It is currently Fri Apr 19, 2024 12:15 pm



Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 
Author Message
 Post subject: Å hindre informasjon
PostPosted: Fri Feb 24, 2006 1:40 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Informasjonsknebling muliggjør dagens overgrep
I Sovjet, Kina, Kuba, Iran etc arbeider man svært aktivt for å hindre informasjon. Dette påvirker selvsagt menneskers oppfattelse av virkligheten. Om kun halve sannheten blir kjent, blir det det som blir oppfattet som virkligheten.

I Norge er trolig yttringsfriheten verst for barnevernsofre og for mennesker ansatt i offentlig sektor.

Makten liker ikke å bli pillet på nesen.

Den angriper det fra to vinkler.
1. De ansatte skal holde kjeft.
2. De mishandlede skal holde kjeft.

På denne måten kan maktpakket fremme sin informasjon; den vil bli oppfattet som "sannheten".

Vi har internett. Det skal vi benytte

1. til å bombadere folk med vitner som forteller om overgrepene.

2. Vi skal fortelle om vitenskaplige resultater som knuser maktpakkets påstander.

3. Vi skal vise at det finnes ideologisk grunnlag for helt andre måter å forvalte samfunnet enn gjennom maktmisbruk og overgrep.

Dere er med på noe stort.
Det er mulig å snu utviklingen.
Da må vi fokusere på punktene over. Fortell hvor stygge barnevernet har vert mot dere. La ondskapen dere har vert utsatt for komme frem i lyset.


Når mange går ut med det de opplever, så innser andre at det de opplever som grufult IKKE ER DERES FEIL.

Det er ondskap satt i system.
Det er fullstendig unaturlig å stikke av med barna til folk.
Det er fullstendig unaturlig å dominere voksne folk.

Å bli voksen skal være å bli FRI.
Formynderstaten og dens "nyttige idioter", med barnevernet som versting, motarbeider dette alt de er god for. Og tro ikke det blir et bedre samfunn av all formynderstøy og -kaos.

KOM FRAM I LYSET MED DET ONDE DU HAR BLITT UTSATT FOR.

Samme hvor dårlig du føler deg etter å ha blitt trakassert, fordømt og forkastet av det såkalte "barnevernet" og de inbildte eksperter:

Du er uvurderlig for dine barn.
Ingen kan elske dine barn som deg.
Du er det største, fremste og viktigste dine barn noen gang har opplevet eller kommer til å oppleve!


Vær med å bryte maktpakkets informasjonsmonopol som fører mennesker inne i fordømmelse, apati og fortvilelse!


Top
 Profile  
 
 Post subject:
PostPosted: Fri Feb 24, 2006 1:52 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
Som en begynnelse har jeg begynt å legge ut lydopptak av barnevernet i den kommunen der jeg bor. Og det liker dem ikke. En bvarbeider har bedt om att video opptaket blir fjernet.

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject: Hva skjer?
PostPosted: Fri Feb 24, 2006 1:53 am 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
jthaake wrote:
Som en begynnelse har jeg begynt å legge ut lydopptak av barnevernet i den kommunen der jeg bor. Og det liker dem ikke. En bvarbeider har bedt om att video opptaket blir fjernet.



Jeg kommer ikke inn på siden www.barnevern.info

Det som skjer er at både Internet Explorer, Firefox og en browser for anonym browsing bare forsvinner når jeg går inn på siden.

Brannmurer og lignende kan føre til hinder. Har prøvet å fjerne det. Hjalp ikke. Har prøvet å fjerne annet "skræp" som går i bakgrunnen. Hjalp ikke. Har til og med prøvet å gå gjennom proxy uten å lykkes.

Det samme skjer med radikale samfunnskritiske sider som www.antipsykopat.org og www.kirken.com.

Fatter det ikke.

Nå har jeg lastet ned en virituell PC. Skal prøve med den når jeg får tid... Er det noe som ligger på min PC som hindrer og som jeg ikke klarer finne, så skulle den virituelle PCen være totalt uten influering av slikt.

Noen ganger kan script som ligger på internettsidene føre til at browsere krasjer.


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hva skjer?
PostPosted: Fri Feb 24, 2006 1:57 am 
Offline
Rang: Ivrig bruker

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:22 am
Posts: 108
Location: Ullensaker
xbv wrote:
jthaake wrote:
Som en begynnelse har jeg begynt å legge ut lydopptak av barnevernet i den kommunen der jeg bor. Og det liker dem ikke. En bvarbeider har bedt om att video opptaket blir fjernet.



Jeg kommer ikke inn på siden www.barnevern.info

Det som skjer er at både Internet Explorer, Firefox og en browser for anonym browsing bare forsvinner når jeg går inn på siden.

Brannmurer og lignende kan føre til hinder. Har prøvet å fjerne det. Hjalp ikke. Har prøvet å fjerne annet "skræp" som går i bakgrunnen. Hjalp ikke. Har til og med prøvet å gå gjennom proxy uten å lykkes.


den er oppe å går den jeg var der nå netopp
Det samme skjer med radikale samfunnskritiske sider som www.antipsykopat.org og www.kirken.com.

Fatter det ikke.

