It is currently Fri Mar 29, 2024 12:20 am



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Burde denne sosionomen vert fengslet?
Nei, det er for mildt. 25%  25%  [ 1 ]
Nei, det er viktig å hindre ytringsfriheten. 0%  0%  [ 0 ]
Ja, det er der slike menneskerettighetsforbrytere hører hjemme. 75%  75%  [ 3 ]
Vet ikke. 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 4
Author Message
 Post subject: Vil fjerne barn til de som forsvarer naboer og venner
PostPosted: Tue Jul 13, 2010 1:55 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.

Denne var så grotesk at jeg har lagt den inn slik at flere kan kommentere, her på forumet.

Quote:
"Jeg jobber som sosionom og jeg syns det er forferdelig bale at naboer og venner blander seg inn og ringer og styrer på og påstår at det liksom er feil hva vi har vurdert i vår sakskyndige vurderinger.Vi pleier si at slike personer har personlighetsforstyrrelser,og det har hendt at vi har gått inn å sjekket hjemmeforeholdene deres med tanke på omsorgsevne for barna pga de ikke har sett det gale i saken til sine venner. "


Barnevern Delt fra: Fosterforeldre


Desto mer uenig du er i barnevernets overgrep, desto sykere er du, for disse har bare rett. Maktfullkomligheten er uten grenser.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 13, 2010 2:10 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Så om man støtter opp om barnevernsofre så risikerer man å bli et barnevernsoffer selv. Syke skrullinger i barnevernet. Maktpakk.

Selfølgelig må folk få reagere på alt det steingerne kidnapperene av noen påståtte barnevernere gjør. Uten at de skal risikere egne barn. Nå skal de og mene seg være kyndige til å sette diagnoser på folk. Hjelpe trøste og bære for et skrull barnevern.
Ikke klarer vanlige psykobabblere sette rette diagnoser på folk. Men barnevern mener seg være kompetente.

Men de har jo hverandre disse to som samarbeider efektivt for å røve andres barn.
det er dessværre så alt for mange enda som ikke er våken for alt det helsprøe barnevernet holder på med.
Dette er bare helsprøtt.
Vær enige med barnevernet ellers....tar de også dine barn. De vil skremme folk til ikke å støtte opp om ofrene deres.
For ei grusom makt det påståtte barnevernet har!


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Vil fjerne barn til de som forsvarer naboer og venner
PostPosted: Tue Jul 13, 2010 9:11 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Arild Holta wrote:
Quote:
"Jeg jobber som sosionom og jeg syns det er forferdelig bale at naboer og venner blander seg inn og ringer og styrer på og påstår at det liksom er feil hva vi har vurdert i vår sakskyndige vurderinger.Vi pleier si at slike personer har personlighetsforstyrrelser,og det har hendt at vi har gått inn å sjekket hjemmeforeholdene deres med tanke på omsorgsevne for barna pga de ikke har sett det gale i saken til sine venner. "


Barnevern Delt fra: Fosterforeldre


Jeg synes det er fint at sosionomen skriver det hun skriver, for da kan vi alle lese på hvor tynt grunnlag de kaller folk for "personlighetsforstyrrede". Når det å være uenig med en såkalt "sakkyndigvurdering" automatisk gir vedkommende diagnosen "personlighetsforstyrret", endog satt av en ikke-medisinsk utdannet person, så forstår man hvor lite seriøse tantene i "barnevernet" er. Hvis jeg skulle karakteristere dem, så ville jeg gitt dem diagnosen Grandios personlighetsforstyrrelse, for de har overdrevne forestillinger om sin egen verdi og mangler empati.

Likeledes mangler en person med NPF (narsissistisk personlighetsforstyrrelse) i en forstand muligheten til å anerkjenne andre personer som selvstendige vesener. Dette som en følge av deres behov for objektrelasjoner. (Beskrivelsen passer som hånd i hanske på de ansatte i "barnevernet".)

Ellers så synes jeg folk må få lov til å benytte seg av ytringsfriheten sin. Der det går galt er når meninger blir brukt til å frata andre barna deres.

De ansatte i "barnevernet" må gjerne mene at foreldre er uskikkete, men det skulle aldri hatt som konsekvens at foreldrene faktisk ble fratatt barna sine.

I det hele tatt mener jeg at vi ikke skulle hatt en skrulleforsamling som det såkalte "barnevernet". Hvis familier trenger hjelp, som det heter, må hjelpen være basert på frivilllighet, ikke tvang. Barnemishandling er en sak for politiet.

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 13, 2010 11:19 am 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Sun Jul 06, 2008 6:28 pm
Posts: 1530
Du har så rett i det du skriver agrippa og takk for det.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Vil fjerne barn til de som forsvarer naboer og venner
PostPosted: Tue Jul 13, 2010 2:23 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
agrippa wrote:
Jeg synes det er fint at sosionomen skriver det hun skriver, for da kan vi alle lese på hvor tynt grunnlag de kaller folk for "personlighetsforstyrrede". Når det å være uenig med en såkalt "sakkyndigvurdering" automatisk gir vedkommende diagnosen "personlighetsforstyrret", endog satt av en ikke-medisinsk utdannet person, så forstår man hvor lite seriøse tantene i "barnevernet" er. Hvis jeg skulle karakteristere dem, så ville jeg gitt dem diagnosen Grandios personlighetsforstyrrelse, for de har overdrevne forestillinger om sin egen verdi og mangler empati.



Det såkalte barnevernet er en drømmeplass for for narsissister. Langt på vei er vel ikke narsissismen det store problemet, men at de har unaturlig makt. Makten hindrer narsissismen naturlig korreksjon og motstand.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Tue Jul 13, 2010 8:27 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Wed Jul 18, 2007 12:31 pm
Posts: 462
Location: Fredrikstad
Ja vi har jo lenge vært klar over at pandemien Barnevernet smitter veldig lett. Å her ser vi jo nå årsaken til dette.

_________________
Jeg fører ingen krig.
Det er det Fredrikstad kommune v barneverntjenesten som gjør.
Jeg forvarer det som er rettmessig mitt.
Det er kun jeg som har båret mine 4 barn under mitt hjerte i 9 mnd, for så å sette dem til verden.
Jeg krever å få tilbake mitt liv, som Fredrikstad kommune v barneverntjenesten urettmessig har fratatt meg.


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]