It is currently Thu Mar 28, 2024 4:17 pm



Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Bør barnevernets overgrep i størst mulig grad offentliggjøres?
JA 96%  96%  [ 43 ]
NEI 4%  4%  [ 2 ]
Mulgvis...? 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 45
Author Message
 Post subject:
PostPosted: Sun May 27, 2007 3:47 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Tue May 22, 2007 9:37 pm
Posts: 87
Arild Holta wrote:
Folk trenger nok litt tid til å finne ut hva GFSR er. De kan også trenge tid til å venne seg til tanken om publisering.

(...)

Her har da altså frustrtasjonen fått litt utløp i diskusjonen. Jeg vil likevel anbefale de fleste å ikke la dette gå ut over en ukjent som PIR.


Takker :lol:

Jeg tåler litt trøkk jeg også. Det er greit at folk blir opprørte. Jeg blir opprørt selv.

Jeg blir veldig lei meg når jeg ser det du skriver om at folk trekker seg etter å ha fått hjelp. Og det gir meg større forståelse for dem som blir frusterte over mine innlegg... Skjønner at det har lite hensikt å forklare at jeg ikke vil gjøre det. Men er det noe jeg kan gjøre for å hjelpe andre nå? Uten å gi opp min internettanonymitet?

Pir, sta både når det gjelder retten til å være anonym og i lojalitet med andre i tilsvarende sitasjon

_________________
Forøvrig mener jeg at Barnevernet bør brennes...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 27, 2007 6:06 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Tue May 22, 2007 9:37 pm
Posts: 87
Nina wrote:
Jeg ber deg om å korrigere innlegget


Beklager, Nina. Rettet det opp nå.

Det er flere her som mener det er galt av meg å være anonym. Men jeg kjenner ikke dere heller. Uansett om dere er logget inn med navn eller alias. Hvordan mener dere at nye brukere burde gå fram for at dere skal få tillit til dem? Når man ikke kjenner noen på forumet personlig på forhånd må man nødvendigvis føle seg litt fram. Gamle brukere på forumet må også se de nye brukerne litt an.

Ingen kommer noen vei dersom nye brukere må "bevise" hvem de er med en gang. Og hvilke bevis gjelder? Ingen blir kjent med nye brukere dersom de nye brukerne ikke kan skrive spørsmål eller innlegg.

_________________
Forøvrig mener jeg at Barnevernet bør brennes...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 27, 2007 6:33 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
Pir wrote:
Nina wrote:
Jeg ber deg om å korrigere innlegget

Beklager, Nina. Rettet det opp nå.

Takk skal du ha.

Pir wrote:
Det er flere her som mener det er galt av meg å være anonym. Men jeg kjenner ikke dere heller. Uansett om dere er logget inn med navn eller alias. Hvordan mener dere at nye brukere burde gå fram for at dere skal få tillit til dem? Når man ikke kjenner noen på forumet personlig på forhånd må man nødvendigvis føle seg litt fram. Gamle brukere på forumet må også se de nye brukerne litt an.
Ingen kommer noen vei dersom nye brukere må "bevise" hvem de er med en gang. Og hvilke bevis gjelder? Ingen blir kjent med nye brukere dersom de nye brukerne ikke kan skrive spørsmål eller innlegg.

Dette har ikke vært et problem på forumet før nå. Man har ikke tidligere reklamert for fordelene ved å være anonym i forhold til hverandre, selv om noen har valgt det. Det er imidlertid kvalitetsforskjell på kontakten man har med de man "kjenner" og de som er så ukjente at de like gjerne kunne vært infiltratører fra barnevernet.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 27, 2007 9:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
 
Pir er flere ganger blitt oppfordret til å underrette seg selv, både om saksområdet barnevern og om en del av personene her, og det bør hun gjøre, istedenfor nærmest bare å argumentere mot de svært erfarne på forumet. Hun virker svært belærende.

Både Arild Holta, Mona Lygre med GFSR, Nina Hauge og jeg selv har skrevet svært mange artikler, som man dels finner på forumet, dels på BarnasRett, dels på flerfoldige andre nettsteder. Det er bare å ta et google-søk på våre navn. Vi har alle sammen flere års fartstid bak oss under egne navn og med stor åpenhet. Det at vi viser hvem vi er, er erfaringsmessig det som kan gjøre at én og annen i befolkningen våkner opp. Nyttige aktiviteter består f.eks av ting som GFSR gjør, men da må man være personer av kjøtt og blod.

