It is currently Sat Apr 27, 2024 2:09 pm



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 
Author Message
 Post subject: Barnevernet bedt om å forfalske opplysninger
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 3:21 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 11, 2006 8:29 pm
Posts: 45
Location: I kriker og kroker
---------------------------------

_________________
DU MÅ IKKE SITTE TRYGT I DITT HJEM OG SI:DET ER SØRGELIG, STAKKARS DEM! DU MÅ IKKE TÅLE SÅ INDERLIG VEL DEN URETT SOM IKKE RAMMER DEG SELV! JEG ROPER MED SISTE PUST AV MIN STEMME:DU HAR IKKE LOV TIL OG GÅ DER OG GLEMME!


Last edited by Sinnamor on Tue Sep 02, 2008 1:23 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 3:37 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Mon tro om "omsorgssvikten" er mere sannferdig enn den falske forklaringen om tidsfrist/sykmelding? Og er morens psykiatriske diagnose noe ordentlig da? Eller er det en psykobabbel-diagnose, en av noen titusener?

Forøvrig: Det har vært flere saker fra Årstad som berørte familier har kritisert sterkt.
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: Forfalskninger.
PostPosted: Thu Nov 16, 2006 11:20 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Thu May 04, 2006 4:36 pm
Posts: 107
Location: Fakse.DK
Er der nogen link til forfalskningerne?????

_________________
svend-aage
Godhavnsdreng


Top
 Profile  
 
 Post subject: Når ble lekegrinder forbudt?
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 2:34 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Akkurat når ble lekegrinder forbudt da liksom?

Jeg brente av lyst til å kommentere den saken direkte, men jeg kom meg ikke inn. Og siden måtte jeg bare la den saken ligge, fordi at det var så stor pågang her hos meg. Men, jeg vil likevel se om jeg får lagt inn denne i dag.

1. Rus? Hm. Vi er kjent med at bv alltid omtaler foreldre negativt og overdriver sine såkalte "observasjoner".

2. Rus? Til og med narkomane er svært gode foreldre. Det kan jeg dokumentere fra sveitsisk forskning.

3. Lekegrind? Når ble det forbudt å plassere barn i lekegrinder? Hva om barnet bare stod der i et lite øyeblikk mens moren skulle i dysjen?

4. Faren i fengsel? Hm. Elsker barna foreldrene sine mindre dersom de har vært i fengsel? Elsker mennesker som sitter eller har vært i fengsel barna sine mindre enn folk med den rette moralkodeksen?

5. Hvorfor skal / må barn lide for sine foreldres feil?

6. Står straffen i forhold til forbrytelsen? Dersom foreldre har gjort seg skyldig i noe straffbart, så er de helt opplagt dårligere omsorgspersoner for barna sine?

7. Bæsj utenfor bleien? Du, jeg har hørt at noen hundematprodusenter visstnok skal lage hundefór som gjør at de driter mindre... Barnematprodusentene ligger langt etter teknologien. Det er for dumt å skrive mer om denne saken, dersom du har hatt småbarn i huset.

8. På Neste Klikk var det en "bekymret" dame som skrev "tenk om barna hadde dødd"... Vel, barna lever i beste velgående. Det hadde gått dem langt verre dersom bv hadde overtatt omsorgen for dem.

9. Du, vi vet hva bv-folkene skriver i journalnotatene sine. Snakk om oppskrytt bæsj.

10. Bv hadde trolig ikke en god nok sak. Og derfor lot fylkesmannen se gjennom fingrene at riktig prosedyre ikke ble fulgt.

11. At fylkesmannen så gjennom fingrene er en annen sak. Og det er ingen nyhet.

12. At bv-ansatte forfalsket dokumenter er heller ingen nyhet.

13. At Årstad bydel er beryktet i bv-sammenheng er i hvert fall ingen nyhet. Det er en kjennsgjerning.

14. At denne artikkelen er et bevisst utslag av svært dårlig journalistikk, er absolutt heller ingen nyhet.

15. At denne artikkelen er like nødvendig som min annonse for - "et begrenset parti SLANKESKO til spesialpris kr. 4.999,-. Dess mer du går, dess slankere blir du", - er også lett å se.

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Nov 17, 2006 6:59 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 11, 2006 8:29 pm
Posts: 45
Location: I kriker og kroker
--------------

_________________
DU MÅ IKKE SITTE TRYGT I DITT HJEM OG SI:DET ER SØRGELIG, STAKKARS DEM! DU MÅ IKKE TÅLE SÅ INDERLIG VEL DEN URETT SOM IKKE RAMMER DEG SELV! JEG ROPER MED SISTE PUST AV MIN STEMME:DU HAR IKKE LOV TIL OG GÅ DER OG GLEMME!


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 27 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]