It is currently Tue Mar 19, 2024 4:20 am



Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Er det riktig å publisere svartelister over offentlige ansatte som bortfører barn og sperrer dem inne i fosterfengsel til de er voksne?
Ja! 57%  57%  [ 4 ]
Nei, de ansatte må beskyttes mot trusler fra de farlige foreldrene 0%  0%  [ 0 ]
Nei, hensynet til de ansatte i "barnevernet" må gå foran hensynet til barna og foreldrene 0%  0%  [ 0 ]
Ja, "barnevernet" er ikke et hemmelig politi à la Stasi, KGB eller Securitate 0%  0%  [ 0 ]
Nei, LO ønsker ikke at navnene publiseres 0%  0%  [ 0 ]
Ja, det er riktig å offentliggjøre navnene 43%  43%  [ 3 ]
Vet ikke 0%  0%  [ 0 ]
Total votes : 7
Author Message
 Post subject: Hvor er det blitt av listene?
PostPosted: Mon Jan 04, 2010 1:25 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:48 am
Posts: 3979
Location: Sosialdiktaturet Norge
Hvor har det blitt av svartelistene over farlige sosialarbeidere, perverse "sakkyndige" psykologer/psykiatere, selvopptatte ego-bitcher av noen barnehagetanter, grådige fosterpersoner, kyniske advokater, skrullete "barneverns"-arbeidere, inhabile og korrupte dommere og alt det andre pakket som under dekke av "barnevern" får lov til å fritt herje med barnefamiliene, mishandle barn og psykisk torturere foreldrenes deres?

Når man klikker seg inn på svartelistene kommer det kun opp melding om at "This page is frozen" og "This website is currently not available. If you are the site owner, please contact
Our Abuse Team regarding the status of your website."

Det er viktig at svartelistene kommer på nett igjen. Kan de som har informasjon om saken, fortelle hva som har skjedd?

Er det noe vi andre kan gjøre for å få listene opp igjen? Dette dreier seg om ytringsfrihet. Svartelistene er et av de få våpnene vi har i kampen mot djevlene i "barnevernet". Jeg kan love deg at de ansatte i "barnevernet" og deres motbydelige støttespillere er livredde for å bli identifisert. Et lite søk på Facebook avslører at samtlige er nokså utilgjengelige. Hvorfor det, når det de gjør angivelig er så bra og nødvendig?

_________________
“ Whoever may be guilty of abuse of power, be it Government, State,
Employer, Trade Union or whoever, the law must provide a speedy
remedy. Otherwise the victims will find their own remedy. There
will be anarchy.” Lord Denning (1899-1999)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 06, 2010 1:58 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Denne kriseløsningen ligger på nett:

barnevernet.baywords.com/

Baywords.com er ytringsfrihetsaktivister.

Idéer rundt saken, eller ønske om informasjon, må sendes Bjørn Erik.

Listene må man imidlertid få på mer egnet plass.

_________________
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
.
"Vårt" lysebrune-mørkerøde såkalte barnevern stjeler mennesker
> Radikalt forum mot familiedestruksjon: http://forum.r-b-v.net/<


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Wed Jan 06, 2010 5:26 pm 
Offline
Superposter
User avatar

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:13 am
Posts: 1063
"Listene" var mer og mindre Mona Lygres verk. I allefall tilhørte de Gruppen til Familiens Selvstendige Rett (GFSR). Etter at Mona overleverte ansvaret for listene til andre har oppdatering nærmest opphørt, og nå altså er visstnok listene tatt av nett. Hvem den ansvarlige er vet jeg ikke, men GFSR har, etter hva jeg forstår, opphørt å eksistere. Som medlem har jeg ikke mottatt annen informasjon enn den Mona i sin tid annonserte, at hun oppga og overga gruppen til "hvem som helst".
Tiltaket GFSRN (merk N'en til slutt) er et uhederlig ran, som ikke representerer det GFSR Mona etablerte og dets målsetninger.

Men dette betyr at jobben med å utarbeide nye lister står ledig. :)


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sun Jan 10, 2010 2:06 am 
Offline
User avatar

Joined: Mon Aug 25, 2008 5:05 pm
Posts: 27
Listene finnes intakte og kommer opp igjen etter at WEBLEVERANDØREN stengte de på bakgrunn av påstått sjikanøst innhold.
Hvor disse kommer opp er fortsatt uavklart.

Listene oppdateres forholdsvis regelmessig på innspill fra publikum og brukerne.

- og Nina, jobben, inklusive det fulle "ansvar" er din, bare ta kontakt for tilsendelse av oppdaterte backupfiler og andre rutiner for hvordan det skal utføres :)

Utover dette kommer ikke GFSR til å kommentere.

Rutiner for innmelding til listene

_________________
___________

GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett
gfsr.no

NB: Ny mailadresse for GFSR- Gruppen til Familiens Selvstendige Rett: post@gfsr.no


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Sat Jan 16, 2010 2:52 pm 
Offline
Rang: Storbruker
User avatar

Joined: Sat Jan 31, 2009 9:41 am
Posts: 223
Location: Hillerød Danmark
Koordinering I de nordiske land.

Er du på den Nina ?
Jeg har grubla lidt, Danmark skulle også ha stor nytte av den slags liste over personer og steder vi ikke kan anbefale..
Har erfart at Sverige barsler med samme ide, og de er friske på et samarbejde over grensene. :)
Siden ingen Danske vil/orke/kan/tør vil jeg selv samle sammen og påbegynde arbejde med indsamling her, indtil jeg kan få noen frivillige, eller den blir automatiseret.. ?

Så nu når den skal op igen vil jeg høre om andre end jeg synes det er en god ide ?

jeg har kikka lidt rundt, og beste modellen må være denne engelske med søkefunktion ?
Shame Your Social Worker !
Jeg er sikker på de vil hjælpe med oprettelse dersom vi spørger pent, :) og forteller formålet.
Det er også en fin guide til hvordan en ikke kan spore tilbake til den som legger op.

Kommentarer ?

Hvis du er en barnevernsarbeider og navnet ditt vises her er det etter forfatterens synspunkt . Vi oppfordrer alle opslag å fortelle sannheten særlig hvis navngiving av ulovligheter av sosialarbeidere og systemet som ryggene dem opp, noe de sender bør stå opp i en domstol, som dessverre ble de nektet av den hemmelighetsfulle familien rettssystemet. Du er selvsagt fritt til å utfordre noen kommentar laget om deg, men akkurat som ofre for staten .... Ingen lytter.

_________________
Mormor Anna Balsgaard
(Eksil i Danmark. Spør dersom du har problem me språket )


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 5 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]