Det er bare å begynne å lese. Da finner man ut langt mere om oss enn ved bare å skrive innlegg og forespørsler på forumet. Når det gjelder å finne ut mer, kunne det også gi et bedre inntrykk å spørre på forumet: "Hvor kan jeg finne noe nyttig å lese om det og det?", og så sette seg inn i saksområdet. Det er ingen her som skal behøve å anstrenge seg for å overbevise noen om hva GFSR står for – les selv!

Hvis man ikke vil noe av dette, virker det svært negativt, iallfall på meg, å sette sitt anonyme selv på linje med oss som er åpne, og andre på forumet som vi kjenner, som alle sammen vet en del dusin ganger mere om barnevern, og så ha all verdens tid til å skrive men ikke til å lese eller ta kontakt med GFSR. Men jeg er saktens begynt å bli nokså stram, etter å ha sett dusinvis av mennesker forlise mens de argumenterer og opptar min tid til nonsens. Jeg synes det er dårlig anvendt tid. Arild er adskillig tålmodigere, men så har han også 10 barn som har lært ham tålmodighet, som han sier. Jeg ville gjerne være tålmodig som ham og ikke støte noen på forumet, men jeg er nok for trett.

Både Arild, Mona og Nina har meget å tape ved å drive opplysning og kjempe mot barnevernet, men de står oppreist og bidrar meget troverdig allikevel. Deres innsats er til stor velsignelse for mange. De får jo snakke for seg, men jeg selv er iallfall lite innstilt på å skulle anstrenge meg spesielt for én person, og dertil en som lite vet og intet gjør for å finne ut. Jeg har ikke til hensikt å bruke krefter på å kaldprate med slike på forumet over lang tid for å bli veiet og målt og bedømt. Det er som sagt meget lett å finne ut av våre meninger og vår innsats hvis man bare leser, og det gjelder de andre tres innsats minst like meget som min.

Det synes meningsløst å fortsette denne avsporingen. Det er flere ganger påpekt at det ikke er spørsmål om å nødvendigvis angi navn på forumet men å gi seg til kjenne til enkelte. En telefon til Mona Lygre koster ikke så meget. Allikevel fortsetter Pir igjen og igjen å vri det til at det er åpenhet på forumet det dreier seg om. Denne aktuelle nykommeren på forumet er bare én av alle dem som opp igjennom tiden har gjort seg gjeldende med argumenter og diskusjon og ment at jeg og andre skal være opptatt av dem men som ikke vil si hvem de er.

Lykke til videre, de av dere som har tid til det. Jeg har tatt den relativt lange tiden til å skrive dette innlegget fordi jeg håper at andre leser det: Jeg finner det negativt at forumet, de andre aktive, jeg selv, blir behandlet som et informasjonskontor som stadig skal komme med opplysninger og råd og argumenter til folk som vil ha råd og oppta vår tid men ikke selv vil sette seg ned og lese godt tilgjengelig informasjon eller bidra nogenlunde troverdig. Det har pågått lenge nok og fører ingen steder hen unntatt til at vi sliter oss ut på det. Ihvertfall gjelder det meg.
   
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 27, 2007 9:22 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Tue May 22, 2007 9:37 pm
Posts: 87
Pir wrote:
Jeg vil være med på å hindre at andre foreldre kontakter barnevernet for å be om hjelp. Det er farlig. Jeg vet jo det nå, når de har stjålet barnet mitt etter å ha fattet et åndssvakt akuttvedtak. Men til og med en uke før de hentet barnet mitt trodde jeg tantene var snille. Kanksje litt hjelpeløse, men vennlige og beskyttende.

Jeg mener at hver enkelt må vurdere om det er trygt for en selv og barnet å gå offentlig ut mot barnevernet. Det finnes tilfeller hvor det kan være til skade for barnet eller en selv om det blir publisitet rundt saken.
Men i hovedsak vil jeg påstå at det beste er å bryte tausheten.


Jeg har ikke akkurat ment å reklamere for at man skal være anonym, som du kanskje ser, Nina. Problemet er at jeg ikke kjenner noen på forumet. Ingen kan gå god for meg, og ingen kan fortelle meg om de som er her er den de utgir seg for å være.

