It is currently Thu Mar 28, 2024 2:04 pm



Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Bør alle norske barn gjennomgå obligatoriske underlivsundersøkeslser for å sjekke at de ikke er blitt voldtatt den siste uken?
Ja! 0%  0%  [ 0 ]
Nei, nok et "Barnehus" vil kun pirre fantasien til de perverse 60%  60%  [ 3 ]
Nei, barna må få slippe tvangsundersøkelser og dommeravhør 0%  0%  [ 0 ]
Ja, dette er et tiltak Psykologforeningen har ivret for lenge 0%  0%  [ 0 ]
Ja, det er positivt at alle de misbrukte barna i hovedstaden slipper å reise til Hamar 0%  0%  [ 0 ]
Nei, et slikt "barnehus" vil føre til at barn feilaktig stemples som overgrepsofre 40%  40%  [ 2 ]
Vet ikke, selger ikke Barnehuset barneklær på internett? 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 5
Author Message
 Post subject: Lover barnehus i Oslo
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 10:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Regjeringen ønsker å gi et mer helhetlig og samordnet tilbud til barn som har vært utsatt for overgrep. Det ble i 2007 opprettet en ny modell for avhør, undersøkelse og behandling– såkalte Barnehus i Bergen og Hamar.

Tidligere måtte misbrukte barn til Hamar.


Kommentar: Når Barnehuset vel er innredet og personalet ansatt, så er det bare å sette seg til å vente på strømmen av angivelig misbrukte barn som skal avhøres, undersøkes og behandles. Dersom strømmen av misbrukte barn uteblir, så blir det nok igangsatt kampanjer for å få godtfolk til å melde sin store og alvorlige bekymring.

- Ser ikke nabojenta litt misbrukt ut? Jo, vi melder ifra. Ikke godt å vite. Barnehuset finner sikkert ut av saken!

Her skal det nok bli mange barn som må pines gjennom avhør om påståtte seksuelle overgrep. Interesserte leger og andre vil plire nysgjerrig inn i underlivene på småbarn. Her har Pedo-gjengen fra Aker-klinikken vært pionerer.

Ja da, Barnehuset blir sikkert en berikelse for alle skrullingene som ser overgrep overalt. Barnas rettssikkerhet ser det derimot ikke lyst ut for.

NB: Regjeringens foreslåtte Barnehus må ikke forveksles med www.barnehuset.no

Her blir det sikkert kamp om domene-navn, og ingen kan vel tro annet enn at Regjeringen går seirende ut av en slik kamp. Det ryktes at Regjeringsadvokaten allerede har sendt stevning. Regjeringen kommer trolig til å kreve monopol på alt som begynner med "barn".

Hva med å kalle det foreslåtte huset for Oppveksthuset isteden? Ingen kommersiell aktør vil finne på å reklamere for produkter beregnet på oppvekst. Navnet "oppvekst" kan Regjeringen få ha i fred, men justisministeren bør holde de klamme hendene sine unna "barn". Barn tilhører privatsfæren. Oppvekst tilhører den offentlige sfæren.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 07, 2008 11:08 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Quote:
I Barnas hussamler du alle som kan noe om barn og overgrep og vold på ett sted, sånn at barna slipper å måtte fortelle en av de verste historiene sine mer enn én gang og så kan det brukes i en rettssal etterpå, sier han.


Det høres virkelig perverst ut ja.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 08, 2008 2:10 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Er det en vits


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 3 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]