It is currently Thu Mar 28, 2024 12:59 pm



Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 
Author Message
 Post subject: DU INNPÅ FORUMET SKAL FÅ VÆRE ANONYM FORELØPIG
PostPosted: Sat May 05, 2007 5:54 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Thu Aug 10, 2006 11:11 pm
Posts: 206
Location: Fredrikstad
Jeg fikk en privat telefon fra en fra forumet(jeg vil la personen være anonym),denne påpekte at det var flott at jeg hadde vært borte fra
forumet en stund,hvorpå jeg svarte at det kom av at vi hadde hatt feil med pcen.

Jeg ble bedt om å ligge lavt med innlegg innpå forumet(helst ikke skrive noe),og det var bra at jeg ikke hadde svart Agrippa(tror det gjaldt innlegget om tomme sms,hvorpå denne person sa til meg at du må slutte å reklamere for barnasrett.no,du har jo 2 års prøvetid og kan havne innenfor på grunn av det.

Si meg,har jeg ikke noen form for ytringsfrihet,noen som kan svare meg på dette?


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat May 05, 2007 6:32 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Hadde du havnet bak murene fordi du ytret deg, så hadde maktpakket risikert ramaskrik. Sjansen for at maktpakket tør noe slikt, er minimalt!

Så bare ytre deg du.

De må da også dokumentere at dine ytringer er ulovlige. En slik sak taper de med all sansynlighet. Hadde de vunne, så hadde du trolig vunnet mot Norge i Strasbourg seks år senere.

Norge har tapt to ganger mht ytringsfrihet. De ønsker ikke tape flere ganger.

De skal også vite at barnefjernsmotstanderne er på hogget for å få de dømt enda flere ganger.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 06, 2007 10:13 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Oct 10, 2006 11:54 am
Posts: 224
Location: ei lita bygd på vestlandet
Ærlig talt....hva slags dr###tt er dette?

"Jeg ble bedt om å ligge lavt med innlegg innpå forumet(helst ikke skrive noe),og det var bra at jeg ikke hadde svart Agrippa(tror det gjaldt innlegget om tomme sms,hvorpå denne person sa til meg at du må slutte å reklamere for barnasrett.no,du har jo 2 års prøvetid og kan havne innenfor på grunn av det. "

Hvilke interesser har andre brukere av å sensuere andre? Er de ansatt i barnefjernsindustrien kanskje?

Ble skikkelig provosert av det der! Og forresten INGEN har noe med hvorfor og når man er inne på forumet,eller om man skriver eller ikke. Det kan være mange årsaker til det,og det er kun bruker selv som må avgjøre hva de vil skrive om. Så vidt jeg har sett har enda ingen oppfordret til selvmordsaksjoner og terrorangrep på pakket.(hmmmm det var en fristende tanke ......jaja :twisted: )

Fortsett å skriv du!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 06, 2007 5:31 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Nov 27, 2006 11:41 pm
Posts: 40
Jeg blir skeptisk når jeg leser sånt som dette. :roll:

FREDRIKSTADSAKEN skriver:
Jeg ble bedt om å ligge lavt med innlegg innpå forumet(helst ikke skrive noe),og det var bra at jeg ikke hadde svart Agrippa(tror det gjaldt innlegget om tomme sms,hvorpå denne person sa til meg at du må slutte å reklamere for barnasrett.no,du har jo 2 års prøvetid og kan havne innenfor på grunn av det.

Burde ikke denne personen tre frem og forklare seg. :?:

De kan jo dolke deg i ryggen før du vet orde av det. :!:


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 07, 2007 7:49 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Tue Apr 03, 2007 3:48 pm
Posts: 207
Pumamor sa :
"De kan jo dolke deg i ryggen før du vet orde av det. "

Det er jo nesten selvfølgelig at de som stikker hodet ut både inne på dette forumet og ellers andre steder der man kommer med kritikk på denne "millionindustrien" må regne med både å bli dolket i ryggen og få et par ekstra "bekymringsmeldinger". Vi vet jo allerede at en del av det som skrives her inne også blir brukt som "bevis" i retten. Dette er vel en av grunnene til at vi gjør det vi gjør,vi kan IKKE tillate at både ytringsfriheten blir kneblet og at de overgrep som skjer fra det offentlige skal forties. Vi kommer nok til å merke enda mere motstand : Jo mere disse overgrepene kommer ut, jo flere vi blir og jo mere vi klarer å sette fokus på de feil og overgrep som blir begått :arrow: jo mere "dolking i ryggen" må vi forvente. Men det er da vi egentlig bør tenke at vi rører i noe som disse ikke vil "skal se dagens lys". En annen ting er at jo mere desperate de blir for å få stoppet både forumet og de ulike aktørene her inne jo mere feil vil de også begå. Dette ser vi vel også tendenser til allerede.
Så fortsett og skriv og la ingen få true deg til taushet :!:

Som Arild sa i en annen tråd:
"RBV er et forum hvor de som går med strømmen rygger unna. Man skal ha en oppreist rygg og motet på plass for å delta her, i vert fall uten å være anonym."


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 07, 2007 8:09 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Jo flere som skriver åpent om hvordan det offentlige driver disse sakene, desto vanskeligere blir det for det offentlige å vende det MOT ofrene.

I de første sakene hvor ofrene hadde gått ut offentlig, husker jeg kommuneadvokater og barnevern prøvet seg med at dette var "brudd på taushetsplikt", "tegn på at man satte egne interesser foran barnets", osv osv, sludder alt sammen.

Etter som det offentlige møter offentliggjøring av sine overgrep i sak etter sak, blir det stadig tydeligere at det er det offentlige som setter egne interesser foran både barns og foreldres, og begår rene grusomheter.

Og helt fra starten har det stått klart for meg at på tross av at mange tror at de blir mere utsatt for angrep og sanksjoner fra det offentlige hvis de ikke sitter musestille og anonyme og gjemmer seg bort, så er det motsatte tilfelle: Hvert barnevernsoffer blir bedre beskyttet når så mange som mulig vet hvordan man blir behandlet. For det er som et enkeltmenneske av kjøtt og blod at man kan få andre til å våkne. Da er ikke lenger "hun/han som barnevernet har tatt barna fra" en abstrakt, farlig, mindreverdig, foraktelig avviker, da er det et helt almindelig medmenneske.

Og jo flere som taler barnevernet og ideologien midt imot, desto bedre beskyttelse for alle sammen.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Jeg gir min tilslutning:
PostPosted: Mon May 07, 2007 4:28 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg gir også min tilslutning: Fortsett å skriv.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 07, 2007 5:32 pm 
Offline
Superposter

Joined: Thu Oct 26, 2006 9:47 am
Posts: 1293
Location: Stjørdal
jeg sier som mamma bruket å si : Dette går over min begripelse.

_________________
Don't hate the media, become the media!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Mon May 07, 2007 6:11 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:53 am
Posts: 90
Jeg tror jeg skjønner Fredrikstadsaken, som vil bli kvitt en som plager. Kanskje er det ingen annen måte å gjøre det på. Men det blir altfor utydelig til å skulle fortsette på et forum, så vi får håpe det ikke blir behov for noen fortsettelse.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 9 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]