Hvordan skal nye brukere, som ikke er "vervet" av in-sidere, få tillit til de brukerne som er her? Den eneste måten jeg kan se er ved å lese de forskjellige innleggene og gradvis danne seg et bilde av hver enkelt. Hva kan jeg gjøre for at du skal få tillit til meg? Skrive et fornavn? Opplyse om navnet på barnet mitt? Hva hjelper det? Jeg antar at barnevernsfantaster har såpass fantasi at de kan dikte opp navn og alder og fremstille en "troverdig" historie.

Ta nå for eksempel innleggene til Sørlandsjente. Hun gav en masse opplysninger om seg selv og sin situasjon. Nå viser det seg at alt sammen antagelig bare var løgn og humbug. Hva ville det hjelpe om jeg skrev en masse opplysninger om meg og min situasjon? Ville det gi mer tillit?

Det kan ikke være riktig at man må blottlegge seg selv for å bli godtatt. Den eneste måten jeg kan se at noen skal få tillit til meg er ved å skrive det jeg mener og gradvis bli kjent med andre brukere. For meg blir det vanskelig å bli kjent med andre hvis den generelle instillingen er at du må være godtatt av et tidligere medlem før du kan skrive hva du vil.

_________________
Forøvrig mener jeg at Barnevernet bør brennes...


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 27, 2007 9:44 pm 
Offline
User avatar

Joined: Mon Nov 27, 2006 11:41 pm
Posts: 40
Kjære Pir.

Nå har du fått så mange råd og vink om hvordan du skal bli kjent med de på forumet at jeg nå syns du skal slippe denne tråden.

1. Om du setter deg inn i temaene og leser ser du hvem som har vært her lenge = de kan du stole på.
2. Man trenger ingen for å gå god for seg, det kommer helt naturlig av seg selv.
3. Ta kontakt med noen enkelt personer = da vil du jo ikke føle at du ikke kjenner noen på forumet.
4. Man trenger ikke å bli vervet på dette forumet = her verver man seg selv.

Det er helt og holdent deg selv som bestemmer hvem, hva, hvordan du vil bruke forumet.

For å informere deg litt så er ikke jeg så veldig gammel på forumet heller, men jeg prøvde å sette meg inn i temaene og søkte litt kontakt med andre.
Da var det jo helt naturlig at jeg ga meg til kjenne ovenfor disse menneskene. Det bør du også gjøre.
Det gir deg faktisk ganske mye.

Om du ikke ønsker dette så må du i alle fall slutte med dette mase om anonymitet eller ikke.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun May 27, 2007 10:41 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Folk som opplever at barna deres dør i krybbedød blir mistenkliggjort for drap, av barnevern og makten. Jeg har selv blitt etterforsket når vårt første barn døde i krybbedød. Noen blir beskyld for "rist-babyen-syndromet". For andre er det incest.

En del av dette kan etterforskes gjennom overvåking. Grensen for dette ligger om det er strafferamme som kan være ti år eller mer.

Kort sagt: Det er ikke gøy å ha overvåking i forumet. De som konsekvent nekter å fortelle til noen hvem de er, blir mistenkte for å være infiltrører.

Det er en del av problemstillingen.

Å være grovt forfulgt av myndighetene i gjerne flere tiår, er en ekstrem belastning. Vil noen knuse livet til andre med beskyldninger om incest, drap, forsøk på knusing av familiene, trusler med svært mange år i fengsel - ja, da er det i aller høyste grad rasjonelt å bli paranoid. :wink:

Jeg vil anbefale alle å gi enten Skånland, Nina eller andre et tipps om hvem de er. En liten PM med navn kan sjekkes mot Gule Sider og andre sider eller resultere i en liten telefon. Det gir tillit.

Ellers så syntes jeg det ble litt vel mye mas av dette nå.

Jeg tror alle parter har fått frem sine poeng.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jun 03, 2007 3:08 pm 
Offline

Joined: Sat May 19, 2007 4:18 pm
Posts: 43
MH Skånland wrote:
  
Marnas innlegg viser jo at det har noe for seg at folk offentliggjør sakene sine. Det er nettopp hensikten:

Det gir ofrene en bedre mental helse, slik Annette synes hun har opplevet, de retter ryggen og sier nei til at det skal være deres skyld at barna er røvet,

det advarer andre som kommer inn i en barnevernsprosess,

og det opplyser slike mennesker som Marna.

La oss håpe at denne utviklingen fortsetter. Godt nyttår, alle sammen, fra
Marianne
  


Jo mer jeg leser av det som står her, jo mer, skjønner jeg. Akkurat som Marna.

