It is currently Tue Mar 19, 2024 8:43 am



Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 
Author Message
 Post subject: Åpent brev til Verdidebatt
PostPosted: Thu Jun 16, 2011 11:16 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Quote:
Åpent brev til Verdidebatt
Jeg ser dere har sensurert en tråd hvor jeg er trådstarter, og har etiske, saklige, informative, faktaorienterte og kunnskapsrike innlegg om barnevern og sensur - sensur bedrevet av Verdidebatt. Å komme med slikt på Verdidebatt kan vel illustreres med Bibelens ord om å kaste perler for svin. I vert fall overfor ledelsen. Derfor skal jeg heller ikke kaste bort mye tid på diskusjon (monolog?) med dere, men bruke denne kommentaren i opinionsdanningen.

I denne debatten har det vert tillegging av meninger hos meg og "forsvarer". Det har vert ren latterliggjøring, uten et eneste argument. Videre har motparten vist en stor kunnskapsløshet om barnevernet. De har diskutert stil istedenfor sak. Hovedtema, sensur, har de gitt omtrent blaffen i. Men diskutert bitema barnevern. Det har altså vert en nesten total ødeleggelse av debatten.

Istedenfor å gjøre noe med mobben, så stiller dere opp på mobbens side, og sensurerer til glede for de som er for menneskerettighetsbrudd av uforstand eller kyniskhet.

Jeg merker meg at dere ikke kommenterer overfor meg det dere ikke liker. Det er like greit, for dere har ikke annet å fare med relatert til dette, enn ideologi, livsløgner, føleri, tankefeil og rasjonalisering/bortforklaring av støtte til menneskerettighetsbrudd.

Det betyr imidlertid ikke at dere ikke burde skamme dere.

Kampen mot overgrepene vokser voldsomt

For få år siden fikk man noen ti-tusen i resultat om man googlet ordene barnevern lovbrudd sammen.

7. november 2010 fikk jeg nesten 90000 treff. I går fikk jeg nesten 180000.

Det betyr to ting:

    * Makt-anarki mht såkalt barnevern - systematiske lovbrudd og menneskerettighetsbrudd.
    * At folket har kommet i bevegelse på internett mot de systematiske overgrepene.

Verdidebatt er kun et av svært mange steder hvor vi får informert om overgrepene. Sensuren dere driver er meningsløs og vil slå tilbake på dere selv. Det er dere som blir stående med skammen, all den tid dere hindrer spredning av informasjon om systematiske menneskerettighetsbrudd.

Vi vinner i hovedsak kampen siden vi har forskningen, og i hovedsak FN og Europeiske menneskerettigheter på vår side.

Om tradisjonell media gjorde sin del og plikt, så hadde vi imidlertid sluppet å bruke tyve år. Istedenfor sviker man de svake og overfalte på det groveste. DET skal stå igjen når historien skrives, og livsløgnene deres skrelles bort av tidens tann. Liksomintellektualismen, de tidsriktige "sannhetene" forvitrer. Mens erstatningene fortsetter å blø ut av statskassen. Det har for lengst passert milliarden.

Pårørende og de som er døde får ikke erstatninger.

Jeg sikkerhetskopierer stadig. Her er lenke til den sensurerte debatten:
http://verdidebatt-sensurerer-mennesker ... batt-1.png
http://verdidebatt-sensurerer-mennesker ... batt-2.png

Skulle dere ikke like uttrykket "menneskerettighetsbrudd", så handler altså saken om at det er massive brudd på de såkalte negative menneskerettighetene, og at dere har (overraskende nok) kun sensurert et av mine innlegg om dette. Innlegget hvor dere blir mest kritisert.

Dette brevet er lagt ut her:
http://verdidebatt-sensurerer-mennesker ... ebatt.html

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 1 post ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]