It is currently Thu Mar 28, 2024 10:17 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Vi er størst i Europa
PostPosted: Thu Dec 11, 2008 1:47 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

[face=Arial]Vi er størst i Europa![/face]


Også april går godt! På torsdag hadde vi rekord i sidevisninger med ca 22000. Nedgangen jeg forventet for april har ikke slått til.


Den forventede nedgangen kom. Ikke at vi er blitt små av den grunn! :)

Redd Våre Barn (RVB) r-v-b.net / r-b-v.net ...

ER Europas STØRSTE NETTSTED
mot barnevernsovergrep og familieundertrykkelse.

Blant annet den uavhengige alexa-rankingen viser dette. One.com sin statistikk viser at vi straks passerer åtte millioner sidevisninger på godt og vel to og et halvt hår.

Det vi er med på, er nok en liten bit norgeshistorie i kampen mot familieundertrykkelse.


[face=Arial]Årsakene til veksten[/face]
    1. Norge (sammen med Sverige og Danmark) er et av de verste land i verden når det gjelder respekten for familiens selvstendige rett.

    2. Vi har bevisst jobbet for å være en styrke for Gruppen til Familiens Selvstendige Rett (GFSR) og BarnasRett.no. Forumet er også lagt opp slik at det kunne støtte flere. Altså alliansebygging i form av samarbeid.

    3. Vi har hatt et vinnerteam som følge av punkt to. I dette vinnerteamet har f.eks prof Marianne Haslev Skånland og andre spilt sentrale roller.

    4. Vi har vert målbevisste mht at vi driver opinionsdanning. Derfor har vi gjerne vert på nett, på steder vi når mange.

Strategien har vert vellykket!

Da fjoråret og også våren har vert preget av mer sykdom enn noen gang i mitt liv, så har jeg delvis fungert for "halv maskin". Men jeg er kommet sterkt tilbake og har nå bedre helse enn på flere år. Blant annet skyldet en stadig bedring av kosten i nesten fire år. Og da snakker jeg etter hvert om "superfood". :wink: Hjerteoperasjon ble det også tidlig i år. Årsaken var en innsnevring, trolig som følge av en infeksjonstilstand i en hjerteåre grunnet nedsatt immunforsvar. Sistnevnte hadde med all sannsynlighet det såkalte barnevernets herjinger skyld i; jeg ble for utbrent.

Et par av de mest aktive forummedlemmer har mistet sine liv dette året. Det har også andre i miljøet gjort. Dette og f.eks helseproblemene mine illustrerer hvor hardt det er å leve med et umenneskelig press fra det såkalte barnevernet. La oss ære minnet til de som støttet dette arbeidet.

Vi skal nå nye høyder og mange flere mennesker. Jeg er full av kreative idéer og har nå klokken som største fiende. Tiden strekker ikke til.

På det punktet kan DU være behjelpelig. Det finnes flere nyhetssøk på internett. Jeg bruker bl.a Webavisen og Google, og får automatisk tilsendt alt som har i seg f.eks ordet barnevern. Man kan også søke etter nyheter på Mylder.no oa. Da blir man oppdatert, og har noe å tilføre.

Nevn det på forumet, med lenke til artikler.

DU har også noe annet å tilføre: Hva det såkalte barnevernet har ødelagt for deg og dine, eller fra folk du kjenner eller vet om.


_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]