It is currently Tue Mar 19, 2024 5:19 am



Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 
Author Message
 Post subject: Advarsel om utestengelse fra facebook
PostPosted: Fri Nov 19, 2010 4:18 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
3 ganger idag fikk jeg advarsel fra facebook om violating terms of use med trussler om utestengelse. 3 steder i går la jeg inn dette innlegget på 3 forskjellige steder på facebook, hvorav 1 på profilen til Lysbakken og også på Lysbakkens blogg rettvenstre.no. Som dere kan se på rettvenstre.no, så har det skapt debatt. Noen likte visst ikke å få servert sannheten.

Å den som har vært flittig på rapporteringsknappen antar jeg er et styremedlem i Landsforeningen for barnevernsbarn. En vellykket hjernevasket A4 robot, som knapt er tørr bak øra selv og ikke har egne barn.

Quote:
Er det ingen av dere som virkelig ser hva Lysbakken driver med? Løfte barna ut av fattigdommen. Ja det er akkurat hva planene hans er. Røske barna vekk fra kjærlige foreldre, dytte dem inn i fosterhjem og gi fosterhjemmene klekkelig betalt. Hva med å bruke disse pengene som nå går til barnevern og fosterhjem, til økonomisk støtte til di som sliter.
http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/sv- ... 37852.html


Arild. Jeg aner ikke hvor jeg skulle poste denne, så jeg la den her. Flytt gjerne dette innlegget til riktig underforum.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Advarsel om utestengelse fra facebook
PostPosted: Sun Nov 21, 2010 4:40 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Mon Aug 23, 2010 3:49 pm
Posts: 151
Akkurat nå er det en sexsual forrbryter som har laget falsk profil på veninnen min og lagt ut naken bilder av henne der. FB sletter ikke profilen, politiet får heller ikke slettet den.
Hos politiet har min veninne fått vite at gjærningsmannen har rettigheter.. Hvor er rettighetene til de menneskene som er gode?


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 2 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]