It is currently Thu Mar 28, 2024 5:10 pm



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: OM KOPIERING OG MINNEPINNER OG SÅNT
PostPosted: Sat Aug 25, 2007 10:06 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Jeg vil bare atter en gang minne deg på om at du må huske på å kopiere alt du har liggende på maskinen og viktige innlegg som du legger ut på nettet.

Det gjør altså jeg, og jeg har X-antall minnepinner spredt rundt omkring (ikke hjemme) som jeg stadig oppdaterer.

Du kan selvfølgelig også lagre arbeidet ditt på disketter og / eller scanne dem inn på cd, eller du kan sende filene dine via mail til mange venner og bekjente som kan oppbevare dem for deg.

Mulighetene er mange, men jeg vil gjerne vise deg min grunn for å be deg om kopiere ditt arbeid:

Mona Lygres hjemmeside wrote:
[url=http://www.freewebs.com/barnevernetdreper/]Jeg vil med dette oppmuntre deg til å gjøre nøyaktig det samme som jeg har gjort / gjør. Og igjen; la oss dukke opp som paddehatter over alt og vise dem hvor mange vi er som er imot barnevernets brutale terrorregime!!!

God arbeidslyst!

Og en ting til du; husk på å ta kopi av alle dokumentene dine, de som du har liggende på maskinen og dem du legger ut, slik at du bare kan smelle det oppigjen på en ny pc, dersom du skulle være så uheldig å få uønskede gjester på besøk som vil sikre tenkniske bevis i saken... -For det har nemlig jeg gjort, jeg kjøpte et par minne-pinner, kopierte innholdet over på dem, og nå er de spredd rundt omkring for alle vinder, en her og en der.......

Så, du kan si det sånn; det er ingen vits i å forsøke å få stengt av denne hjemmesiden, for den vil bare dukke opp igjen et annet sted på nettet!
[/url]

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]