It is currently Thu Mar 28, 2024 5:16 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Bli en bevisst aktivist!
PostPosted: Sun Mar 02, 2014 2:31 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Teksten nedenfor er tidligere publisert på Facebook. Gjentar den her da det er viktig å forstå at man må nå nye mennesker.

Bli en bevisst aktivist!

"Oppfordrer flere til å gå inn og kommentere. Vi er nødt til å si vår mening for å bli hørt, og det er ikke her i gruppa vi skal ytre oss, fordi her er vi stort sett enige, men vi trenger å få våre stemmer ut til de som trenger å bli overbevist." - Jane Kile om nettavis.

Få nå dette inn i hodene! Vi vinner ikke kampen kun på Facebook. Brett opp armene og velg ikke bare enkle komfortable Facebook. Nå nye mennesker! Ta initiativ. Vær ikke bare en passiv motstander til barnevernets systematiske overgrep. Bli en bevisst aktivist.

Det er derfor Forumet Redd Våre Barn drives. Folk som søker med Google, Bing eller annet vil da kunne finne ALT som er skrevet om barnevernet på det forumet. Det gjør man ikke her på Facebook. Det du skriver her når bare noen, en stund. Det som skrives på Forumet når nye, stadig, i år etter år etter… Det er bl.a derfor vi får tråder med titalls tusen lesere på Forumet.

Ut i nettavisene, blogger, forum og ikke minst i Forumet Redd Våre Barn.

Vi ser nå at Facebook-arbeidet stagnerer litt. Det er lenge siden Facebook-arbeidet mot barnevernsovergrep nådde 5000 i de vanlige gruppene. Nå har også Barnevernsaksjonen passert 5000. Jeg er imidlertid redd for at det er mange av samme medlemmer som går igjen.

Vi vinner ikke med 5000! Heller ikke med 10000. Vi må nå mange flere.

(For de som har lett for å se ting håpløst: Selvsagt er det ideer for hvordan vi skal bli flere! Jeg håper imidlertid i det lengste at det er DERE andres idéer som skal brukes, så jeg slipper alt arbeidet med mine… Jeg har egentlig nok.)

http://forum.r-b-v.net/
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]