Jeg skal gjøre alt for at jeg og andre som ikke er rammet av bv aldri skal ha noe med barnevernet å gjøre. Vi skal knuse illusjonen om at bv kan hjelpe.

Det er en fysisk umulighet å tenke barnevern og hjelp samtidig.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Barnevern = tvang
PostPosted: Sun Jun 03, 2007 3:58 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Torkill Berge wrote:
Det er en fysisk umulighet å tenke barnevern og hjelp samtidig.


Du må huske på at barnevern er basert på tvang. Når "hjelp" skal gis med tvangsmidler, hva slags hjelp er det da snakk om? Hadde barnevernet vært frivillig så hadde ikke dette forumet eksistert. Da hadde det ikke vært noe å bry seg om. Trenger du hjelp? Nei takk. Greit. Ha det bra!

Og selv om barnevernet deler tiltakene sine inn i såkalte hjelpetiltak, som i prinsippet skal være frivillige, og omsorgstiltak, som er tvangstiltak, så er det i praksis snakk om tvang i begge tilfeller. Det er det som kalles "frivillig tvang". Det er frivillig helt til du sier at du ikke vil. Ikke så ulikt en del arrangerte ekteskap.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Sep 26, 2007 3:20 pm 
Offline

Joined: Mon Sep 17, 2007 10:39 pm
Posts: 44
Pir wrote:
Jeg har ikke akkurat ment å reklamere for at man skal være anonym, som du kanskje ser, Nina. Problemet er at jeg ikke kjenner noen på forumet. Ingen kan gå god for meg, og ingen kan fortelle meg om de som er her er den de utgir seg for å være.

Hvordan skal nye brukere, som ikke er "vervet" av in-sidere, få tillit til de brukerne som er her? Den eneste måten jeg kan se er ved å lese de forskjellige innleggene og gradvis danne seg et bilde av hver enkelt. Hva kan jeg gjøre for at du skal få tillit til meg? Skrive et fornavn? Opplyse om navnet på barnet mitt? Hva hjelper det? Jeg antar at barnevernsfantaster har såpass fantasi at de kan dikte opp navn og alder og fremstille en "troverdig" historie.

Ta nå for eksempel innleggene til Sørlandsjente. Hun gav en masse opplysninger om seg selv og sin situasjon. Nå viser det seg at alt sammen antagelig bare var løgn og humbug. Hva ville det hjelpe om jeg skrev en masse opplysninger om meg og min situasjon? Ville det gi mer tillit?

Det kan ikke være riktig at man må blottlegge seg selv for å bli godtatt. Den eneste måten jeg kan se at noen skal få tillit til meg er ved å skrive det jeg mener og gradvis bli kjent med andre brukere. For meg blir det vanskelig å bli kjent med andre hvis den generelle instillingen er at du må være godtatt av et tidligere medlem før du kan skrive hva du vil.


Ser at dette er "en noe gammel tråd", men... Ordene står der jo. Og det er utrolig velskrevet, Pir!

Som om jeg skulle ha sagt det selv. Om jeg da hadde klart å gi uttrykk for det. Noe jeg slett ikke greier.

Jeg har stilt meg de samme spørsmålene. En annen ting er at man blir så SKEPTISK etter å ha blitt utsatt for BVT. Det er ihvertfall MIN erfaring, og i MITT tilfelle. Merker det så godt på ungen min også. Og det er så trist at jeg har ikke ord for det engang... :cry:

Det med å bli kjent og godtatt og "hele pakka", vel... Det var også derfor derfor jeg nettopp skrev et innlegg med forslag om å møte hverandre "in real life". Håper at mange vil stille. I'll be there!!


Last edited by Kris on Wed Sep 26, 2007 11:11 pm, edited 3 times in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: RE
PostPosted: Wed Sep 26, 2007 6:50 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
Ja, jeg er enig i at det er viktig å ta den tid man trenger for å bli kjent med de forskjellige brukere. Det tar av og til litt tid før "falske" bruker blir oppdaget - men de som oftest avslørt. De avslører seg selv. Det er også viktig å kunne ta tid til å selv få innhentet sin sakdokumentasjon og tenke over at det man sier kan bli brukt mot deg av barnefjernet. Advokater liker det også dårlig...

