It is currently Fri Apr 19, 2024 12:23 pm



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Lager egen internettside
PostPosted: Sun Apr 01, 2007 6:02 pm 
Offline
Superposter

Joined: Wed Sep 27, 2006 2:53 pm
Posts: 1149
Location: Danmark
I forbindelse med boken jeg skriver " når barnevernet dreper med loven i hånden" har jeg i det siste arbeidet på egen internettside. Den er ikke så fansy ennå, da jeg først og fremst har konsentrert meg om å legge ut tekstinfo, dvs det jeg har skrevet av de forskjellige innhentet saksdokumenter ol fra barneverntjenesten og deres samarbeidspartnere.

Uansett setter jeg veldig pris på besøk og gjerne noen kommentarer (ris og ros) i min gjestebok.

Siden er basert på innhentet saksdokumentasjon fra de forskjellige offentlige etater og helsetjenester sotert etter hvor det er innhentet og dato det er skrevet. Etter hvert som alle de mange dokumentmapper blir ferdig nedskrevet vil det avsluttningsvis være en samlet oversikt over alle ders brev, journaler og vedtak mm sotert etter dato - her vil det også bli muligheter for å bestille boken når den blir ferdig.

Mange klager over at vi ikke våger å vise usensurert hva som faktsk skrives om oss i deres sak for å overta omsorgen for våre barn. Vel, nå kan link sendes videre dersom noen får disse kommentarer for jeg har nettopp valgt å gjøre dette.

http://www.freewebs.com/agnethe/

_________________
AMA

Skriver på en bokserie under tema "Når barnevernet dreper med loven i hånden"...
Internettside der saksdokumentasjon som benyttes oppdateres regelmessig:

http://www.freewebs.com/amasbvt/


Top
 Profile  
 
 Post subject: Hei på deg, Ama!
PostPosted: Mon Apr 23, 2007 5:06 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Hei på deg, Ama!

Jeg lurte på om du vil være så snill å legge ut en link til din hjemmeside på denne tråden?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]