It is currently Thu Mar 28, 2024 10:06 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: En snusfornuftig i gjesteboken
PostPosted: Wed May 02, 2007 4:36 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
En snusfornuftig i gjesteboken

Det slår aldri feil: Folk som ikke har opplevet barnevernet og ikke vet noe om dem, har allikevel snusfornuftige meninger om det. Og de er ikke interessert i å sette seg ordentlig inn i feltet og bryr seg ikke om å registrere seg, men fyller opp gjesteboken med sine ovenfra-og-nedad-meninger. Merkelig som de som sitter trygt på sin tue tror deres hjernevindinger har tenkt ut noe som ingen av oss har tenkt på.

Denne gang er det en "28 år kvinne" som resonnerer som så at Annette Olsens blogg er blitt brukt mot henne i fylkesnevnden.

Hun tror det ville være mere logisk å holde alt hemmelig og håpe på at det kan blidgjøre fylkesnevnden.

Det er ganske riktig at barnevernet rutinemessig prøver å bruke det mot barnevernsofre når disse gjør kjent hvordan barnevernet går frem med løgn og skadeverk. Dette blir også brukt mot folk som vinner sakene sine mot barnevernet, for å skade dem i deres videre liv.

Det "den logiske" ikke vet, er at hvis barnevernet ikke har offentliggjøring å bruke mot sine ofre, så bruker de anonymiteten mot dem. Det er intet som gir barnevernet så fritt spill som at ingen aner hvordan de angriper sakesløse barn og foreldre. Og dette er langt farligere i sakenes videre forløp. Ved å være åpen og søke kontakt med andre, kan barnevernets ofre få hjelp og mot og fellesskap.

"28 år kvinne" sier hun har kikket en del på forumet. Hun har nok ikke kikket nøye nok. Hadde hun gjort det, ville hun kanskje ikke ha betegnet følelsene til mennesker som får sine barn og sitt liv forsøkt ødelagt, eller faktisk ødelagt, av barnevernet, som "frustrasjoner".

Hun bør nok lese tråden

15 år gammel tok han sitt liv - drevet inn i døden

for å forstå at det ikke dreier seg om "frustrasjoner" men om ofre for kriminelle overgrep, og kanskje

Ytringsfrihet i Fredrikstad kommune og Fredriksstad Blad

for et oppmuntrende tilfelle av at det faktisk ble klarlagt at barnevernets motstand mot offentliggjøring av deres gjøren og laden har sitt motiv i alt annet enn hensyn til barn.

Ingen er tjent med at man holder munn om barnevernets ødeleggelser av familier de skulle tjene.

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: En snusfornuftig i gjesteboken
PostPosted: Wed May 02, 2007 8:48 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
MH Skånland wrote:
  "28 år kvinne" sier hun har kikket en del på forumet. Hun har nok ikke kikket nøye nok. Hadde hun gjort det, ville hun kanskje ikke ha betegnet følelsene til mennesker som får sine barn og sitt liv forsøkt ødelagt, eller faktisk ødelagt, av barnevernet, som "frustrasjoner".


Tenkt notis i Aftenposten:

"28-år gammel kvinne ble voldsomt frustrert da tre menn av ukjent opprinnelse gruppevoldtok henne på et nachspiel. Kvinnen forsøkte å ta ut sin store frustrasjon ved å anmelde hendelsen til politiet, som bare lo av henne. Med blod silende nedover lårene stod den frustrerte kvinnen og forsøkte å forklare at hun var blitt voldtatt. - Ditt frustrerte kvinnfolk, sa politimannen. Nå må du kle på deg litt tøy og komme deg hjem. Det er ikke noe å ta sånn på vei for. Kvinner som deg trenger litt mannfolk, det synes lang vei. Om du skal bli så voldsomt frustrert hver gang et ekte mannfolk gjør deg en tjeneste, så får vi heller vurdere å kaste deg på glattcelle.

Den frustrerte kvinnen måtte gå hjem med forutrettet mine. På vei hjem ble hun på nytt voldtatt av en gjeng russ. Da ble hun så frustrert at hun kastet seg i elven og forsøkte å begå selvmord, men forbipasserende bare så på henne med likeglad mine."

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri May 04, 2007 11:54 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Oct 04, 2006 1:08 pm
Posts: 549
Location: Eidskog/magnor
Nå har jeg fått "dommen" ifra fylkesnemndsaken og "bloggen" er ikke nevnt med ett eneste ord! Så denne påstanden fra "28 år kvinne" faller på sin egen urimelighet. Det jeg ble dømt på var at barnevernet med støtte fra spådamen Fredrikke fikk overbevist tullingene i fylkesnemnda at jeg er meget psykisk syk og til skade for mine barn. Så desverre "28 år kvinne", du tar skammelig feil. Det er meget lurt av oss bv offer å offentliggjøre våre saker, det er kun slik vi får bukt med galskapen. For nå vil jeg kjempe ennå sterkere, og legge ut "dommen" så snart som mulig, for å bekjempe "stemplingen" av fullt psykisk friske mennesker.

Jeg vil legge til helt til slutt: JEG ER FULLT OPPEGÅENDE PSYKISK, ALLIKEVELL ER JEG STEMPLET SOM PSYKISK SYK! MEN ALLE SOM KJENNER MEG, VET MED 100% SIKKERHET AT JEG ER HELT FRISK.

_________________
"Sjefen" på eidskogen


Top
 Profile  
 
 Post subject: Så pussig,
PostPosted: Fri May 04, 2007 8:03 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Så pussig,

jeg har nylig slettet et innlegg fra et nettsted med nøyaktig den samme ordlyden, postert av en "kvinne, 28 år".

Og du er ihvert fall frisk i toppen Annette! Modig er du også!

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Kategori 1
PostPosted: Fri May 04, 2007 8:12 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Annette Olsen wrote:
Jeg vil legge til helt til slutt: JEG ER FULLT OPPEGÅENDE PSYKISK, ALLIKEVELL ER JEG STEMPLET SOM PSYKISK SYK! MEN ALLE SOM KJENNER MEG, VET MED 100% SIKKERHET AT JEG ER HELT FRISK.


"Det er den offisielle versjonen som gjelder", burde det stå i "dommen" fra Fylkesnemnda (som ikke er noen domstol men en prosessuell bastard). Dette er ikke den sanne versjonen, men barnevernets versjon som blir den offisielle versjonen.

Akkurat som med Wikipedia, som katalogiserer Gruppen for Familiens Selvstendige Rett under "sjikane" :!: blir alle ofre for barnevernet kategorisert under enten 1) psykisk lidelse, 2) rusmisbruk eller 3)lav IQ.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]