da jeg konfronterte henne med Adele Johansen-saken. Det var jo så lenge siden, sa kvinnen. Istedenfor å ta lærdom av overgrep mente hun at de gikk ut på dato etter en viss tid.

Dommere som fratar foreldre barna deres, skulle være mennesker av høy integritet. Denne saken viser at så ikke nødvendigvis er tilfelle. Den amerikanske dommeren William Adams, som er blitt fratatt sitt dommerembete i påvente av undersøkelse, slo sin cerebral parese rammede datter med et belte. Han ble så rasende at han ikke kunne kontrollere seg. Dette tyder på dårlig impulskontroll. Likevel satt han på dagtid og dømte andre foreldre, som kanskje bare hadde "dårlig blikkontakt" med barna sine (en ikke uvanlig form for "omsorgssvikt" i Duste-Norge). Slik er det nok i Norge, også. De pripne dommerne som tror de er Guds salt og kan forvalte retten akkurat som de begjærer, har nok adskillige synder på sin svarte kappe, for hvordan kan de ellers se bort fra fakta i saken og lytte til trollmenn og kvinner med psykiater eller psykolog-tittel? Er sunn fornuft blitt forbudt for norske tingrettsdommere? Er det nok å være fjollete kvinne? Eller er det bare karriere og penger som teller for den norske dommerstand? Spørsmålene må nok besvares med ja. Det er mange brudne kar blant norske dommere. Dommerne synes generelt mer opptatt av å behage kommuneadvokaten enn å beskytte borgere mot statlige og kommunale overgrep.

Når skal norske dommere bli stilt til ansvar for justismordene på barn og foreldre?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Datteren om dommerpappa: Han trenger hjelp
PostPosted: Sat Nov 05, 2011 10:34 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Dommer William Adams, som mishandlet sin handicappede datter, ligger an til å slippe unna straff ettersom forholdet etter amerikansk lov er foreldet. Han har forklart at han ikke mener han gjorde noe galt fordi han mener at datteren fortjente straff, ettersom hun hadde lastet ned filer ulovlig på internett.

- Slik jeg ser det har jeg ikke gjort noe annet enn å sette min datter på plass da jeg tok henne i å stjele. Jeg mistet besinnelsen, siden har jeg unnskyldt meg, sier han.

Datteren er ikke overrasket over farens påstander.

- Det er et lysende og helt perfekt eksempel på hans personlighet. Han skjønner ikke at han kan ha gjort noe galt. Han kommer til å dekke over dette, heller enn å innrømme det, sier Hillary Adams.


Kommentar: Dommer William Adams påstår at han ikke gjorde noe galt da han mishandlet sin handicappede datter etter at hun angivelig skal ha lastet ned filer ulovlig. Det kan virke som om Adams tar sin dommergjerning ut av rettssalen og inn i sitt eget hjem. Han føler seg åpenbart som dommer 24/7 og mener det er hans rett både å reise påtale, dømme og straffe sin datter hvis hun bryter de lovene som han har vedtatt. William Adams høres ut som en klassisk psykopat, som legger skylden på andre og som selv aldri kan se at han gjør noe galt. Dette er typisk også for aktørerene i såkalte "barnevernssaker". Den ondskapsfulle kommuneadvokaten som smisker med sine overordnede og sparker hardt nedover, kan overhodet ikke se noe galt i å tvangsfjerne et barn fra moren. - Loven tillater det, sier de sakkyndige. De kan ikke se at det er galt å komme med absurde beskyldninger mot moren for deretter, når beskyldningene tilbakevises, likevel fastholde kravet om at barnet skal i fosterhjem.

Har dere noen gang hørt en ansatt i "barnevernet" beklage og si: - Jeg gjorde feil. Unnskyld!

Nei, det har ikke jeg heller. Verken de ansatte i "barnevernet", sakkyndige, kommuneadokat eller dommere innrømmer noen gang å ha begått feil i en "barnevernssak", selv når det er innlysende for alle andre at et grotesk justismord har blitt begått. Det å snu i en "barnevernssak" er et så stort prestisjetap, at det blir umullig for de involverte, selv når vedtaket skader barna og påfører henne livsvarige traumer som hun kanskje må slite med resten av livet. Hadde det vært opp til dommer William Adams å bestemme, så hadde han pisket datteren sin med belte for at hun har gått ut offentlig med videoen av mishandlingen. Det samme gjør "barnevernet" med foreldre som våger å gå ut offentlig med kritikk av "barnevernet". Foreldrene straffes med å bli fratatt sine barn og i neste instans kan de bli nektet samvær. Derfor er det modig gjort av foreldre å avsløre "barnevernets" overgrep, for de som gjør det risikerer streng straff for sin "ulydighet".

Vi må alle fortsette å eksponere ondskapen i samfunnet. "Barnevernet" er blitt et monster, som plager og torturerer tusenvis av barn og foreldre. Hillary Adams avslørte mishandlingen som hun ble utsatt for av sin dommerfar. Vi må avsløre mishandlingen "barnevernet" utsetter våre barn for. Barna trenger oss - ikke la dem i stikken. Fortsett å avsløre ondskapen til de som jobber i falske "barnevernet", barnas verste fiender.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dommer banket datteren - slipper straff
PostPosted: Sat Nov 05, 2011 2:03 pm 
Offline

Joined: Fri Mar 19, 2010 8:18 am
Posts: 29
Location: kristiansand
Om barneverns overgrep avslører vi, jeg og mannen min hele tiden.
Jeg merker den gang i september når vi hadde "samvær" kun med den eldste sønnen vår på over 16 år ( hans advokat kjempet for at han skulle hjem til oss sist august og tapte som vanlig).
Barnevernet har redusert samvær med de to minste på 13 og 11 år fra 6 ganger til 4 ganger i året men den eldste sønnen vår fikk vi beholde 6 ganger i året. Alt skal skje under "tilsynet". Det betyr det samme som man er kneblet for de er livredde for at foreldrene skal fortelle barna sannheten


Vi fikk lov for første gang på omtrent 2 år siden sist til å kunne gå ut i naturen istedenfor å være i det lokalet som Blåkors har tilbudt oss gjennom barnevern. Vi kom i snakk med to fremmede unge menn tilfeldigvis under en bro . Jeg sa at sønnen vår ble tatt av barnevernet. Da kunne jeg føle at tilsynsføreren Helge Andersen stirret på meg hatefullt.
Jeg er bare glad å kunne si til alle jeg kan om "barnevernet" som kidnappet våre barn for profitt og ondskap så staten kan sløse skattepenger


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Dommer banket datteren - slipper straff
PostPosted: Wed Nov 09, 2011 4:44 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Veldig bra, Dung!

Agrippa, hva het den psykologen som mente det var så lenge siden? Du behøver ikke nødvendigvis å skrive det her, hvis det ikke er opportunt, men meld iallfall fra til noen som lager oversikter og sørger for at nye ofre blir varslet om slike psykologer.

Lenge siden? Norske myndigheters mishandling av Adele Johansen og hennes familie har jo fortsatt til langt forbi år 2000. Jeg skal hilse og si at det er fullt levende for Adele og hennes barn. Og galningene fortsetter på just samme måte med stadig nye familier, slike som familien Svalland.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]