It is currently Sat Apr 27, 2024 1:55 pm



Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 
Author Message
 Post subject: VÅKN OPP FOLKENS
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 9:28 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Thu Aug 10, 2006 11:11 pm
Posts: 206
Location: Fredrikstad
Vi venter stadig på at flere anonyme skal komme på banen med sakene sine. Lag en enkel historie om deg selv og din familie. Bruk bilder, fullt navn og hvor du kommer fra og hvor lenge du har vært i BARNEVERNETS klør. Sett navn på de som har din sak, eks. på advokat, miljøarbeider, sakkyndig, barnevernsansatte, fosterhjem, barnehjem og litt om hvordan du kom inn i barnevernet, hjelpetiltak med mer, start der. LYKKE TIL!! Hilsen Mayliss og Roy Antonsen i Fredrikstad


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Oct 28, 2006 10:11 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
:!: Det går å forandre!

:idea: Da må vi imidlertid gå på i flokk og ikke grave oss ned hver for oss.

Punkt 1-10 er publisering av galskapen!!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 1:38 am 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 11, 2006 8:29 pm
Posts: 45
Location: I kriker og kroker
---------------------------

_________________
DU MÅ IKKE SITTE TRYGT I DITT HJEM OG SI:DET ER SØRGELIG, STAKKARS DEM! DU MÅ IKKE TÅLE SÅ INDERLIG VEL DEN URETT SOM IKKE RAMMER DEG SELV! JEG ROPER MED SISTE PUST AV MIN STEMME:DU HAR IKKE LOV TIL OG GÅ DER OG GLEMME!


Last edited by Sinnamor on Tue Sep 02, 2008 1:49 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 10:32 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Sinnamor wrote:
Her i Sarpsborg trenger man ikke nevne enkelt navn på personer fra barnevernet for her er alle like ille.


Da bør du legge ut navnene på alle sammen. Det er vel og bra at folk i Sarpsborg som er i berøring med barnevernet, vet at de er ille. Men det er viktig at andre får vite hvem de er. Blant annet flytter barnevernsfolk ofte på seg, og da er det nyttig at folk på de nye stedene kan finne opplysninger om at disse har vært i Sarpsborg før, og om hva de har gjort mot familier i Sarpsborg.

*

Sinnamor wrote:
Jeg hadde trodd at man måtte ha en viss faglig bakgrunn for å få en sånn jobb men jeg tok vist feil der. Det er vist nok å være slarvekjerring.


Det er nok ikke bare denne hjemmekonsulenten som har gjort akkurat dette. Det er standard i barnevernet. Jeg vil nesten tvert imot si at de med "utdannelse" er verre. Det er ikke noen reell utdannelse som gir kunnskap, det er en opplæring i å gjøre akkurat det de gjør i Norge i dag, på alle barnevernskontorene. Har du sett på lærebøkene deres? Her er litt å tygge på:

Kari Killén – sentral leverandør av lærebøker og foredrag til de barne"faglige" profesjonene

  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject: ansatte i sarpsborg
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 2:28 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sun Oct 15, 2006 6:25 pm
Posts: 50
Location: Østfold
BV ansatte i Sarpsborg jeg har hatt med og gjøre er Helle Cathtrine Fosshaug, Hun tvangsplasserte min datter og meg på krisesentret i 4 mnd. Hanne Østenrød hadde jeg en kort periode, hun gjorde i grunnen ikke mye. Ellen Juul Jørgensen, hun fikk min datter på Åsebråten (ÅBK). på ÅBK har vi Jorun Thue Hansen, :evil: hun har fungert som behandler og sakkyndig i 2 fylkesnemndsaker. Stemplet meg uegnet som mor og at jeg ikke bryr meg om mitt barn. Etter første sak i fylkesnemnda fikk jeg ei Heidi Helen Johannessen. Hun sammen med Jorun Thue Hansen la opp til sak 2 i fylkesnemnda. Har tapt begge sakene. Får nå en ny person på BV Første sak mistet jeg omsorgen. Andre sak gikk på mindre samvær for begge foreldre. Jeg har nå kun samvær 2 timer hver fjerde uke med tilsyn. Far fikk beholde sitt samvær da det var meg som mor de hadde noe og utsette på. Sammen med min advokat anker jeg nå siste sak fra nemnda.

Inka


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 3:18 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 11, 2006 8:29 pm
Posts: 45
Location: I kriker og kroker
-------------------------------------------

_________________
DU MÅ IKKE SITTE TRYGT I DITT HJEM OG SI:DET ER SØRGELIG, STAKKARS DEM! DU MÅ IKKE TÅLE SÅ INDERLIG VEL DEN URETT SOM IKKE RAMMER DEG SELV! JEG ROPER MED SISTE PUST AV MIN STEMME:DU HAR IKKE LOV TIL OG GÅ DER OG GLEMME!


Last edited by Sinnamor on Tue Sep 02, 2008 1:48 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 4:00 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 8:48 am
Posts: 6857
Location: Oslo
  
Utmerket, Inka og Sinnamor. Jeg håper mange lesere kopierer ut navnene og merker seg dem!

Hilsen Marianne
  

_________________
Hjemmeside http://www.mhskanland.net


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 4:01 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Ser Ellen Juul Jørgensen går igjen. Uten at det betyr at de andre er mindre ille.

Veldig bra at dere får ut navnene på de som ødelegger livet deres, familien og deres kjære barn!!

