It is currently Fri Mar 29, 2024 12:47 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Advarsel: "Hvor barnevern og foreldre går sammen!"
PostPosted: Sat Jan 21, 2012 7:11 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
-rom-
Advarsel: "Hvor barnevern og foreldre går sammen!"

Det dukker stadig opp underlige sider rundt problematikken barnevern. Her er en ny med en strategi mange her på forumet på det sterkeste advarer mot.

(Nettleseren gikk ned flere ganger når jeg gikk inn på siden. Det i seg selv vitner om at noe er galt. Noen med bedre virusprogram bør sjekke siden. Jeg har Linux og behøver ikke beskytte meg mot alle farene på Windows. Det kan skade din PC å gå inn på en slik side.)

barnevernogforeldre.com

Her på forumet advarer vi på det sterkeste mot å ha med barnevernet å gjøre. Barnevernet er ikke en samarbeidsinstitusjon men en diktator med forskrudd ideologi. Det er farlig for deg og dine barn å relatere til dette uvesenet.

At folk tvinges til å relatere til dem, i det minste gjennom advokat, etter at de har knust familiene og tatt barna, skal ikke males rosenrødt. Det er en overgrepssituasjon. Ikke et idyllisk samarbeid. At man forholder seg til en overgriper til det beste for barna, er ikke samarbeid. Det er like lite samarbeid som det er å forholde seg til en hvilken som helst kidnapper som har stukket av med barna. At man må forholde seg til kidnapperen er en selvfølge. Det heter imidlertid ikke samarbeid, men tvang og overgrep.
-rom-

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]