Nå har jeg lastet ned en virituell PC. Skal prøve med den når jeg får tid... Er det noe som ligger på min PC som hindrer og som jeg ikke klarer finne, så skulle den virituelle PCen være totalt uten influering av slikt.

Noen ganger kan script som ligger på internettsidene føre til at browsere krasjer.


den er oppe å går den jeg var der netopp Nå har jeg også prøvd linken til hjemmesiden og den virker der også

_________________
jan thore


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hva skjer?
PostPosted: Fri Feb 24, 2006 10:05 pm 
Offline

Joined: Wed Feb 08, 2006 9:24 am
Posts: 29
jthaake wrote:
xbv wrote:
jthaake wrote:
Som en begynnelse har jeg begynt å legge ut lydopptak av barnevernet i den kommunen der jeg bor. Og det liker dem ikke. En bvarbeider har bedt om att video opptaket blir fjernet.


Jeg var inne på barnevensinfo, det skulle ha finnes mange flere slike sånne sider..
Jeg har lenge tenkt på å få laget meg en hjemmeside og forsøkt selv, men jeg fikk det ikke til og det er så dyrt å ansette noen til ta den jobben for meg..
Jeg har lyst til å skanne inn alle dokumenter i saken min , samt lydopptak og mye annet jeg har lært , samt prosjektet jeg jobber på angående dette i disse dager...
Er det noen som har peiling på web - sider eller vet om et sted man kan henvende seg som det ikke er så enormt dyrt???


Top
 Profile  
 
 Post subject: Re: Hva skjer?
PostPosted: Fri Feb 24, 2006 10:54 pm 
Offline
Site Admin
User avatar

Joined: Sun Feb 05, 2006 7:18 pm
Posts: 7442
Location: Mosjøen, Vefsn kommune på Helgeland.
Dette innlegget / denne postingen er gjenngitt her:
http://barnevernsoverg.10.forumer.com/v ... m.php?f=14
Vennligst fortsett diskusjonen der.



Cassie wrote:
Jeg har lyst til å skanne inn alle dokumenter i saken min , samt lydopptak og mye annet jeg har lært , samt prosjektet jeg jobber på angående dette i disse dager...
Er det noen som har peiling på web - sider eller vet om et sted man kan henvende seg som det ikke er så enormt dyrt???


Det enkleste er blogg. Det er uvant til å begynne med.

Angående BloggXplotion-blogg: Der har du litt lite plass til bilder (dokumenter) og annet.

Skal man legge dokumenter ut på blogger er det greit å scanne de inn som .gif bilder. .gif-formatet og .jpg-formatet tar gjerne minst plass.

Ønsker du gratis programmer for bildebehandling, så finnes det flere linker et stykke ned på BloggXplotion. Programmene er bedre enn man skulle tro om gratisprogram!

Det finnes flere norske bloggleverandører. Du finner dem på BloggXplotion. Den største utenlanske er trolig www.blogger.com eid av Google.

En del bilder/dokumenter kan man ha liggende andre steder på nett, Da linker man seg bare til bildene. Hvordan man lager en link finner man i bloggenes simple editor (tekst og bildebehandleren).

Velger man en av de kjente/største utenlanske bloggleverandørene kan man med fordel bruke en editor på nettet. Dette er så "hypt" og moderne at de ferreste har vert borti det. Men enkelt å lære.

http://www.writely.com/ er en bedre teksteditor enn hva man finner i bloggene. Når dokumentet er ferdig, kan du sende det rett bloggen din.

Jeg har testet det med bloggene hos http://wordpress.com. Det funket.

Blir man glad i blogglivet så kan man laste ned programmet Wordpress og blogge på egen server... uten å endre utseende på bloggen. (Eller for å endre utseende. Det finnes nemlig en mengde flere muligheter på egen server.)

Å ordne seg blogg på wordpress.com er enkelt. Enklere enn BloggXplotion sine 21publish-blogger. Og så er det reklamefritt. Nevnte http://www.writely.com/ veier opp for dårligere editor på wordpress.

Det morsomme med http://www.writely.com/ er at om sensurgalne tullinger får bloggen din stengt, så ligger alt du har skrevet på http://www.writely.com/. Dermed er det bare å opprette ny blogg. Og på en halv time er alle postingene/innleggene på plass i den nye bloggen! :D

Noen problem vil du møte på. Ta gjerne kontakt i forumet her. Så får flere glede av forklaringene.

Jeg flytter denne til PROSJEKTER TIL STØTTE FOR BARNEVERNETS OFRE. Der får diskusjonen fortsette.

Angående hvor du skal legge ut dokumenter/bilder. Det er flere muligheter. Noen kan lastes opp i bloggen. Det kan imidlertid være smart å legge andre steder. Mulighetene er flere.

Det gjelder også lydfiler og video.

Mulig blogger.com er bedre på det??? Har så vidt fått testet wordpress.com. Sistnevnte er imidlertid hurtigvoksende med 50 000 medlemmer. Blogger.com er det også mulig å få på egen server uten at jeg har peiling på hvordan...


Top
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 6 posts ] 

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests


You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

Search for:
Jump to:  
cron
Theme designed by stylerbb.net © 2008
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
All times are UTC [ DST ]