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 4:25 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 11, 2006 8:29 pm
Posts: 45
Location: I kriker og kroker
-----------------------------------------------------

_________________
DU MÅ IKKE SITTE TRYGT I DITT HJEM OG SI:DET ER SØRGELIG, STAKKARS DEM! DU MÅ IKKE TÅLE SÅ INDERLIG VEL DEN URETT SOM IKKE RAMMER DEG SELV! JEG ROPER MED SISTE PUST AV MIN STEMME:DU HAR IKKE LOV TIL OG GÅ DER OG GLEMME!


Last edited by Sinnamor on Tue Sep 02, 2008 1:48 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: Se svartelisten
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 6:04 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Mon Aug 21, 2006 4:18 pm
Posts: 1851
Location: Bergen
Sånn kan det gjøres, nå har jeg lagt ut en fullstendig "SVARTELISTE". Den ligger også på bloggen min.

Du kan herme etter meg, eller stjele verre enn en ravn.

Disse navnene ligger også på http://www.khadkham.com/rank.html

Det heter egentlig ANBEFALINGSLISTER, men når jeg ser en spade - så ser jeg den... Slike lister ligger det for øvrig flusst av inne på nettet.

Det praktiske denne gangen, var at jeg fikk lagt ut flere barnevernssupportere og angivere.

I Gruppen til Familiens Selvstendige Rett tar vi også imot navn på flere verstinger som jeg sender ut, og den listen er full av navn på helsesøstre, leger, politi-folk, barnehageansatte og andre angivere. DIGG. Også fosterforeldre. DIGG-DIGG.

DE KOMMER IKKE TIL Å BLI KVITT OSS VED Å SKYTE MEG, STEMMER?

_________________
Den som tror at det å være liten ikke gir innflytelse, har aldri lagt i telt med mygg!
Signer OPPROP mot fylkesnemnda her!
Bli med på MASSESØKSMÅL MOT FYLKESNEMNDA!


Last edited by Mona Lygre on Sun Oct 29, 2006 6:12 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 6:11 pm 
Offline
Rang: Ivrig bruker
User avatar

Joined: Sun Oct 15, 2006 6:25 pm
Posts: 50
Location: Østfold
Har min erfaring Solveig Sletholen. Hun er en teamansvarlig på BV. Sletholen var borti henne i fjor da de tvangsflyttet jenta mi. Hun fremsetter trusler mens hun smiler til deg. :twisted:

Inka


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 8:33 pm 
Offline
User avatar

Joined: Wed Oct 11, 2006 8:29 pm
Posts: 45
Location: I kriker og kroker
-----------------------------

_________________
DU MÅ IKKE SITTE TRYGT I DITT HJEM OG SI:DET ER SØRGELIG, STAKKARS DEM! DU MÅ IKKE TÅLE SÅ INDERLIG VEL DEN URETT SOM IKKE RAMMER DEG SELV! JEG ROPER MED SISTE PUST AV MIN STEMME:DU HAR IKKE LOV TIL OG GÅ DER OG GLEMME!


Last edited by Sinnamor on Tue Sep 02, 2008 1:47 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
 Post subject: VÅKN OPP FOLKENS
PostPosted: Sun Oct 29, 2006 10:15 pm 
Offline
Rang: Storbruker

Joined: Thu Aug 10, 2006 11:11 pm
Posts: 206
Location: Fredrikstad
Kjempeflott at dere kommer på banen,her er det bare å legge ut navn på flere slik at andre blir advart mot disse folka.Helsesøster på skolene er ikke noe bedre ,i vår sak når det gjaldt Marcus så hadde skolehelsesøster Anita Martinsen en finger med i spillet,ho har jeg ikke orket være i kontakt med i ettertid,skrev et brev til ho,men vet ikke om ho fikk det.Trosvik skole i Fredrikstad tror jeg er flinke til å hjelpe barnevernet med å kidnappe barn,de tok jo to unger til derfra ikke lenge etter at Marcus ble kidnappet lærerne er bv forlengede arm.Guro Abelsen som var Marcus sin lærer er lærer der ennåskoleledelsen ved rektor Per Kraft ,der burde flere vært fjernet.Det ble satt inn en assistent på Marcus ,Camilla Walhberg Norman (en ung nyutdannet bv.pedagog),hun skrev rapporter på gutten vår som gikk rett til bv,en stund etter at Marcus forsvant var hun på sfo i en kort periode,jobbet også på Tune barnehjem litt,vet ikke hvor det har blitt av henne nå.Skolen tok inn en helsesøster fra et legesenter i Gamlebyen ,hun mente Marcus hadde tourettes (eller hadde sett ORDET BRUKES MEST AV SPAMMERE. MELDINGEN ER MENT Å HINDRE DEM. BEKLAGER OM ANDRE BERØRES!,noe som ikke finnes hos oss),men ingen ville høre på ho. Ellers vil jeg be folk om å være obs på Elin Sørnes og Elisabeth Andersen Hermansen,står om mange fler i vår beretning,kan slenge på Berit Langvik i samme slengen,noen store jævler som ikke er å anbefale i det hele tatt,Sara Ulveastad også ,tidligere barnevernssjef,nå degradert om hun da ikke har sluttet,men de holder vel lengst mulig på jobbene sine. Mayliss og Roy Antonsen


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 13 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 24 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]