Samtid er det viktigste vikemiddelet man har mot det barnefjerindustrien gjør mot deg og dine å nettopp offentligjøre sine egne saker. Ved blogger på debattforum, lage egne internettsider mm.

Selv hadde jeg gitt opp tanken på at jeg kunne få min sønn tilbake til meg og valgte å flytte til Danmark, innhente alle sakpapirer jeg fikk fatt i (mye mangler fortsatt) før jeg begynte å offentligjøre min egen barnefjern historie via deres sakdokumenter.

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 28, 2008 1:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Barnet til Arild og meg døde iden tid man ble sterkt anmodet på helsestasjon om å la barnet ligge på magen.
Jo vi fikk beskjed om at barnet måtte ligge på magen , det ville bli så sterk i nakken da.
Man driver enda på med forskning rundt dette .
Men antall døde i krybbedød er gått ned, sikkert av flere årsaker, men og etter at helsestasjoner sluttet å anbefale å la barnet ligge på magen .
Man får idag utlevert en body til barn på fødeavd med påskrevet DENNE SIDE OPP, det står på barnets bryst\mage.
Mistenkeliggjøring har vi vært igjennom og det er grusomt når man har mistet det kjæreste man har.
Vi var unge vårt første barn.
Det å ikke gjøre som helsepersonel rådet om ble sett på som dårlig forelder.
I senere tid følger vi hva vi kjenner og våre instinkter og lar oss ikke presse av forståseg påere.
Vi hører ikke på forståsegpåere våre barn har ikke gått iden skadelige barnehagen .
Jeg \vi har sunne kjekke og flotte barn.
Til foreldre bruk hodet selv.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 28, 2008 9:31 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Å miste et barn i krybbedød må være grusomt.

Når min eldste ble født, 1992, ble det anbefalt at barnet skulle ligge på siden, støttet opp med et håndkle rullet til pølse forran og bak.

Når jeg så fikk min andre, 1996 var det anbefalt at barnet skulle ligge på magen. Selv klarer jeg ikke å ligge på magen. Får ikke puste.

Så jeg gjorde som første gang. Også med nr 3. Da var det anbefalt at barnet skulle ligge på ryggen tror jeg.

Di fleste voksne sover også på siden.

Å hvis man finner en bevistløs person, skal denne legges over på siden, slik at ikke luftveiene blokkeres.

Å nå i nyere tid har det jo også kommet frem at når politiet legger forbryteren i bakken, skal denne ikke legges på magen, da forbryteren kan dø av det.

Å på ryggen skal man jo ikke ligge når man går gravid. Husker ikke helt hvorfor... Å voksne som sover på ryggen, snorker og mister pusten og nattesøvnen.

Så det virker på meg som om di fortsatt forsker på noe som er helt åpenbart. Det mest naturlige for mennesker er å sove på siden. Også små babyer.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Oct 28, 2008 10:29 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Ja vi trives i foster stiling gjennom livet kan det late til.Det jeg har lest vedrørende det at gravide ikke bør ligge på magen ,er at det blir dårligere blodsirkulasjon til morkaka.Og dessuten kjens det helt ubehagelig .Man holder ikke ut lenge slik.Det kjens foresten unaturlig å føde i liggende stilling å . Man får ikke brukt tyngdekraften ,samt følelsen av å ikke få puste godt nok i den stillinga.Alikevel er det fremdeles den mest brukte stilinga på sykehus.Di mer eller mindre presser oss til det.


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Oct 29, 2008 2:39 am 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Turid Holta wrote:
Ja vi trives i foster stiling gjennom livet kan det late til.Det jeg har lest vedrørende det at gravide ikke bør ligge på magen ,er at det blir dårligere blodsirkulasjon til morkaka.Og dessuten kjens det helt ubehagelig .Man holder ikke ut lenge slik.Det kjens foresten unaturlig å føde i liggende stilling å . Man får ikke brukt tyngdekraften ,samt følelsen av å ikke få puste godt nok i den stillinga.Alikevel er det fremdeles den mest brukte stilinga på sykehus.Di mer eller mindre presser oss til det.


Ja det har du helt rett i. Fosterstilling er nøkkelordet. Også ved fødsel. Se på andre dyr som føder i liggende stilling, katten og hunden. Di ligger gjerne på siden og aldri på magen. JA helt sykt at di tvinger oss til noe så unaturlig. Kansje ikke rart at mange barn må tas med tang og sugekopp.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 61 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5  Next

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]